babaronaldo

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    16
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره babaronaldo

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. بسم الله الرحمن الرحیم با عرض سلام خدمت شما بسیار متشکرم ان شاءالله موفق باشید .
  2. بسم الله الرحمن الرحیم باعرض سلام خدمت لطفا میشود راهنمایی کنید چطوری می شود در صفحه آفلاین یک ماژول خاص را درج کرد،یک کدی وجود دارد اما آن کد حالت استاندارد یک ماژول را میآورد اما بنده میخواهم یک ماژول خاص که در حالت آنلاین سایت ایجاد نمودم بازخوانی شود مثلا ماژول اچ تی ام ال دلخواه با شناسه 200 ،یعنی ماژولی که شناسه 200 را دارد را چگونه در صفحه آفلاین جوملا درج یا بازخوانی کنم.متشکرم
  3. بسم الله الرحمن الرحیم باعرض سلام بلاتشکر از زحماتی که کشیدید متشکرم.
  4. بسم الله الرحمن الرحیم باعرض سلام خدمت بزرگواران آیا کامپوننت آلفا یوزرپوینت فارسی شده است؟اگر شده است بنده زیاد سرچ زدم اما چیزی نبود میشود لینک آن را ارسال فرمایید.باتشکر از بزرگواران.
  5. بسم الله الرحمن الرحیم باسلام ضمن تشکر از راهنمایی های قبلی بنده یک درخواست داشتم آن هم یک کامپوننت نمایش پروفایل تقریبا شبیه همین فروم است الان که بنده پست میگذارم کنار پستم آواتار ویا عکس پروفایلم به همراه امتیاز و نوع کاربری ام می آید یک همچین کامپوننت یا ماژولی برای کاربران جوملا وجود دارد که بتوان براساس سطوح دسترسی یکسری امکانات خاص داشته باشد و برای هر کاربر قابل تنظیم هم باشد مانند تنظیمات فوکا ایمیل یا فوکا دانلود که میتوان برای هر کاربر اختصاصی کرد. باتشکر.
  6. بسیار متشکرم از شما.
  7. باسلام خدمت شما از شما متشکرم اما این افزونه آنجا نبود!
  8. بسم الله الرحمن الرحیم باسلام خدمت بزرگواران بنده دنبال نسخه قانونی تمام محصولات کامپوننت Access Manager برای جوملا 2.5 هستم کسی هست که بتواند کمک کند یا آن را داشته باشد؟ باتشکر. آدرسش هم:Admin Menu Manager - Joomla! Extensions Directory
  9. بسم الله الرحمن الرحیم باسلام خدمت بزرگواران بنده دنبال افزونه ای هستم که بشوند قسمت های مختلف سایت مخصوصا ماژول ها رو براساس کاربران سطح دسترسی داد یعنی یک کاربر دسترسی داشته باشدکاربر دیگر خیر،خود جوملا 2.5 گروهی تعیین دسترسی میکند اما نمیتواند برای یک کاربر اینچنین سطح دسترسی دریافت کرد گاهی اوقات این سطح دسترسی برای رده های بالاتر موجوب میشود که به محتوای قابل مشاهده سطح دسترس پایین تر هم دسترسی داشته باشند این افزونه اگر مانند فوکا دانلود باشد بسیار عالی است زیرا دقیقا فوکا دانلود مجوز و سرتیفیکت به کاربران به صورت تک تک می دهد،میشود راهنمایی فرمایید؟باتشکر این اکستنشن برای جوملا 2.5 باشد.باتشکر.
  10. به نام خدا با سلام خدمت همه بزرگواران بنده یک سوال داشتم دنبال یک افزونه ای هستم به این شرح که وقتی سایت در حالت آفلاین است و برای ورود و خورج نام کاربری میخواهید زیر آن نام کاربری و رمز عبور کد کپچا هم اضافه شود آیا اینچنین اکستنشنی وجود دارد؟ باتشکر.
  11. به نام خدا سلام خدمت همه بزرگواران چطوری میتونم عبارت Powered by Phoca Download را بردارم داخل تاپیک ها گشتم یکسری آموزش بود اما هیچکدومش نشد یعنی اون کدها نبود که جابه جا یا تصحیح بشه بنده از نسخه 2.1.7 جومینا استفاده میکنم کلی هم گشتم اما روشش توی نت نیست یکسری روش هست که درست درنمیاد .ممنونم اگر کمک کنید.
  12. به نام خدا با سلام من یه دونه کامپوننت نمایش مجموعه ها می خوام منتهی زیبا باشه یه چیزی پیدا کردم SJ Content Categories II اما جایی برای دانلودش نبود لطفا میشه به من کمک کنید.باتشکر از بزرگواران.
  13. باتشکر میشه راهنمایی کنید از چه جایی میشه دریافتش کرد یا شبیهش چیه هست؟
  14. بسم الله الرحمن الرحیم باعرض سلام خدمت بزرگواران بنده یک کامپوننت EasyDiscuss فارسی شدیدا احتیاج دارم یا ایک چیزی شبیه آن لطفا میشود راهنمایی بفرمایید باتشکر.
  15. بسم الله الرحمن الرحیم باعرض ادب بسیار متشکرم لطف کردید موید باشید