damghansky

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره damghansky

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. انجمن نجوم دامغان با سلام مشکل از همین نقطه بود. بررسی شده و در حال حاضر سایت در دسترس می باشد. در صورت امکان بررسی نموده و بنده را جهت ارتقاء امنیت سایت راهنمایی فرمایید. با تشکر.
  2. با سلام و سپاس فراوان از پیگیری شما. موارد ذکر شده در خصوص فشرده سازی و استفاده بیش از حد از keyword و همچنین نداشتن alt و tite عکس ها مرود بررسی قرار داده شده و در حال اصلاح می باشند.اما در درباره دو مورده ذکر شده : "كدهاي سايت بهينه نيستند كاربرد ناصحيح تگ هاي h1-h6 دليل ديگري بر ضعف سئو سايت مي باشد" توضیحات بیشتری لازم دادرم. در صورت امکان لطف بفرمایید و بنده را راهنمایی بفرمایید سپاسگذارم.
  3. آقا رفع شد.مشکل از فضا بود. لطفاً دوباره چک بفرمایید.
  4. با سلام. اگر امکان داره نطرات تخصصی خودتون رو در مورد سایت بنده بفرمایید. آدرس:www.saasp-damghan.com در ضمن من در بخش مدیریت یک مشکل دارم که جدیداً گاهی با خطای Com_pluginمواجهه می شوم و بخش های نمایش مطالب سایت بهم میریزه. مشکلات به همین جا ختم نمیشه در زیر چند نمونه دیگه هم هست که براتون قرار دادم. Warning: session_write_close() [function.session-write-close]: write failed: Disk quota exceeded (122) in /home/saaspdam/public_html/new/libraries/joomla/session/session.php on line 676 Warning: session_write_close() [function.session-write-close]: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/tmp) in /home/saaspdam/public_html/new/libraries/joomla/session/session.php on line 676 لطفآ راهنمایی کنید. با تشکر
  5. با سلام. در صورت امکان سایت ما رو هم مورد برسی تخصصی خودتون قرار بدید. با تشکر www.saasp-damghan.com