tnt6667

پیدا کردن مشکلات در کدهای css توسط یک ابزار ساده

2 پست در این موضوع

اگر می خواهید مشکلات موجود در کدهای CSS خود را پیدا کنید، من ابزار بسیار ساده و کامل CSS Lint را به شما معرفی می کنیم. این نرم افزار آنلاین به شما کمک می کند اشتباهاتی که در کدنویسی CSS مرتکب شده اید را از ابعاد مختلف شناسایی و وبسایت و پروژه های خود را بهتر کنید. نوشتن کدهای صحیح، تمیز و بهینه، ارتباط مستقیمی با فهرست کردن صفحات وب سایت در گوگل و تعداد بازدیدکنندگان سایت شما دارد. بنابراین عدم استفاده از ابزارهای بهینه ساز، اشتباهی است که فقط یک فرد آماتور مرتکب میشود!

این ابزار ساده، علاوه بر یافتن خطاهای مهم، مواردی را که انجام آن باعث بهبود کدهای شما میشود را نیز نشان میدهد. مثلا اگر در کدهای شما دستوراتی بیش از حد تکرار شده باشند که می توان با روش های مختلف از تعداد آنها کاست، CSS Lint فقط با یک کلیک آنها را نشان خواهد داد. کافیست کدهای CSS خود را در ناحیه مربوطه در صفحه نخست این وبسایت کپی کنید و دکمه Lint! را کلیک کنید.

در کنار دکمه Lint! یک فلش کوچک وجود دارد که با کلیک روی آن اختیارات زیادی برای یافتن انواع مشکلات در موارد زیر نشان داده میشود:

خطاها (Errors)

سازگاری (Campatibility)

کارایی (Performance)

کدهای تکراری (Duplication)

دسترسی (Accessibility)

شی گرایی در (CSS OOCSS)

پیشنهاد میکنیم همین الان کدهای CSS خود را محک بزنید و در پایان پروژه های خود نیز از این ابزار رایگان، ساده و دوست داشتنی را بکار بگیرید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری