sonia69

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره sonia69

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام دوستان من تازه وارد هستم و چيزاي زيادي از دنياي گرافيک نميدونم ممنون ميشم اگه به من کمک کنيد.. من یه پروژه طراحي سايت انجام ميدم ولي براي عکس ها به مشکل برخوردم ميخوام بدونم چجوري ميتونم عکس هامو به فرمت svg در بيارم... ممنونم اگه کمکم کنيد. آیا پلاگینی برای فتوشاپ هستش که استفاده کنم؟؟؟
  2. طراحی سایت و جستجوی راحت در میان صفحه های سایت تاثیر به سزایی در بهینه سازی سایت دارد. کسانی که دارای کسب و کاری هستند هنگام جستجوی در بین سایت های دلخواه شان، طراحی سایتی را انتخاب می کنند که بتوانند در میان صفحه های موجود به راحتی مورد دلخواه خودشان را جستجو کنند و حالا اگر جستجوی طراحی سایت شما بتواند در کمترین بازه زمانی بهترین نتیجه را برای آنها داشته باشد مسلما طراحی سایت شما محلی برای مراجعه این افراد خواهد شد. موتور جستجوی گوگل یکی از موتورهای جستجوی قوی با کراول می باشد که می تواند شما را در این کار یاری کند چرا که جستجوی در بین صفحه های طراحی سایت شما را بهتر می کند و باعث بالا رفتن رتبه بندی سایت شما می شود که در امر در بهینه سازی سایت تاثیر خوبی دارد. بنابراین جستجو و کراول سریع صفحه های طراحی سایت اولویت اصلی کسب و کارهای حرفه ای به حساب می آید. برای اینکه این کار را بتوانید بر روی سایت خود پیاده نمایید باید از گوگل بخواهید که کراول یا جستجوی سریع خودش را در اختیار طراحی سایت شما قرار دهد اما چگونه باید این کار را کرد؟ در زیر به نکته هایی که می تواند در این راه شما را کمک کند اشاره ای می کنیم. ابزار وبمست (Webmaster) در طراحی سایت در ابزار وبمستر این قابلیت وجود دارد که صاحبان کسب و کار بتوانند از گوگل بخواهند تا صفحه های سایت شان را هر چه سریع تر و بهتر کراول یا جستجو کند. در تنظیمات وبمستر شما می توانید سرعت صفحه های طراحی سایت خودتان را تنظیم نمایید به صورتی که انتخاب کنید که صفحه ها با سرعت کم یا نرمال یا بیشتر و سریعتر باشند. اما باید توجه کنید که اگر کراول سریعتر را انتخاب کنید اما طراحی سایت شما نیازی به جستجوی سریع نداشته باشد شما با دست خودتان به بهینه سازی سایت تان لطمه وارد خواهید کرد و تاثیر عکس را در بهینه سازی سایت شاهد خواهید بود. پس باید در استفاده از این ابزار وبمستر دقیق باشید و شرایط نیازی طراحی سایت خود را بسنجید و بعد اقدام کنید. نقشه های راهنمای سایت (Sitemaps) در طراحی سایت راه دیگر برای کراول کردن صفحه های طراحی سایت شما به کارگیری فایل Sitemaps است. با درج لینک در فایل Sitemaps قادر خواهید بود آی دی و آدرس صفحه سایت خودتان را به موتور جستجوگر معرفی کنید. موتور جستجوگر با کمک فایل Sitemaps آدرس صفحه های موجود در فایل را مورد جستجو و کراول قرار می دهد. منبع : طراحی سایت *********
  3. طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با بیشتر شدن دسترسی به فضای مجازی به اولویت اصلی کسب و کارها بدل شده است. حال مسئله مهم این است که چگونه می توان با به کارگیری مزیت های فروشگاه اینترنتی بازاریابی محکم و پایداری را با پرداخت هزینه اندک در طراحی سایت به وجود آورد. راهکارهای ایجاد فروشگاه اینترنتی ای که همه توانایی ها و پتانسیل های فضای مجازی را به کار بگیرد و بتواند با کاستن محدودیت های زمانی و مکانی، فروشگاهی مناسب و بازاریابی شایسته برای کسب و کارتان فراهم آورد دغدغه ای است که صاحبان فروشگاه را به فکر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی سوق می دهد. اما چه نکته هایی را در طراحی سایت این فروشگاه ها باید مدنظر داشت در این نوشته کوتاه سعی می کنیم به نکته هایی که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی اثرگذار هستند بپردازیم. طراحی سایت تجارت الکترونیک نخستین کاری که در جهت طراحی سایت باید انجام دهید توجه به نیازهای کسب و کارتان و با لحاظ کردن آنها تعرفه ای مناسب را برای طراحی سایت پیدا کنید. ایجاد درگاه های پرداخت الکترونیکی برای انجام تراکنش های اینترنتی در طراحی سایت تجارت الکترونیک کاری لازم است که باید به آن توجه کنید اصول امنیتی را در تراکنش های اینترنتی در نظر بگیرید که مورد بسیار مهمی درباره طراحی سایت تجارت الکترونیکی است. تعیین برنامه فروشگاه اینترنتی کار بعدی بعد از طراحی سایت تجارت الکترونیکی و درگاه پرداختی، این است که شما باید بازار هدف و بازارهای بالقوه ای که برای محصول و خدمات شما مناسب است را پیدا کنید و آنها را مشخص نمایید. می خواهید مشتری های شما چه کسانی باشند؟ از کجا و با چه کلمه ای به طراحی سایت شما لینک شوند؟ کلمه های کلیدی طراحی سایت شما کدامند؟ و بهینه سازی سایت را چگونه انجام خواهید داد؟ کدام خدمات و محصولات را در فروشگاه اینترنتی خود عرضه خواهید کرد؟. همه این موردها در برنامه ریزی فروشگاه اینترنتی کسب و کار شما باید در نظر گرفته شوند. نقش شبکه های اجتماعی در فروشگاه اینترنتی ثبت نام و عضویت و فعال بودن در شبکه های اجتماعی و اطلاع رسانی محصولات و فعالیت های کسب وکار در شبکه های اجتماعی عامل بسیار مهمی در بالا بردن برند تجاری کسب و کار شما می باشد. از اصل های فروشگاه های اینترنتی داشتن حضوری موثر و بیشتر در فضای شبکه های اجتماعی است که در کنار طراحی سایت حرفه ای نقش حائز اهمیتی را ایفا می کند. منبع : طراحی سایت *********
  4. ممنون از توجه شما، بررسی میکنم جوابشو بهتون اعلام میکنم.... --------------------
  5. نوشتن واژه های کلیدی در طراحی سایت عامل موثری در بهینه سازی سایت است. واژه های کلیدی و تعداد آنها عامل اصلی در بهینه سازی سایت است. کاربرانی که توسط موتورهای جستجو وارد سایتی می شوند واژه های کلیدی را می نویسند و با موتور جستجو به دنبال آن واژه هستند و در واقع آن واژه های کلیدی و تناسبی که بین آنها در طراحی سایت رعایت شده کاربران را به سایت شما هدایت می کنند. اینجا سوال اساسی که مطرح می شود این است که تعداد واژه های کلیدی باید دارای چه تناسبی باشد تا صفحه طراحی شده به صورت بهینه ای عمل کند؟ جواب دادن به این سوال به خاطر بروز شدن مرتب موتورهای جستجو و تغییرات رایج اصل های بهینه سازی سایت کار سختی است ولی ما در اینجا به طور اجمال و خلاصه سعی می کنیم مختصات کلی آن را برای تان توضیح بدهیم. به فرض واژه کلیدی سایت شما عبارت "سایت" است. در این صورت فرمول شمارنده تعداد واژه ها به صورت زیر است: 100*(تعداد تکرار * تعداد کل واژه ها) با استفاده از فرمول فوق عبارت "سایت" را مثلا دوبار در 100 واژه ضرب می کنیم و به عدد دو درصد می رسیم، دو درصد عددی است که تعداد تکرار واژه کلیدی شما را نشان می دهد. واژه های کلیدی که تک واژه ای هستند تعداد تکرار دو درصد تا چهار درصد برای آنها بهینه ترین حالت است. یعنی باید در هر 100 واژه دو الی چهار بار نوشته شوند. حالا اگر واژه کلیدی شما تک واژه ای نباشد به عنوان نمونه عبارت "طراحی سایت" و یا "طراحی وب سایت" باشد. اینجا دیگر از فرمول بالا تبعیت نمی کند و فرمول به حالت زیر در می آید: (تعداد تکرار * تعداد کل واژه ها)*100*(تعداد واژه های واژه کلیدی) که بر مبنای فرمول فوق شما برای واژه کلیدی "طراحی سایت" با دو بار تکرار در هر 100 واژه جواب زیر را بدست خواهید آورد: (100*2)*100*3= 6% این تناسب برای تعداد واژه های بیشتر نیز همین روند را پیش رو خواهد داشت. نوشتن واژه های کلیدی، عامل خیلی مهمی در بحث بهینه سازی سایت است . شما با نوشتن واژه های کلیدی در طراحی سایت خودتان، محتوا و مطالب سایت تان و واژه های کلیدی را به موتورهای جستجوگر معرفی می کنید و و به آنها اجازه می دهید تا سایت شما را با آن واژه ها ارزیابی کنند. البته این را هم به خاطر داشته باشید که محتوا و مطالب سایت شما نباید فقط برای این منظور نوشته شوند شما باید بار معنایی و مفهومی واژه های کلیدی سایت تان را هم حفظ کنید چرا که هدف شما باید بیشتر راضی نگه داشتن کاربران و مخاطبان تان باشد. در واقع در کنار کاربران است که سایت شما در پیش موتورهای جستجو نیز موفق خواهد بود. منبع : طراحی سایت