shahbazzadeh

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    11
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

پست ارسال شده توسط shahbazzadeh


  1. با سلام

    میخوام یه سایت برای فروش محصولات دانلودی راه اندازی کنم بدین شکل که تعداد حدود 10 نفر ابتدا به صورت اشتراکی هزینه اون محصول رو بپردازند و بعد اون رو به طریقی که مهم نیست دراختیارشون بگذارم. قسمت دومش رو مشکلی ندارم. برای قسمت اول آیا افزونه ای وجود داره؟

    درواقع هزینه محصولات بسیار بالاست و میخوام حدود 10 نفر که محصولات رو لازم دارن با هم پول روی هم بگذاریم و اون محصول رو بخریم. بحث من جمع آوری پول به صورت سیستمی هست.


  2. سلام

    من می خوام پخش مستقیم شبکه های تلویزیونی ایرانی رو توی سایتم داشته باشم ولی میخوام لوگو ویا آدرس سایتم رو بندازم روی تصویر در حال پخش (مثل آرمی که اپارت می اندازه روی فیلم ها). چه کدی باید به آی فریمی که داره تصویر رو پخش می کنه باید اضافه کنم؟


  3. باسلام

    این ها رو ملاحضه بکنید

    Jimtawl - Joomla! Extension Directory

    Radio / DJ Schedule - Joomla! Extension Directory

    Twitch Stream - Joomla! Extension Directory

    یک سرویس هم هستش شما میتونید تحت اون سیستم هم کار کنید.

    Radiojar homepage

    میتونید دموی آنلاینی که از سرویس توسط سایت جوملاورک کار شده رو ببنید.

    Radiojar - RadioWave

    طبیعیه که موارد قوی و بصورت کامپوننت بصورت تجاری هستند که میبایست خریداری بشه . و دمه دستی ها ماژول و رایگان.

    و البته خارج همه ی این مسائل،شما برای راه اندازی سرویس های Streaming ویدئو /موزیک و.... ملزم هستید که توابعی رو بروی سرورتون فعال یا غیرفعال کنید که این توابع برای هاست های معمولی و سایتهای استاندارد میبایست که وجود داشته باشه. و تقریبا مدیر هیچ هاست اشتراکی ای اون توابع رو برای شما فعال نمیکنه تا اسکریپت و یا کامپوننت شما روش Run بشه.

    حالا اینم تجربه بود؛ شاید به دردتون بخوره...

    موفق باشید و سربلند

    جسارتا شما چه پیشنهادی به من می دید؟ من باید دو تا رادیو اینترنتی برای دو مرکز مذهبی راه بندازم که از نظر مالی هیچ سودی به حال بنده نداره. و اینکه هنوز هم هیچ هاستی رو خریداری نکردم (فعلا فقط دامنه ها خریداری شده اند).

    به نظرتون یه سرور بگیریم و این رو روش راه اندازی کنیم ( در این صورت مشخصاتی رو لطف کنید بهم بدید یا یه میزبان مناسب بهم معرفی کنید؟

    یا اینکه هاست هایی که برای رادیو ارائه خدمات می دن پلن بگیریم که البته محدودیتهای تعداد اتصال، فضا و هزینه ماهیانه بالا دارند.

    تشکر


  4. خب روی هاست خیلی مسئله پیچیده تر میشه . شما میگید پخش آنلاین . یعنی شما مثلا دارید با میکروفن صدا پر میکنید و میخواید آنلاین تو سایت پخش بشه . یک طرف بحث دسترسی های شماست از یک طرف پهنای باند و سرعت مورد نیاز . اجازه بدید تا بررسی بشه .......

    تشکر از لطف شما ...


  5. با سلام

    شما به یه سرچ توی نت میتونید به جوابتون برسید، برای این کار هم اسکریپت موجوده و هم ارائه دهندگان هاستینگ هستند که بتوانند به شما این سرویس رو ارائه بدهند.

    با احترام

    اگه توی نت جوابم رو پیدا کرده بودم اینجا که پیام نمی دادم.

    من می خوام با جوملا یه رادیو با موضوعی خاص آماده کنم که هم پخش زنده داشته باشه هم بتونم آرشیو برنامه ها رو روی اون قرار بدم. وقتی موبایل رو به صورت line in به سیستم وصل می کنم، و صوت رو اجرا می کنم، باید چه نرم افزاری رو نصب کنم؟ و بعدش روی جوملام چه ماژول و پلاگینی؟ در ضمن روی سرورم چه نرم افزاری باید نصب باشه؟