irantej

اشکال ثبت نام بعد از حذف comprofiler

10 پست در این موضوع

با سلام. دوستان عزیز من قبلا کامپوننت cb رو نصب کرده بودم و در هنگام ثبت نام نیز کاربران به فرم ثبت نام cb منتقل می شدند ولی حالا که cb رو حذف کردم وقتی کاربر روی عضویت کلیک می کند پیغام خطای com_profiler یافت نشد نمایش داده می شود. حالا من چگونه به فرم ثبت نام قبل برگردم؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

این مشکل حل شد. جهت استفاده دیگر دوستان مشکل از پلاگین همین کامپوننت بود که حذف نکرده بودم. حالا من bt login را نصب کردم و مشکل این است که با اطلاعات درست هم لاگین نمیشه و پیغام "نام کاربری و رمز عبور همخوانی ندارند ، لطفا دقت کنید یا دوباره ثبت نام کنید" میده در حالی که با رفرش کردن لاگین میشه

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام...

طبعاً جوملا همچنان داره برطیق دیتابیس سی بی ، روند خودش رو در پیش میگیره...7

پیشنهاد میکنم. برید به مای اس کیو ال دیتابیس ، و تیبلهای مربوط به سی بی رو حذف کنید. انگار نه انگار که چیزی نصب کردید، اصلا!!!

میبایست که به ریجستر جوملا برگرده!!!

تست کنین نتیجه رو بگین...

موفق و سربلند و پایدار باشید

یا حق

Share this post


Link to post
Share on other sites

جناب حجت خان بسیار ممنونم. خوشبختانه این مشکل حل شد حالا مشکل نهایی من:

حالا من bt login را نصب کردم و مشکل این است که با اطلاعات درست هم لاگین نمیشه و پیغام "نام کاربری و رمز عبور همخوانی ندارند ، لطفا دقت کنید یا دوباره ثبت نام کنید" میده در حالی که با رفرش کردن صفحه (بعد از این پیغام) لاگین میشه. اصل کلام اینکه ظاهرا میگه لاگین نمی شه ولی اگر بعد از همین پیغام صفحه رو رفرش و یا به یه صفحه دیگه بریم میبینیم که لاگین انجام شده و فقط پیغام نمایشی بوده. جالب اینجاست که من با هر 4 مرورگر معروف تست کردم و ماژول ورود دیگری نیز فعال نبود (بغیر از جومسوشیال) و این افزونه را هم از چند سایت گرفتم که نتیجه در همه آنها یکی بود.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام علیکم....

اوه... ببخشید متوجه نشدمف که شما قبل از پیام من پیام ارسال کردید!

یه پیشنهاد، اینجوری که ظاهر امر نشون میده، نمیشه دلیل دقیق و حاصی بهش نسبت داد، شما ماژول bt رو غیرفعال کنین. ببنید آیا با ماژول خود جوملا هم همین مشکل وجود داره یا خیر!؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام بسیار ممنون از پاسختون. نه با ماژول اصلی جوملا و حتی qlogin که برای تست یه لحظه نصب کردم این مشکل وجود نداشت و نداره. فقط با bt login این مشکل هست.

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام شاید ماژولتون مشکل داره ترجیحا از خود جوملا جهانی این ماژول رو دریافت و تست کنید...

Share this post


Link to post
Share on other sites

نه دوست عزیز. این ماژول رو از هر جایی که گرفتم و نصب کردم دقیقا این مشکل رو داره. دقیقا به همین دلیل است که خیلی پیگیرم تا بدونم چرا و به چه علته و یا مربوط به کذام تنظیمه

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری