FD.PI

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره FD.PI

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. ممنون .منظور دقیقم اینکه میخوام وقتی وارد این صفحه می شی توهر ردیف 4 تا محصول ولی تو موبایل تبدیل می شه به 1 دونه محصول در هر ردیف.این رو چطور می تونم تغییر بدم؟ آجرنمونسوزگرمدره ممتاز
  2. سلام من سایت www.garmdaremomtaz.comرو وقتی با کامپیوتر می بینمتو منو محصولاتم در هر ردیف 4 تا محصول بغل همه ولی وقتی با موبایل می بینم محصولاتم در هر ردیف یک محول چه جوری میشه عین کامپیوتر دیده بشه سایت تو موبایل بدون تغییر و به هم ریختگی؟
  3. خودم با مجوعه ها خود جوملا ساختم ساختم تصویر را برمی دارم نوشته ها رو بر میدارم کوچیک میکنم بزرگ می کنم زیر هم نشون می دهه میخوام بغل هم تو3 ستون باشه ولی نمی شه.
  4. میخوام یک سایت ساده بزنم میخواستم ببینم چه جوری می تونم و با چه افزونه ای تا دوتا مجموعه را کنار هم نشون بده و بعد روی هر کدوم کلیک کنیم 02 تا محصول رو نشون بده که هر کدوم تو جدول باشه و زیر اسم و دکمه نمایش محصول رو داشته باشه و روی هر کدوم بزنم مشخصات محصول .یک برنامه ساده میخوام زیاد با جوملا کارکردن را بلد نیست.
  5. متاسفانه آشنایی با css ندارم
  6. ممنون .یکی از آشناه برام درست کرده بود
  7. من منو و صفحه رو ایجاد کردم و category را و مطلاب را هم درست کردم ولی نمی دونم چه جوری می تونم مثل عکس زیر محصولات یا همون category ها رو دورش یک جدول تزیینی داشته باشه و عکس محصول و اسم محصول زیرش و با یک دکمه نمایش توش توی کادر باشه. تقبلا سایت داشتم به اینصورت برا درست کرد بودن اینم بگم همه عکس محصولات یک اندازه بود وو فکرکنم بدومن ماژول یا کامپوننتی درست شده بود؟
  8. من بسه نصبی cramos_3_v_quickstart خریدم و مطالب خودم رو اضافه کردم .سایت رو هم تو ی اینترنت گذاشتم ولی توی موبایل یا تبلت و قتی آدرش رو وارد می کنم نمیدونم چرا یک صفحه سفید میاد و من با کشیدن انگسشت باید سلت رو بیارم و اندازه صفحه تبلت یا مو بایل کنم .مشکل چیه؟ آدرس: آجرنماونسوزگرمدره ممتاز