mina137888

SLA در نرم افزار Microsoft Dynamics CRM

1 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

در نسخه Microsoft Dynamics CRM 2015، ویژگی*ها و قابلیت*های متفاوت و جذابی اضافه شده است که یکی از مهم*ترین آنها، توافق*نامه سطح خدمات (Service Level Agreement) و به اختصار SLA می*باشد. در واقع مایکروسافت داینامیک 2015CRM، منجر به ایجاد فرصت بیشتر برای مدیریت بهتر فعالیت*ها و خدمات می*شود. یک SLA، سطوح مختلف یک سرویس و خدمت را برای مشتری مشخص می *کند. هر یک از این سطوح سرویس می*توانند وابسته به مجموعه*ای از عوامل مختلف باشند. در یک سازمان، به واسطه تعریف SLA، شما می*توانید از روند ارائه خدمات به مشتریان خود اطلاع پیدا کنید و در جهت هر چه بهتر کردن آن، برنامه*ریزی نمائید. در مقابل SLA، فرصتیرا برای سازمان شما فراهم می*کند که اگر سطح انتظارات شما به خوبی محقق نشود، از طریق بستر ایجاد شده امکان نظارت مستمر و پیدا کردن نقاط ضعف تسهیل یابد.

یکی از نقاط قوت مایکروسافت Dynamics CRM 2015 در تعریف SLAهای چند گانه ...

ویرایش شده در توسط amir_seddighi

Share this post


Link to post
Share on other sites


برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری