imanas

گوشی ویندوزی سامسونگ به زودی روانه بازار می شودsamsung windows os

1 پست در این موضوع

این شرکت موفق که تا به حال در زمینه ی عرضه ی گوشی های اندرویدی بسیار مطرح بوده و گوشی های فوق العاده ای هم به بازار تکنولوژی عرضه کرده است حال با تغییر رویه ی خود به سمت تحول در عرصه ی پلت فرم محصولاتش ، می خواهد تا باز هم بازار گوشی های هوشمند را دگرگون سازد .

گوشی ویندوزی سامسونگ که فعلا با نام sm-w750v شناخته می شود قرار است تا به زودی در شمال آمریکا روانه ی بازار شود . از مشخصاتی که برای این گوشی مشخص شده است ، غیر از اندازه ی ۵ اینچی آن می توان به صفحه نمایش ۱۰۸۰ پیکسلی آن و قابلیت اتصال به شبکه های lte و نسخه ی رسمی اینترنت اکسپلورر نصب شده بر روی آن اشاره کرد .

با اینکه نوکیا تا حال حاضر در زمینه ی عرضه ی دستگاه های ویندوزی موفق عمل کرده و تقریبا توانسته همه را راضی نگه دارد اما سامسونگ که به تازگی وارد این عرصه شده است می تواند رقیب خوبی برای محصولات آن باشد .

اما اینکه هدف سامسونگ از تغییر رویه ی خود چه بوده است فقط با گذشت زمان مشخص می شود . به هرحال سامسونگ شرکت موفقی است و هیچ وقت ریسک نمی کند . ما هم منتظریم تا شرکت های دیگر مثل سامسونگ و سونی که تصمیم به عرضه ی دستگاه های ویندوزی دارند محصلات جدید خود را به بازار عرضه کنند .

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری