reza ansari

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    22
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره reza ansari

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام. لطفا سایتی را معرفی کنید که قالبهایی رو که میسازم رو بشه توی اون گذاشت و به فروش رسوند...و به صورت درصدی شریک شد...
  2. سلام. در فایل های مربوطه اعم از php و css قسمت مربوطه رو پیدا کنید و حذف کنید. چون حالت لینک دارد و رنگی هم هست قاعدتا سریع تر میتوانید آن را پیدا و حذف کنید... دقت کنید که در همه فایل های php و css قالبتان آن را بررسی کنید.
  3. سلام. داخل کد css مربوط به خود افزونه در قسمت css مربوط به مطالب direction:rtl رو اضافه کنید.
  4. سلام دوستان. من هنگام آپلود فیلم در hd web player با مشکل برخود کرده ام. وقتی گزینه browse رو میزنم و فیلمم رو آدرس دهی می کنم بعدش میخوام تایید کنم مینویسه "please insert a video" نمی دونم مشکل از کجاست لطفا راهنمایی کنید. متشکر.
  5. سلام. شما ابتدا باید مجموعه ای در کامپوننت درست کنید.محصولاتی را در آن مجموعه ایجاد کنید.مشخصاتی از قبیل قیمت، عکس، توضیحات و... را در ارتباط با مجموعه و کالا قرار دهید. گزینه ای در منوی اصلی ایجاد کنید و نوع منو را کامپوننت joomshopping انتخاب کنید. با ید با این کامپوننت ور رفت تا یاد بگیرید. موفق باشید.
  6. سلام. هیچ مطلبیو نشون نمیده؟؟؟؟؟ اگه هیچ مطلبی رو نشون نمیده: 1.کد php مربوط به قسمت component رو بازرسی کنید. شاید توش عبارت component رو درست ننوشته باشید. 2.پوشه templatedetails رو بازرسی کنید ببینید پوزیشن کامپونننت رو درست نوشتید یانه. 3.ببینید که پلاگین مطالب جوملا فعال هست یانه. موفق باشید.
  7. سلام اگر مشکلتون با راه حل آقای clik8000 حل نشد، به پوشه ماژول جستجو بروید و کد css مربوط به همون ماژولو از توی پوشه پیدا کنید. class مربوط به باکس جستجو رو پیدا کنید و به اون ویژگی: text-align:right و direction:rtl رو بدید. موفق باشید.
  8. سلام. بعضی مواقع وقتی سرعت لود صفحه پایین میاد از این ارورها پیدا میشه...مخصوصا ارورهایی که توش ارورphp هست و آخرش نوشته on line... . احتمالا از ماژولی استفاده کرده اید که سرعت سایتتون رو خیلی پایین میاره. اروری که گفته روی خط 13 هست رو پیگیری کنید ببینید کد php رو درست نوشته یانه...بعضی مواقع شاید پیش بیاد که این اشکال خودشو توی لوکال نشون نده بعد توی هاست مشکلشو نشون بده. موفق باشید.
  9. سلام. در css موقعیتی که این ماژول یا کامپوننت را قرارداده اید، کد: text-align:right و direction:rtl را وارد کنید.به احتمال زیاد درست میشود. موفق باشید.
  10. سلام. در قسمت کدهای php , html کد utf-8 رو وارد کرده اید؟؟؟؟
  11. سلام برای حل این مشکل می توانید از کامپوننت فارسی sw menu استفاده کنید.(منوساز همه کاره) کار با این کامپوننت آسان است.در عین حال دستتان هم باز است و می توانید منوهای مختلفی ایجاد کنید. موفق باشید.
  12. سلام برای حل این مشکل می توانید از کامپوننت فارسی sw menu استفاده کنید.(منوساز همه کاره) کار با این کامپوننت آسان است.در عین حال دستتان هم باز است و می توانید منوهای مختلفی ایجاد کنید. موفق باشید.
  13. کسی نیست جواب بده؟؟؟؟؟؟؟
  14. با استفاده از دستور margin-right و margin-left درcss می توانید باکس را از سمت راست جدا کنید مقادیر متفاوتی به margin-right بدهید تا به هدفتان دست یابید. موفق باشید
  15. فقط کاربر-جوملا فعال هست ولی بازم درست نشد. از bt login هم استفاده کردم اونم بعد از ثبت نام هیچی باز نمیکنه فقط فرم ثبت نام دوباره باز میشه.پیام موفقیت در ثبت نام هم نمیده.موقع خروج هم وقتی روی دکمه خروج کلیک می کنم صفحه ارور باز میشه the page cannon display.... از ماژول پیش فرض ثبت نام جوملا هم استفاده کردم ولی اونم همین مشکلو داره.یه مشکل دیگه هم داره که اگه password رو اگه اشتباه بزنی پیام"رمز را درست وارد نکرده اید" نمیده... لطفا کمک کنید. از ورژن بالاتر bt login هم استفاده کردم ولی بدتر شد. یعنی بعد از ورود هم پروفایل رو باز نمیکرد چه برسه به ثبت نام!!!