amir59

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره amir59

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد 04/01/59

اطلاعات شخصی

  • علاقه مندی ها
    طراحی وب و کام*یوتر
  • شغل
    فروش کام*یوتر / لپ تاپ و سخت افزار
  1. این کامپوننت تجاری میباشد و من از نسخه اورجینال استفاده میکنم . شما میتوانید با پشتیبانی p30mellat تماس بگیرید و از آنها پلاگین مربوطه را درخواست نمائید .
  2. من از p30mellat استفاده میکنم و خیلی راضی هستم . کار خاصی نداره اگر کامپوننت نصب هست و اطلاعات درگاه اینترنتی رو از بانک ملت گرفتید داخل کامپوننت تنطیم بفرماپید و پلاگین مربوطه فعال کنید گزینه p30mellat به زیر ادیتور اضافه میشه و به راحتی میتونید اطلاعات و قیمت مربوطه را وارد کنید .
  3. سلام دوست عزیز وقتی مطلبی را از ورد یا سایت دیگه میخواهین بدون دردسر بیارین تو ادیتور جوملا میتونید یه فایل txt تو ویندوز ایجاد کنید و مطلب مورد نظر را یکبار داخل آن کپی کنید و از داخل فایل txt دوباره عمل کپی و را انجام دهید و با این روش مطلب رو به ادیتور جوملا منتقل کنید در اینصورت همه کدهای فعال پشت صحنه عملا خاصیت خودشون رو از دست میدهند . ضمنا شما می توانید از بخش مدیریت پلاگین های جوملا پلاگین ادیتور را ویرایش کرده و بصورت توسعه یافته تنظیم کنید و از امکانات حرفه ای آن استفاده نمائید.
  4. از نتایجی که در اختیار دوستان قرار دادین وا قعا متشکرم زیرا جواب خیلی از سوالاتم رو در پاسخ های شما پیدا کردم
  5. سلام و عرض تشکر ایده بسیار جالبی هست و کسانی که واقعا قدر جوملا و همکاری گروهی رو میدونند و میخواهند با همفکری در سریعترین زمان ممکن به نتیجه برسن میتونند در انجمن شما فعالیت کنند و در واقع یه جورای کسانی که تجربه زیادتری دارن بدون منت به داد تازه کارها میرسن . واقعیتش این هست که من خودم خیلی وقتها به سوالاتی برخوردم که میتونستم کمک کنم و تجربه خودم رو به اشتراک بزارم اما حالا از روی تنبلی نکردم . این سیستم تحرک لازم رو ایجاد میکنه و ضمنا روحیه مدیران انجمن را هم برا انجام کارهای بزرگتر تقویت می کنه . در آخر بقول فیسبوکی ها خیلی لایک و متشکرم