hnikdel

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    1
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره hnikdel

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. همانطور که می دانید ساخت لینک زمان بر ، خسته کننده و گاها گیج کننده است. اما این را هم می دانید که مقوله*ای بسیار ضروری و مهم هست است. سوالات مربوط: ایا هنوز ساخت بک لینک برای رتبه بندی در میان مدت مهم خواهد بود؟ چه هنگامی محبوبیت لینک ارزش خود رو نسبت به دیگر الگوریتم*ها از دست خواهد داد؟ پاسخ ها: متاسفانه یا خوشبختانه قرار است که بک لینک تا مدت زمان زیادی برگ برنده*ی جستجو گر*ها بماند. تا زمانی که Semantic Web در دسترس نیست، نمی توان از مزیت های الگوریتم ها نسبت به محبوبیت لینک صحبتی به*میان اورد. ویا تا زمانی که HTTP توسط یک پروتکل جدید جایگزین شود. زیرا که لینک*ها هنوز اتصال پایه و ارتباط اساسی بر روی وب بشمار می آیند. در اینده نیز این لینک*ها ساده* ترین روش تشخیص اهمیت و اعتماد یک صفحه*ی وب برای یک برنامه*ی کامپیوتری خواهد بود. چه اتفاقی برای روش اجرای الگوریتم های جستجوی خواهد افتاد. گوگل نیز بسیار ظریف و پیشرفت تر شده است، لینک*هایی که نباید بشمار آید را بی ارزش کرده و تاکید را بر روی لینک های با اطمینان دارد. سپس در لینک*های با اطمینان، داده*های کاربر، سن دامنه و فاکتور*های دیگر را بررسی می*کند. اما لینک هایی که باید حساب شوند در رتبه بندی مهم خواهند بود.(در گوگل و MSN و یاهو). بنابراین تصمیم گرفتیم که این ۷۶ روش رو برای شما نشان بدیم.! البته الگوی ما در ساخت این مقاله، ۱۳۱ Legitimate Link Building Strategies بود. روش*های مناسب برای ساخت لینک! لیست*ها ۱٫یک لیست “۱۰۱” بسازید. اینگونه لیست*ها بسیار معروف شده و به اسناد قدرت (Authority Documents) معروفند. ۱۰ راه آسان برای ….(اینجا مطلب مورد نظر قرار می*گیرد)، بسازید و بسیار پر طرفدار و اسان هستند. لیست*های منابع وسیع را برای مطلب خاصی بسازید. برای نمونه Mr Ploppy را ببینید. یک لیست ۱۰ اسطوره*ی برتر درباره*ی مطلبی بسازید. لیستی از خبره*ترین ها بسازید. اگر توانستید نظر انها را جلب کنید و یا ان را رسمی کنید، احتمال این را دارد که خود فرد مورد نظر از شما تشکر کرده و ان را لینک کند. گاها چپلوسی بهترین روش است. کمک بگیرید! این لیست بسیار طولانی است زیرا روش*های زیادی برای ساخت لینک وجود دارد و می*تواند خسته*کننده و گران*بها باشد. اگر قدرت مالی دارید ولی در زمان و پشتیبانی لینک خود مشکل دارید، این روش*بسیار مناسب خواهند بود. ۶٫یک روزنامه*نگار استخدام کنید. روابط عمومی بسیار حیاتی است و پل گراهام مقاله*ای به عنوان The Submarine منتشر کرد که در آن توضیحاتی مبنی بر نحوه*ی مبادلات شرکت*های روابط عمومی و رسانه داده شده است. بیاد داشته باشید که گاها این شرکت*ها موفقیت*های کوتاه مدتی داده و گاها قرارداد*های مخدودی دارند. مشاور داشته باشید! مطمئن شوید که از فردی خبره استفاده