bhmuse82

اشکالات مربوط به کامپوننت RS Membership

7 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

کامپوننت مدیریت اعضا RS Membership که از سایت نام سایت حذف شد خریداری کرده بودم، به هیچ* عنوان در بخش "کاربران" آی*پی و تاریخ ورود اعضای سایت را نشان نمی*دهد. این کامپوننت بنا به گفته خودشان لایسنس معتبر دارد ولی معلوم نیست که چرا هنگام به روز رسانی پیام زیر نمایش داده می*شود:

Not Found

The requested URL /extensions/e-commerce/subscriptions/rsmembership.html was not found on this server.

اکنون اثری از سایت نام سایت حذف شد نیست و با وارد کردن این دامنه به فروشگاه آن نام سایت حذف شد هدایت می*شوید. اواسط شهریور از این سایت پشتیبانی سه*ماهه خریده بودم و این سرویس قاعدتاً باید تا نیمه آذرماه فعال باشد. اما به دلیل دسترس نبودن سایت نام سایت حذف شد و از دست رفتن اطلاعات کاربران در آن، مسئول فروشگاه آن اعلام کرده که دوباره باید سرویس پشتیبانی خریداری کنم تا به سؤالاتم راجع به محصول ایراددارشان جواب دهند! این بار اولی نیست که مسئولان سایت ذکر شده، با ترفند از دسترس خارج کردن سایت اصلی، کاربران جوملا را وادار به خریداری سرویس*ها و حتی محصولات خود می*کنند.

به همین خاطر، متخصصانی که در این انجمن حضور دارند، می*توانند نظرات و راهنمایی*های لازم در زمینه رفع معضل یادشده در کامپوننت مدیریت اعضا RS Membership را ارائه کنند، بلکه راه*گشای من و سایر دوستانی که با مشکل مشابهی روبرو هستند شود.

ویرایش شده در توسط Mohammad Deljou

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

متوجه نشدم یعنی شما با اینکه لایسنس دارید باز هم آپدیت نمیشه؟ اگه لایسنس خریداری کردید فکر میکنم سایت rsmembership به شما پشتیبانی کامل بده و راحت مشکل برطرف بشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

php :این شخص لایسنس رو از سایت ایرانی joomla.ir خریداری کرده که من فکر میکنم چون نا وارد هستند اونها جنس چینی انداختند بهش و نسخه نال شده رو به اسم لایسنس دار ، فروختند .

bhmuse82 : دوست عزیز ، شما می تونید از نسخه نال شده این استفاده کنید خیلی هم خوب و زیباست و کار رو حل خواهد کرد .

Share this post


Link to post
Share on other sites

مسئولان سایت joomla.ir کارشون همینه! متخصصن یه جورهایی!! خب شما چه نسخه*ای از این کامپوننت رو سراغ دارین که ورود و آی پی اعضای سایت رو نشون بده؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

من membership رو نصب کردم از جومینا خریدم . پلاگینشم دارم اما اصلا نمیدونم چطوری راه بندازم دوستان !!! که بیان ثبت نام پولی . یعنی اصلا ثبت نام نمیاد! یکی آموزشی چیزی داره؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

مگه میشه ؟ نال به جای لاینسنس دار فروختن؟عجب آدم هایی هستن

Share this post


Link to post
Share on other sites
کامپوننت مدیریت اعضا RS Membership که از سایت نام سایت حذف شد خریداری کرده بودم، به هیچ* عنوان در بخش "کاربران" آی*پی و تاریخ ورود اعضای سایت را نشان نمی*دهد. این کامپوننت بنا به گفته خودشان لایسنس معتبر دارد ولی معلوم نیست که چرا هنگام به روز رسانی پیام زیر نمایش داده می*شود:

Not Found

The requested URL /extensions/e-commerce/subscriptions/rsmembership.html was not found on this server.

اکنون اثری از سایت نام سایت حذف شد نیست و با وارد کردن این دامنه به فروشگاه آن نام سایت حذف شد هدایت می*شوید. اواسط شهریور از این سایت پشتیبانی سه*ماهه خریده بودم و این سرویس قاعدتاً باید تا نیمه آذرماه فعال باشد. اما به دلیل دسترس نبودن سایت نام سایت حذف شد و از دست رفتن اطلاعات کاربران در آن، مسئول فروشگاه آن اعلام کرده که دوباره باید سرویس پشتیبانی خریداری کنم تا به سؤالاتم راجع به محصول ایراددارشان جواب دهند! این بار اولی نیست که مسئولان سایت ذکر شده، با ترفند از دسترس خارج کردن سایت اصلی، کاربران جوملا را وادار به خریداری سرویس*ها و حتی محصولات خود می*کنند.

به همین خاطر، متخصصانی که در این انجمن حضور دارند، می*توانند نظرات و راهنمایی*های لازم در زمینه رفع معضل یادشده در کامپوننت مدیریت اعضا RS Membership را ارائه کنند، بلکه راه*گشای من و سایر دوستانی که با مشکل مشابهی روبرو هستند شود.

ورود شما را به انجمن جوملای ایران خوش آمد عرض میکنم .

لطفا قوانین سایت را کاملا مطالعه نمایید. و تایپک خود را در جای مناسب منتشر نمایید.

و از بردن نام سایت های دیگر اکیدا خوداری نمایید.

در مورد سوال شما باید عرض کنم . به همراه لاینسس باید یک یوزر و پسورد هم در اختیار شما قرار بگیرد . در واقع شما لاینسس را وارد می کنید . سپس به بخش اپدیت میرید و از شما یوزر وپسورد می خواهد . باید یوزر و پسوردی را بدید که با ان لاینسس خریداری کردید . در صورت درست و ارد کردن یوزر و پسورد سایت بررسی میکنه که ایا این لاینسس متعلق به این یوزر هست یا نه . اگر متعلق باشه اجازه اپدیت میده .

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری