siib

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    7
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    4

تمامی ارسال های siib

  1. با عرض سلام و خسته نباشید بنده چندین عکس دارم که در قسمت تصاویر گوگل پیدا میشه و مربوط به شبکه های اجتماعی مثل فیس بوک و... نیست. شخصی قرار داده. لطفا کمک کنید تا حذف کنم. چه عملی باید انجام بدم تا گوگل حذف کنه ؟
  2. سلام و عرض ادب یک سوال مهمی دارم. میخوام سایتی که جدید ساختم را دارای ساختار url مناسب کنم. نمیدونم alias را در محتوا نویسی فارسی انجام بدم بهتر است یا انگلیسی ؟ سایت فارسی است و میخوام url کوتاه باشد و فقط alias را نمایش دهم بدون اسم دسته بندی. سوال دوم: یک سایت قبلا با جوملا ساختم و بعد از 4 سال میخوام ارتقاع بدم، حالا بنظرتون اگر محتوی قبلی را حذف کنم چقدر به سایت صدمه میزنه؟ سئو قبلی تعریفی نبود چون محتوایی که میزاشتن خوب نبوده. و راه حل چیست ؟
  3. بله درواقع طراحی جدید انجام شده آقای مهندس. اما هنوز آپلود نکردم چون از بحث سئو می ترسم مطالب قبلی را نمیخوام نگه دارم. از نظر رعایت اصول تایپوگرافی و نویسندگی مناسب نبوده ولی رتبه و بازدید بالایی داشته بالاخره.
  4. ممنونم از توضیحات مفید شما متاسفانه نمیشه سایت جدیدی راه اندازی کرد چون یک سایت اطلاع رسانی است و مدت زیادی در این حوزه فعال بوده است که برای کاربرانش شاخته شده است. نمیدونم پاک کردن محتوای قبلی چقدر ضرر میرسونه و چکار کنم؟ راستی برای کوتاه کردن آدرس جوملا تنظیمات پیش فرض خودش کفایت نمیده ؟
  5. سلام وقت بخیر برترین فرم ساز جوملا از لحاظ سادگی، امنیت، امکانات بالا چیست ؟ برای محاسبات نمیخوام و بیشتر قابلیت های drag & drop ، اجکس و زیبایی و امنیت مهم است. میخوام لایسنیس خریداری کنم تا همیشه آپدیت امنیتی دریافت کنم و قابلیت حذف کپی رایت های ادمین باشه
  6. بنظرتون visform خوبه ؟
  7. چطوری ؟