seo.nonegar1

چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت

1 پست در این موضوع

چگونگی ساخت سایت برای گروه های سنی متفاوت

آنچه سبب مهم شدن طراحی سایت و صفحات آن می گردد، تنوع و امکانات مختلف از نیازها و الزامات خاص طیف های مختلف از مخاطب و بازدیدکنندگان سایت است. در پروسه بهینه سازی سایت فاکتورهای مشخصی را با توجه به گروه های سنی بازدیدکننده سایت، باید در نظر داشت. برای مثال سایتی با زمینه سرگرمی که مختص گروه سنی کودکان طراحی شده است، پوشش بازدیدکنندگان آن کمتر از طیف بزرگسالان خواهد بود. از جمله مواردی که در پروسه ساخت سایت در این زمینه باید مدنظر قرارداد می توان به روانشناسی، دسترس پذیربودن، قابلیت استفاده و طراحی رابط کاربری سایت اشاره کرد.

استفاده همه نسل ها از اینترنت

این موضوع را نمی توان انکار کرد که وب بخش جدایی ناپذیر از زندگی افراد در هر سنی است، حتی آنهایی که هنوز میانه خوبی با کامپوتر و دنیای وب ندارند. طراحان سایت با درنظرداشتن تمام گروه های سنی (از افراد همیشه آنلاین یا کودکان مشتاق دنیای نت تا کسانی که رابطه خوبی با دنیای اینترنت ندارند)، بیشتر تمرکز خود را بر روی گروهی خاص که مدنظر فعالیت و حوزه کاری سایت است، معطوف می نمایند.

شناسایی مخاطبان وفادار سایت، شما را در رسیدن به شمار زیاد بازدیدکنندگان سایت(سئو قوی) یاری نموده و نیز از تمرکز اشتباه بر روی گروهی خاص جلوگیری می نماید.

تا چند سال گذشته و قبل از فراگیر شدن کامپیوتر، کودکان زیر 10 سال از دنیای نت دور بوده و علاقه ای نشان نمی دادند ولی امروزه با اهمیت فزاینده کامپیوتر و اینترنت در همه زمینه های زندگی روزمره، آموزش کامپیوتر یک نیاز تلقی گردیده و دیگر ابزاری لوکس به حساب نمی آید. بنابراین در طراحی وب سایت برای کودکان باید تمام تلاش را برای طراحی رابط کاربری قابل درک به کار برد و با بهره گیری از ترکیب تصاویر و انیمیشن و رنگهای شاد و جذاب جنبه آموزشی و سرگرم کنندگی آن را نیز حفظ نمود.

گروه سنی نوجوانان از کودکان نیز برای رشد و موفقیت سایت و سئو وب سایت عامل موثرتری هستند. این گروه از منظر مدت آنلاین بودن و درک صحیح تر نسبت به دنیای اینترنت و فعالیت در بازی های آنلاین و حضور اجتماعی در شبکه های اجتماعی گزینه مناسبی به عنوان طیف کثیری از بازدیدکنندگان سایت برای بهینه سازی وب سایت خواهند بود.

در صورت مدنظرقراردادن گروه سنی بزرگسالان در طراحی وب سایت، به دلیل بهره مندی دانش کافی از علوم کامپیوتر و نت در این قشر از افراد، از گرافیک های زرق و برق دار و یا انیمیشن های زنده اجتناب نمایید. این دسته از افراد در انتخاب خود سرعت و کارپسند بودن و استفاده از لینک های مستقیم و سئو سایت و بهره مندی از طراحی حرفه ای سایت را اولویت قرار خواهند داد.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری