mrsz

بهینه سازی صفحه لندینگ پیج

1 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

همانطور که قبلا توضیح دادیم، ممکن است فاکتورها و عواملی که برای فردی یا وب سایتی بسیار کارگشا بوده، برای شما نتیجه ای در بر نداشته باشد.

علاوه براین، بسیاری از توصیه هایی که در فضای مجازی خواهید یافت، بطور ویژه مرتبط با ایجاد صفحات فرودی است که مربوط به کمپین های تبلیغاتی جهت افزایش تبدیل هستند. فراموش نکنید که مردم ممکن است برای اولین به صفحات مختلف وب*سایت شما مراجعه کنند.

با توجه به اینکه گوگل به تنهایی مسئول 25 درصد از ترافیک وب*سایت ها در ایالات متحده است، بازدید کنندگان معمولا به صفحه محصولات، صفحه تماس با ما، پست های بلاگ و پایگاه های اطلاعاتی هدایت می شوند. شما باید در زمان بهینه سازی صفحه فرود، به صفحات فرود برتر مرتبط با کسب و کار شما توجه کنید و برنامه ای برای بهینه سازی آن صفحات جهت تبدیل، ایجاد کنید.

خلاصه مطلب ...

با وجود اینکه الهام گرفتن از تجربه های اجرا شده توسط دیگران، بسیار پسندیده است، اما نباید انتظار داشته باشید همان نتایج را برای شما نیز به ارمغان آورد. نظریه ها و تست های خود را ، برای رسیدن به نتایج موفقیت آمیز، خلق کنید.

عناصر صفحه فرود

اگر صفحات فرود موفق را بررسی کنید، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که همه آن ها در تعدادی عنصر مشترک هستند- و از آنجایی که این عناصر نقشی کلیدی در انتقال اطلاعات مهم به کاربر دارند، بنابراین کاندیدای خوبی برای تست و بهینه سازی هستند. از قسمت "Blueprint for a Perfectly Testable Landing Page" نرم افزار KISSMetrics که در قسمت پایین آمده است، به عنوان یک نقطه جهش در ساخت صفحه فرود موفقیت آمیز خود استفاده کنید.

* عنوان –همانند عناوین روزنامه ها، هدف ایجاد عنوان صرفاً ترغیب بازدید کننده به مطالعه خطوط دیگر است. یک عنوان خوب می تواند توجه بازدید کننده را جلب کند.

* Hero Image تصویر اصلی یا عنصر خلاق صفحه فرود است. و باید با عنوان هماهنگ باشد، پیشنهاد قیمت شما را تقویت کند و مردم را به استفاده از خدمات وب*سایت شما ترغیب کند.

* نقاط تائید یا اثبات –این ها منافعی هستند که وعده های نهفته در عنوان را عملی می کنند. اگر عنوان عامل جذب باشد، این*ها، وعده های داده شده را توصیف می کنند.

* فرم یا درخواست جهت اقدام –بسته به نوع صفحه فرود، ممکن است فرمی برای جمع آوری داده، درخواستی جهت اقدام (مانند دکمه ای برای دانلود نرم افزار شما) و یا هر دو را داشته باشید.

* اثبات اجتماعی – توصیه نامه ها و سایر عناصر به عنوان مهر تأییدی بر برند یا محصول شما هستند. منطق ما به این صورت است که در غیاب اطلاعات کامل، ما تصمیم های مشابه کسانی می گیریم که به گمان ما، شبیهمان هستند.

* تائید شخص ثالث –برای ایجاد فضای اعتماد، می توانید از برند های موجودی که برای مخاطبین شما آشنا هستند، استفاده کنید. آیا کسب و کار شما در شبکه ای خبری نمایان شده، و یا توسط مشتری مهمی استفاده شده است؟ شما می توانید از اعتماد موجود نسبت به برند آن ها، با استفاده از لوگوی آن ها در صفحه خود، کمک بگیرید (البته با کسب مجوز از آن ها).

یادمانی برای صفحات فرود

در بخش "How to Make a Landing Page that C.O.N.V.E.R.T.S."، بث مورگان یادمانی در مورد عناصری از صفحات فرود که منجر به تبدیل می شوند، ایجاد کرده است:

چگونه صفحه فرودی ایجاد کنیم که منجر به تبدیل می شود:

C = Clear Call to Action (درخواستی واضح جهت اقدام)

O = Offer (پیشنهاد)

N = Narrow Focus (متمرکز ساختن توجه)

V = VIA: Very Important Attributes (صفات بسیار مهم)

E = Effective Headline (عنوان مؤثر)

R = Resolution-Savvy Layout

T = Tiddy Visuals

S = Social Proof (تائید اجتماعی)

متوجه خواهید شد که یادمان مورگان و طرحی که قبل از آن آمده، وجوه مشترک بسیاری دارند، بنابراین این عناصر صفحه فرود به دلیل ارضا کردن نیازهای متمایز و واحد کاربران، کارا هستند.

-----------------------------------

منبع : بهینه سازی صفحه فرود

ویرایش شده در توسط amir_seddighi

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری