حجت مردانه زاده

دوره آموزشی طراحی وب سایت با رویکرد کسب و کار و ایجاد اشتغال مولّد(دور سوم)

1 پست در این موضوع

Joomla.jpg

دوره های آموزشی

طراحی وب سایت ، با رویکرد کسب و کار و ایجاد اشتغال مولّد

»در شهر رشت«

**دوره ی سوم**

معرفی دوره:

دوره ی طراحی وب با رویکرد ایجاد کسب و کار خانگی برای علاقه مندان به زمینه میباشد. در این مجموعه ها سعی خواهد شد تا مختصصینی برای طراحی، مدیریت و بهینه سازی سایت ها تعلیم داده شده تا از این طریق به میزان هرچند اندک ؛ زمینه ی حضور علاقه مندان در این دوره ها فراهم شود. با توجه به روند شتابان کشور در مسیر فناوری اطلاعات و راههای نوین ارتباط با اربان رجوعان و مهمتر از آن ارائه خدمات بیشتر با کیفیت بهتر ، در عین سرعت و دسترسی سهل تر آن ، داشتن یک پورتال اطلاع رسانی و خدماتی برای تمامی دستگاههای دولتی ، مراکز و شرکتهای خصوصی و حتی اشخاص یک ضرورت به حساب می آید. در این چند ساله بسیار مشاهده که سازمانهای دولتی ما به ازای هزینه های بسیار هنگفتی که برای ایجاد چنین پایگاههایی متقبل میشوند، بعضاً حتی یک دهم انتظارات متصوره از ایجاد پورتال خود را بطور عملی و به واقع نمی بینند و این خود ضربه ی سنگینی که در این چندسال بارها و بارهها توسط مسئولین رده بالای کشوری بدان تذکر داده شده است . همین امر موجب گلایه ی همیشگی ارباب رجوعان که همان مردم کشور هستند به وضع نامناسب پرتالهای دولتی و خدماتی شده است . حال چه خوب است که تمامی ادارات و مراکز دولتی و خدماتی بجای پرداخت هزینه های بسیار برای راه اندازی پرتالهای خود، فردی متخصص را در کنار خود داشته باشند تا بواسطه ی آن پرتالهای خود را بطور همیشگی و پیوسته مدیریت و بروزرسانی نماید. مطمئناً آموزش و استخدام این فرد هزینه ای چندین برابر کمتر از آن هزینه ای خواهد بود که برای طراحی و اجرای یک وبسایت هزینه خواهند نمود! با توجه استفاده روز افزودن سازمانهای کشور ازسیستم مدیریت محتوای جوملا بعنوان هسته ی اصلی تشکیل دهنده سایت و پرتال خود ، و اینکه این سیستم تمامی موانع اعم از تحریم و عدم دسترسی به سورسهای اصلی را کنار زده و بطور کاملا رایگان قدرت خود را در اختیار تمامی کاربران در دنیا قرار داده است، دوره ی طراحی وب بر پایه ی سیستم مدیریت محتوای قدرت جوملا برگزار خواهد شد. حال جوملا یکی از قدرتمندترین سیستم های مدیریت محتواست که در حال حاضر 3 درصد از کل سایتهایی که در دنیا راه اندازی میشوند بر پایه جوملا پیاده سازی میگردند.با وجود سیستم مدیریت محتوای قدرتمند جوملا به نظر میرسد طراحی یک سایت داینامیک از پایه دارای سختی ها و مشکلات خاص خود باشد که علاوه بر زمانبر بودن هزینه های زیادی را شامل میشود. در حال حاضر حدود 10 هزار افزونه قابل نصب بر روی جوملا منتشر شده که به جرات میتوان گفت که تمام نیازهای یک طراح وب سایت را پوشش خواهد داد.

دوره آموزشی جوملا 1.5 و 2.5 مبتدی تا پیشرفته به صورت کاملا عملی برای کلیه عزیزانی که مایل به ورود به عرصه ی طراحی نوین وب و همچنین خلق کسب و کار پرسود و درآمد خود هستند تدوین شده است که در پایان از دانش پژوهان شرکت کننده در دوره ها یک طراح حرفه ای وب سایت خواهد ساخت! افراد شرکت کننده با فراگیری این دوره ها میتوانید وارد بازار کسب و کار شده و به عنوان یک طراح قدرتمند سایت حرفهای بزرگی برای گفتن داشته باشند.

پیش نیازهای شرکت کنندگان:

حسن این دوره های، بر این است که مطالب و مفاهیم بطوری کاملا ساده شیوا و کاربردی بیان خواهد شد که به هیچ گونه دانش برنامه نویسی نداشته و هر فردی با توجه به علاقه ی شخصی خود میتواند خود را یک طراح بالقوه ببیند و پس از گذراندن این دوره ها ، خود را یک طراح بالفطر بداند.که با تیکه بر نیروی و تلاش و پویایی خود ، یک بازار کار بسیار قوی و پرسود برا خود فراهم نماید.

اهداف کلی این دوره:

- فراگیری کامل سیستم مدیریت محتوای جوملا

- پیاده سازی انواع سایت با امکانات مورد نیاز تحت جوملا

- اجرای انواع پروژه تحت جوملا به صورت آنلاین و آفلاین

- ورود به بازار کار طراحی سایت

مشخصات دوره :

مدرس ( حجت مردانه زاده )

پیشنیاز : ندارد

مدت زمان دوره: 20ساعت کارگاه کاملا عملی تحت پروژه + 2ساعت مشاوره بازاریابی برای ایجاد کسب و کار خود از طریق طراحی وب جوملا و خوداشتغالی!

دوره فشرده : ( 3 روزه)

تاریخ برگزاری: 15- 18 مهرماه سال 1392

هزینه دوره ها: 135.000 تومان

طرفیت دوره : 10 نفر

مهلت ثبت نام: تا 10ام مهرماه 92

محل برگزاری: رشت-بلوار معلم-روبروی استانداری(گیلان)-جنب بانک ملی-ساختمان پرشین-طبقه دوم-واحد 5-شرکت فناوری اطلاعات وِِبرا

توجه :در این دوره ها گنجینه رابین 2012 ،اولین و بزرگترین آرشیو افزونه ها و قالبهای جوملایی در جهان به رایگان در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت.

برای مشاهده ی مندرجات این اطلاعیه کلیک کنید...

برای ثبت نام این دوره اینجا را کلیک کنید....

این دوره ها توصیه میشود به :

  • اشخاصی كه علاقه مند به آشنایی و كار حرفه ای با جوملا هستند.
  • تمامی کارمندان و متصدیان انفورماتیک سازمان ها و ادارات دولتی .
  • اشخاصی كه قصد فراگیری كامل طراحی سایت از ابتدا توسط جوملا دارند.
  • اشخاصی كه قصد راه اندازی وب سایت شخصی خود توسط جوملا دارند.
  • اشخاصی كه میخواهند با فراگیری حرفه ای شروع به كسب درآمد نموده و به عنوان طراح سایت فعالیت كنند.
  • شركتها و سازمانهایی كه قصد راه اندازی وب سایت اختصاصی خود را دارند.
  • دانشجویان رشته های كامپیوتر كه قصد فراگیری كامل سیستم مدیریت محتوی جوملا دارند.
  • اشخاصی كه قصد پیاده سازی ایده های طراحی سایت خود را در قالب جوملا دارند.
  • اشخاصی كه قصد دارند وب سایت قدیمی خود را به سیستم مدیریت محتوای جوملا تبدیل *کنند.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی