راهبران


Popular Content

نمایش پستهای داری بیشترین لایک در 24/11/95 در پست

  1. 1 لایک
    با سلام شما در هیکا دو حالت میتونید داشته باشید یکی ایجاد کاستوم فیلدهاست که از منوی view و فیلدهای سفارشی قابل دسترسی هست و بعدی ایجاد خصوصیت ها و ویژگیهاست که از منوی مprodutcs قابل دسترسی هست. در بخش اول شما فیلدهای محصولاتتون مثلا سایز صفحه،میزان رم،هارد و.... ازین دست پارامترها رو ایجاد میکنید.در حالت دوم خصوصیاتی که جز تنوع جنسی شما هسند مثل رنگهای شما مثلا سه رنگ مختلف دارید که کاربر در زمان سفارش اونها رو یکیشونو انتخاب میکنه اگر اینها رو ایجاد خودشون بصورت خودکار در صفحه مقایسه تون نمایش داده میشن موفق و سربلند باشید
  2. 1 لایک
  3. 1 لایک
    باسلام هرچه ساختار مطالب و محتوا ساده تر و بی تگ های اضافی باشه؛ خواندن و قابلیت فهمش برای موتورهای جستجو سریعتر و راحت تر خواهد بود. موفق باشید و سربلند
  4. 1 لایک
    هیکا دو نوع مشخصه داره. نوع اول چیزایی که به واسطه تغییر اونها، قیمت محصول تغییر میکنه. مثلا رم لپ تاپ، حافظه داخلی موبایل نوع دوم چیزایی که به واسطه اون، قیمت تغییر نمیکنه، مثل سایز و رنگ لباس. این نوع خصوصیت هارو به همراه گزینه هاش باید جدا تعریف کنید. بعد هنگام تعریف کالا، گزینه مناسب رو قرار بدید اینطوری در لیست مقایسه، این گزینه ها نمایش داده میشه.چیزی که شما دارید مینویسید توضیحات نوشتاری کالا هست که به این منظور نیست