lvlel-ldi

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره lvlel-ldi

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام به همه دوستان منم به مشکلی با K2 برخورد کردم که فکر میکنم به این موضوع مربوط باشه من بعد از اپ دیت کردن k2 به مشکلتاریخ برخورد کردم که به توجه به روشهایی که تو فررومهای مختلف دیدم (مشابه روش ارائه شده در این سایت) مشکل تاریخ تا حدودی حل شد هرچند که ترجمه فارسی k2در بسیاری از موارد دچار مشکل شده مه زیادمهم نیست . اما مشکل اصلی که بوجود اومده تو قسمت تگ*های K2 هست. مشکل اینه کهدیگه با کلیک بر روی تگ*ها مطالبی که اون تگ توش هست نمایش داده نمی*شه و بجاش به صفحه اصلی سایت منتقل می*شه(درصورتی که تو قسمت آدرس بروزر لینک مربوط به اون تگ هست) همین مشکل در مورد نویسنده های مطالب هم هستو با کلیک بر روی نویسنده بجای نمایش مطالب نوشته شده توسط اون نویسنده صفحه اصلی سایت نمایش داده میشه. به صورت مشابه این مشکل در ماژول*های K2-content و K2-tools هم بوجود اومده مثلا در بخش مربوط به بایگانی با انتخاب یک ماه بجای نمایش مطالب منتشر شده در اون ماه باز کاربر به صفحه اصلی سایت منتقل میشه با توجه به مواردی که در سایت دیدم بنظر تمام قسمت هایی که لینک آنها در سایت بعد از /item قرار گرفته به این مشکل دچار شده. لطفا اساتید برای حل این مشکل راهنمایی کنند ادرس سایت
  2. با تشکر از راهنمایی هاتون در مورد بینگ من سایتو تو بینگ معرفی کردم و از طریق بینگ وب مستر نیز نقشه سایتی که توسط Xmap ساخته شده اضافه کردم ولی نمیدونم مشکل ایندکس نشن سایت از کجاست. در مورد باز شدن سایت با www و بدون www من از طریق روشهایی که گفته شده بود و از طریق فایل .htaccess سعی در بر طرف کردن این مشکل کردم ولی نمیدونم چرا باز شما گفتین که این مشکل هنوز وجود داره لطفا راهنمایی کنید.
  3. با سلام لطفا در صورت امکان سایت من هم آنالیز کنید و راهنمایی فرمایید. ادرس سایت: www.energyhub.ir با تشکر
  4. با سلام به همه دوستان عزیر مدتی با یک مشکل برخورد کردم گفتم شاید دوستان بتونن راهنمایی کنن من از افزونه k2 برای مطالب سایتم استفاده میکنم الان مدتی هست که با کلیک بر روی تگه های قرار گرفته برای مطالب بجای دسته بندی مطالب بر اساس اون تگ صفحه اول سایت نشون داده میشه در صورتی که در نوار ابزار مرورگر ادرس مربوط به اون تگ نشان داده شده است. همین مشکل در رابطه با دسته بندی بر اساس ماه های نگارش مطالب (ارشیو مطالب) و نویسنده مطلب هم بوجود اومده درصورتی که قبلا مشکلی وجود نداشت و با کلیک بر روی نام نویسنده تمام مطالب نوشته شده توسط اون شخص نمایش داده میشد. من با توجه به تجربیات قبلی و اطلاعات کمی که داشتم برای یک تگ خاص یک منو فرعی درست کردم و جالبه که الان با کلیک بر روی اون تگ خاص مطالب مثل قبل دسته بندی میشه و مطالبی که اون تگ در انها استفاده شده نشان داده میشه ممنون میشم راهنمایی کنید.