می برید، بطور مثال جیم بویکین در Internet Marketing Ninjas، ریسک پایین و کیفیت بالایی را با ۵۰۰۰$ دلار در ماه برای شما به ارمغان می اورد. اگر قدرت مالی کافی را ندارید می توانید از اموزش*های Debra Mastler بهره ببرد. توسعه*ی اعتبار و لینک شدن اسان. محتوای خود رو پیچیده نکنید تا همه*ی کاربر*ها درکش کنن و براحتی برای دیگران توضیح بدن. سعی کنید از خطاهای دستوری و تایپی پرهیز کنید مخصوصا زمانی که افرادی مانند کتابداران رو لینک می*کنید. سعی کنید سیاست*های امنیتی مناسبی داشته باشید تا سایت شما معتبر دیده شود، معمولا گذاردن عکس خود در سایت بسیار مناسب خواهد بود. در همین رابطه: لیست ۴۵ سایت رنک ۸ الی ۵ برای ثبت بک لینک رایگان استفاده از PPC ۱۱٫خرید ترافیک مرتبط رو با سیستم pay per click انجام بدید. ترافیک مرتبط، کاربر*های بیشتری و همچنین نمایش برند بیشتری رو برای شما به ارمغان میاره. طبیعتا انها به دنبال لینک کردن شما خواهند بود. اخبار و پیوند*ها پیوند مقاله از EzineArticles, GoArticles, iSnare. نکته ی مثبت سایت*های مقاله، بدنبال داشتن لینک*های معتبر و ترافیک معتبر است. ارسال مقاله به سایت*های اخبار صنعتی. مثلا اگر مقاله*ای برای Search Engine Optimization دارید، عنوان WebProNews مناسب خواهد بود. پیوند به مطلب مطبوعاتی. سعی کنید مطلب را ارزش دار و مهم کنید. مثال: GOOD (compelling, newsworthy). انرا به چند روزنامه*نگار و بلاگر بفرستید. سعی کنید در پیام خود از گرافیک و داده و خصیصه*های فردی استفاده کنید. از افرادی که مطالبتان را دنبال میکنند اگاهی داشته باشید. با مدیران دیگر تبادل مقالات داشته باشید. این مقالات را برای دوستان فرستاده و نظرات انها را جویا شوید. درباره*ی کمپانی*هایی که صفحات “در اخبار” دارند نوشته و لینک کنید. انها از بلاگ*هایی که از موفقیت انها نوشته تقدیر خواهند کرد. برای مثال (صنعت خودتان + در اخبار) را جستجو کنید. مطالعاتی که مردم را با اهمیت نشان میدهند را اولویت قرار دهید. شاید انها برای شما بازاریابی رایگان انجام دهند. Salary.com درباره*ی درامد کم مادران مقاله نوشت و بازخورد*های مناسبی را دریافت کرد. سرویس*هایی مانند AYTM و Google Surveys هزینه*ی کمی دارند. راهنماها، تراکر Meme و نشانه گذاری اجتماعی این تکنیک کمی قدیمی شده اما بسیار کارامد است، سایت خود را به DMOZ ویا هرگونه سایت ارسال رایگان دیگر بفرستید. سایت خود را به مسیر*های پرداخت شده ارسال کنید، بیاد داشته باشید که کیفیت مهم است. مسیر مطالب را درباره*ی علایق خود بوجود آورید. با لینک کردن به سایت خود، محتوا*های مهم را deep link کنید. سایت*هایی به مانند Del.icio.us را تگ گنید. اگر کاربران سایت*های تاثیرگذار را مشاهده کنند، احتمالا به سایت شما مراجعه خواهند کرد. ۲۴٫اگر شما چیز با ارزشی ساختید، از دوستان خود بخواهید که ان را تگ کنند. گاها لیست اول سایت*ها شما را مشهور خواهند کرد. به تراکر*های Meme دقت کنید و ایده*های نو را تجربه کنید. اگر