vahid7947

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    27
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره vahid7947

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام من هم فایل php.ini ساختم و هم هر 2 فایل htaccess را ادیت کردم ولی نشد. چه کنم؟
  2. سلام من هم فایل php.ini ساختم و هم هر 2 فایل htaccess را ادیت کردم ولی نشد. چه کنم؟
  3. البته قسمت مدیریت را به راحتی باز میکنه اما ...
  4. سلام دوستان من امروز سایتم لود نمی شه و چنین پیغامی میده : Fatal error: Allowed memory size of 67108864 bytes exhausted (tried to allocate 80 bytes) in /home/nezamezo/public_html/lang/fa/libraries/joomla/database/database/mysqli.php on line 498 این پیغام یعنی چه و چه کار کنم؟
  5. یه سوال دیگه آیا نمی شود یه کار کرد که ویجت کیت اتوماتیک اجرا بشه؟
  6. سلام دوستان من یه فایل mp3 را به مدیا پلیر ویجت کیت دادم. دگمه های play و stop و ... نمایش داده میشود اما صدا پخش نمی شود. آیا نوع خواصی از mp3 نیاز است؟
  7. سلام از دوستان کسی هست یک آموزش کامل ویجت کیت را بده؟ مثل من کدهای مدیا پلیرش رو تویه html سفارشی می ذارم، جواب نمی ده!
  8. من حتی از این مسیری که شما گفتید هم رفتم ولی نتیجه نگرفتم. تا امروز که قبل از اینکه چینش مطلب را تغییر دهم ، چیدمان مجموعه ها را روی هیچ کدام قرار دادم و دیدم بسته به نوع چینش مطلب تغییراتم را اعمال کرد. و فکر کنم تا وقتی چیدمان مجموعه ها چیزی به غیر از هیچ کدام باشد، چینش مطلب را اعمال نمی کند. ممنون از لطف دوستان
  9. آیا امکانش هست توضیح بیشتر بدهید؟ چون من در قسمت مدیریت مطالب ویژه در منوی پارامترها هر تغییر در چینش مطالب می دهم اعمال نمی شود.
  10. آقا صابر قربون دست دادا. مشکل حل شد. فقط یه سوال : الان اگه کسی از فرم تماس سایت برای من پیغامی بفرستد، در جوملا قابل مشاهده است یا باید از 30 پنل (cpanel) اقدام نمایم آیا؟
  11. من تمام تنظیمات smtp سایت را با مدیر سرور هماهنگ کردم و انجام دادم اما هنوز هم جواب نگرفتم و این بار می نویسه آدرس ایمیل نامعتبر است.! چه کنم؟
  12. بله الان ایمیل info@nezamemahdaviyat.com را دارم.
  13. عزیز مدیر سرور هم گفت مشکل از اونها نیست. حال چه کنم؟
  14. سلام دوستان در جوملای من اگر کسی عضو شود برای او ایمیل تائید ارسال نمی شود و پیغام زیر را میدهد: "تابع ایمیل را نمی توان فراخوانی کرد." البته وقتی هم فرم تماس را تکمیل می کنیم و ارسال را می زنیم هم این پیغام را میدهد. چه کنم؟
  15. سلام به دوستان من می خواهم ترتیب مطالب ویژه یا همان صفحه اولم را کنترل کنم. چه کنم؟