siib

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    4

siib last won the day on سپتامبر 23 2019

siib had the most liked content!

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره siib

  • درجه
    تازه وارد
  • تاریخ تولد
  1. بله درواقع طراحی جدید انجام شده آقای مهندس. اما هنوز آپلود نکردم چون از بحث سئو می ترسم مطالب قبلی را نمیخوام نگه دارم. از نظر رعایت اصول تایپوگرافی و نویسندگی مناسب نبوده ولی رتبه و بازدید بالایی داشته بالاخره.
  2. ممنونم از توضیحات مفید شما متاسفانه نمیشه سایت جدیدی راه اندازی کرد چون یک سایت اطلاع رسانی است و مدت زیادی در این حوزه فعال بوده است که برای کاربرانش شاخته شده است. نمیدونم پاک کردن محتوای قبلی چقدر ضرر میرسونه و چکار کنم؟ راستی برای کوتاه کردن آدرس جوملا تنظیمات پیش فرض خودش کفایت نمیده ؟
  3. سلام و عرض ادب یک سوال مهمی دارم. میخوام سایتی که جدید ساختم را دارای ساختار url مناسب کنم. نمیدونم alias را در محتوا نویسی فارسی انجام بدم بهتر است یا انگلیسی ؟ سایت فارسی است و میخوام url کوتاه باشد و فقط alias را نمایش دهم بدون اسم دسته بندی. سوال دوم: یک سایت قبلا با جوملا ساختم و بعد از 4 سال میخوام ارتقاع بدم، حالا بنظرتون اگر محتوی قبلی را حذف کنم چقدر به سایت صدمه میزنه؟ سئو قبلی تعریفی نبود چون محتوایی که میزاشتن خوب نبوده. و راه حل چیست ؟
  4. بنظرتون visform خوبه ؟
  5. سلام وقت بخیر برترین فرم ساز جوملا از لحاظ سادگی، امنیت، امکانات بالا چیست ؟ برای محاسبات نمیخوام و بیشتر قابلیت های drag & drop ، اجکس و زیبایی و امنیت مهم است. میخوام لایسنیس خریداری کنم تا همیشه آپدیت امنیتی دریافت کنم و قابلیت حذف کپی رایت های ادمین باشه
  6. چطوری ؟
  7. با عرض سلام و خسته نباشید بنده چندین عکس دارم که در قسمت تصاویر گوگل پیدا میشه و مربوط به شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و... نیست. شخصی قرار داده. لطفا کمک کنید تا حذف کنم. چه عملی باید انجام بدم تا گوگل حذف کنه ؟