auoobp

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره auoobp

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. توضیحات متا توضیحات متا : خلاصه ای مختصر از صفحات وب را نشان می دهد. این تگ HTML حدود ‍۱۵۵ کاراکتر است. توضیحات متا هر صفحه در نتایج جستجو نشان داده می شود. پس شاید بتوان گفت نوشتن توضیحات برای هر صفحه می تواند اجباری باشد. و یکی از ویژگی های یک وب سایت خوب است. بهینه بودن تگ توضیحات برای سئو داخلی وب سایت بسیار مهم است. تگ متا توضیحات در HTML مانند شکل زیر است: <meta name = “description” content = “توضیحات متا در یک صفحه ” /> گوگل توضیحات کوتاهی از لینک های نمایش داده شده در نتایج جستجو به کاربران نشان می دهد، تا کاربران درک بهتری قبل از ورود به صفحه مورد نظر داشته باشند. متا توضیحاتتوضیحات متا در رتبه سایت و نتابج جستجو تاثیر گزار است؟ به گفته موتور های جستجو تگ توصیف متا مزیتی در رتبه و نمایش یک وب سایت در نتایج جستجو ندارد. اما عامل بسیار مهمی در CTR است، چرا که بر اساس این توضیحات ممکن است کاربران روی لینک مورد نظر کلیک کنند. و این باعث افزایش بازدید و ورودی به سایت شماست. علاوه بر این تگ توضیحات می تواند تبلیغی برای پست شما باشد که گوگل به کاربران نمایش می دهد. نحوه صحیح نوشتن توضیحات متا تعداد حروف حدود ۱۵۵ کارکتر البته این رقم می تواند تغییر یابد، چرا گوگل تعداد کاراکتر های استاندارد را تغییر می دهد شبیه به یک دعوتنامه باشد توضیحات متای شما نباید خسته کنند و خشک به نظر بیایند، بعدا بیشتر توضیح خواهم داد. دعوت به اقدام شبیه به مورد شماره ۲ است ولی بهتر است خیلی تبلیغاتی نباشد، بهتر است کاربر حس کند اطلاعات رایگان در اختیار او قرار خواهند گرفت می تواند محتوای ساختاری داشته باشد توضیحات کوتاه از کیفیت یا کمیت موضوع صفحه داشته باشد. برای مثال اگر صفحه ی محصولی در باره یک ماشین است، مشخصات خودرو، قیمت و یا کارخانه تولید کننده می تواند برای کاربر جالب باشد. با موضوع و محتوای شما مطابقت داشته باشد برای گوگل مهم است که توضیحات شما در مورد صفحه ی نمایش داده شده در نتایج جستجو باشد. اگر گوگل حس کند که توضیحات تنها برای جلب توجه و کلیک کردن کاربر روی لینک باشد، و با موضوع صفحه مرتبط نباشد، شما را جریمه خواهد کرد. کلمات کلیدی در آن گنجانیده شود. کلمات کلیدی و مهم جستجو شده را در توضیحات متا قرار دهید. این کار یکی از راه هایی است که گوگل متوجه می شود توضیحات شما به طور صحیح نوشته شده است. ۷- منحصر به فرد باشد. متن یا پاراگراف شما باید در هر صفحه منحصر به همان صفحه باشد و نباید تکراری و یا کپی از جای دیگری باشد. گوگل همیشه در حال تغییر نمایش توضیحات متا در نتایج جستجو باز هم تغییر کرد. اواخر اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ گوگل حرکتی رو به عقب داشت، و محدوده نمایش توضیحات در نتایج جستجو بعد از ۱۵۵ تا ۱۶۰ کاراکتر قطع گردید. به این معنی که توضیحات متا بعد از ۱۵۵ الی ۱۶۰ کاراکتر نشان داده نخواهد شد. گوگل همواره در حال تغییر است و وظیفه ما نیز همسو شدن با گوگل است. گوگل از ما می خواهد که توضیحات را فشرده تر کنیم. شاید به نظر کار سختی باشد که بخواهیم تمام توضیحات متا پست های وب سایت را بهینه کنیم. اگر وقت این کار را ندارید بهتر است حداقل پست های مهم خود را ویرایش کنید. در هر صورت هنگام بهینه سازی یا نوشتن توضیحات به تاثیر گزار بودن متن توضیحات بر CTR دقت کنید.