Elementary

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    50
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره Elementary

  • درجه
    علاقه مند جوملا
  • تاریخ تولد 15/07/69

اطلاعات شخصی

  • شهر سکونت
    تهران
  • علاقه مندی ها
    وب / موسیقی
  • شغل
    به دنبال طراحی و برنامه نویسی وب سایت .
  1. سلام دوستان روز همگی بخیرgift چند وقت پیش، روی سایت کمه با جوملا 3 هست، برای سئو و پیج اسپیدش کار میکردم! sitemap.xml robot.txt TinyJPG – Compress JPEG images intelligently Enable GZIP Install JCH_Optimizer Enable cache و کارهای این چنینی انجام دادم، درج کلمات کلیدی و .... بعد از مدتی مجبور شدم منوها را تغییر بدم ، الان که اومدم برای تغییر منوها، خروجی بر روی سایت هیچی نمایش داده نمیشود! آدرس صفحات ریخته بهم، در قسمت "تنظیمات کلی سایت" تنظیمات سئو را هم تغییر دادم، ولی باز هم جواب نگرفتم! و ارور 404 برای صفحات داخلی میداد . الان صفحه داخلی ندارم، ساب منوهای جدید نمایش داده نمیشن! میشه راهنماییم کنید؟:13:
  2. بله درست میفرمایید. متشکرم حل شد :25:
  3. جناب آقای طاهری صمیمانه متشکرم از راهنمایی و کمک هاتون فرمایش شما درست بود،بالاخره حل شد مشکلم سپاسگزارم:25:
  4. ممنونم،دقیق متوجه نشدم! توضیح بیشتر میدید؟
  5. نه من هیچی رو حذف نکردم! دیگه چیکار کنم؟!
  6. ممنونم ولی خطا میده که : ذخیره ناموفق با خطای: آیتم منوی پیش فرض باید یک کامپوننت باشد خیلی از راه ها رو امتحان کردم ولی نشد!
  7. دوستان سلام روز شما بخیر و شادی برای سایت من با وارد کردن آدرس mydomain.ir صفحه ی خوش آمدگویی بالا می آید، با نام index.html صفحه اصلی سایت mydomain.ir/index.php می شود؛ مشکل من این هست که تب منوی "خانه" هنوز بر روی mydomain.ir هست و این صفحه ی خوش آمدگوییه منه! تب منوی "خانه" باید mydomain.ir/index.php باشه ،که نیست! اینه مشکلم:auau: لطفا راهنماییم کنید:yoho:
  8. من حدود دوسالی هست که طراحی سایت با جوملا را کار میکنم و 90درصد موارد از سایت های روسی من جمله سایتی که در بالا نام برده شد،استفاده کردم. و یک بار هم برای امتحان، از سایت ایرانی قالب را خریداری کردم! یکی از قالب هایی که از سایت های روسی مذکور دانلود کردم و کار کردم روش،بعد از چند ماهی،سایت به طور ناگهانی هک شد و پیغام هکر به زبان عربی و انگلیسی بود ! یکی از قالب هایی که از سایت ایرانی خریدم، مشکلی پیدا کرد که به نظرم غیر منطقی بود !که در این تاپیک از دوستان راهنمایی خواستم! و مشخصا راه حلی که پیشنهاد میشود برای طراحان سایت با cms و خصوصا جوملا؟! (با وردپرس همچین مشکلی تا به حال نداشتم!) این تاپیک فوق العاده بود؛ متشکرم
  9. خیلی ممنونم از کمکتون. من یکسری کدهای اضافه و کم کردن مین منو و ساب منو رو ویرایش کردم تغییر کدهای رنگ بک گراند و رنگ های تکست ها و این تیپ ادیت ها.نوع فونت ها و این تیپ ویرایش های ساده(البته فعلا ویرایش ها ساده هستند!) و یک اتفاق غیر منطقی که واقعا خودم هم متعجب شدم ( دو بار تست کردم!) زمانی که تنظیمات ماژول و پلاگین ها را تغییر میدهم از پنل مدیریت،تغییرات ظاهری و جابه جایی (float, background-color , width , height) تغییرات این چنینی،تمامی ادیت ها به حالت اولیه بر میگرده ! و برای جلوگیری از این اتفاق خودم دستی کدها را تغییر میدهم ! لینک اصلی قالب ZooTemplate البته بنده از یک سایت ایرانی که قالب را فارسی کرده بود ،خریداری کردم. متشکرم از راهنمایی های شما:yoho:
  10. ممنونم از کمکتون؛ خیر رایگان نیست! از یک سایت ایرانی تهیه کردم،من همیشه خودم از سایت های روسی و انگلیسی دانلود قالب دارم و بعدش هم فارسیش میکنم و کار میکنم؛ سایت هایی مثل: JoomlaRu | Шаблоны Joomla 3.0 Компоненты Joomla 3.0 Модули Joomla 3.0 ZooTemplate Premium Responsive Joomla Templates یکسری از کدهایی که تغییر دادم و خودم اضافه کردم،کاملا تغییر کرده بود و به حالت اول و پیش فرضش برگشته بود و من مجبور شدم مجدد ادیت انجام بدم! ممنونم از ارائه این لینک.حتما میخونمش:yoho:
  11. ممنونم از پاسختان؛ خواهش میکنم بیشتر توضیح بدید!
  12. سلام دوستان صبح همگی بخیر. برای طراحی سایت سازمانی از جوملا 3 استفاده کردم .بعد از یک ماه کارکردن بر روی قالب و اعمال تنظیمات و کدهایی که مدنظرم بود، دیروز بعد از تغییر تصاویر اسلاید شو (صرفا تغییر پیک اسلایدها و دو جمله تکست از کانتنت یکی از پست ها!) تمامی تنظیمات و تغییرات به حالت اولیه برگشته! 1) دلیل این اتفاق چیست؟ 2) آیا ممکن هست که باز هم رخ بدهد؟ صمیمانه متشکرم از همراهی جوملا فرومی های عزیز:25:
  13. تشکر. به فکر خودم هم رسید که زمپ رو تست کنم. دوسالی هست دارم با زمپ کار نکردم! میخوام این راه اخرم باشه . یعنی راه دیگه ای نیست؟! :-(
  14. کسی راهکاری نداره؟! کسی نمیتونه کمکم کنه؟! (
  15. سلام دوستان قبول باشه طاعات و عبادات شما؛ عیدتان هم پیشاپی مبارک. با این مشخصات : windows: 8 (64 bit) wamp server: 2.5 apache: 2.4.9 php: 5.5.12 my sql: 5.6.17 در ابتدا که در نصب ومپ ارور MSVCR100.dll is missing داده شد که مشکل را برطرف کردم. در مرحله ی بعدی پروژه ها رو نمیتوانستم ببینم در قسمت My Project،که مشکل این را هم برطرف کردم! phpMyAdmin هم ارور میداد صفحه اش، اونم ارورشو برطرف کردم! در این حد که قالبهایم را میتوان ببینم ولی نمیتوانم قالب ها را نصب کنم! قالب های من هم انگلیسی هستند و در هنگام نصب در همان استپ بعد از انتخاب زبان،دیگر به هیچ وجهی جلو نمیرود و به استپ بعدی نمیره! کلی ارور گرفتم و هرچی ویدئو و سایت اموزشی بود و هر سلوشنی که بود برای ارورا من انجام دادم ولی نشد! از سایتهای مختلف دانلود کردم ومپ رو ولی همه همین مشکل رو داشتن با سیستم من! الان من باید چیکار کنم؟! لطفا راهنماییم کنید. :-(