شما بر روی ایده*هایی با محتوای اصل تمرکز کنید، ممکن است meme تراکر*ها شما را لینک کنند. لینک*های تجارت محلی به ادارات بهینه*سازی کسب و کار بپیوندید. لینکی از اتاق بازرگانی بگیرید. لینک خود را به منابع دولتی شهر و یا منطقه ارسال کنید. سایت خود را به عنوان سایت اصلی کتابخانه*ی محل اعلام کنید. هر گونه شرکت و یا سازنده را که تمایل به کار با شما را دارد، لینک کنید. همیشه به دنبال کمپانی*های تجاری در جنگ با یکدیگر فکر نکنید!، گاها کمپانی*های وجود دارند که در بازار مبارزه*ای ندارند، با انها مبادله داشته باشید. برنامه*های وابستگی داشته باشید!، همه*ی لینک*ها ارزش Search Engine Optimization بالایی ندارند، اما می توانند از طریق شبکات اجتمایی برای شما کاربر جلب کنند. لینک*های رایگان اسان! جواب دادن در Yahoo Answers و Google Groups و گذاردن لینک در ان کار آسانیست. اگر کمپانی معرفی را اداره می کنید، صفحه*ای در ویکیپدیا برای خود دست و پا کنید. مراقب باشید صفحه را پاک و یا ویرایش نکنند. لینک*هایی برای مقالات خاص و مهم درباره*ی رشته*ی موردنظر ایجاد کرده و در سایت قرار دهید. ساخت RSS فید مناسب است. سعی کنید مطالب را به طور مداوم به روز رسانی کنید. بعضا فوروم*ها برای هر کاربری لینک اختصاصی ایجاد می*کنند، سعی کنید لینک ساخته شده را طوری ایجاد کنید که کاربر را به سایت بکشاند. انتقاد پذیر باشید! تجارت*های کوچک، سایت*های معرف ضعیفی دارند. سعی کنید سایتی با توضیحات مناسب ایجاد کنید. محصولات مرتبط در Amazon.com و Alexa و ePinionsرا بررسی کنید. توصیفات مناسبی از محصولات و یا مقالات را در سایت قرار دهید. بلاگ ها و وبلاگستان بلاگ بسازید و ان را به طور مرتب به روز رسانی کنید. لینک*هایی به بلاگ*های دیگر بسازید. لینک*های برون رو از ارزان ترین بازاریابی*های ممکن است. در بلاگ*های دیگر نظر بر جای بگذارید تا دیده شوید و ترافیک جذب کنید. بلاگ خود را در لیست بهترین بلاگ*ها جای دهید. طراحی مناسب! سعی کنید از AJAX استفاده کنید و از طراحی*های نواورانه بهره ببرید. سایت خود را معتبر کنید و در لیست سایت*های مقبول دولت قرار دهید. طراحی CSS زیبا داشته باشید. این طراحی ها از CSS Vault لینک خواهد گرفت. مبادله*ی لینک! سعی کنید از سایت*های مرتبط لینک*هایی با کیفیت دریافت کنید، مراقب باشید که سایت*هایی با کیفیت پایین نیز وجود دارند. در همین رابطه: لینک سازی همچنان ادامه دارد… خرید سایت، اجاره*ی لینک و تبلیغات لینک*ها را از سایت*ها اجاره کنید، البته گوگل شدیدا با این روش مخالفه! اسپانسر خیریه*ها و مسابقات و کنفرانش*ها شوید. این روش بسیار مناسب است. اجناسی در Ebay بفروشید و اعلام کنید که سود ان به خیریه داده می شود تا مقدار زیادی لینک خیریه به شما بچسبد! موتور*های جستجو با سایت*های قدیمی مشکل دارند! پس سایت قدیمی بخرید ولی لینک جدید بدان الحاق کنید. مسابقه! مسابقه بگذارید! یک مسابقه با هزینه*ی کم، حدود صد*ها تا هزار لینک برای شما به ارمغان می*اورد. ابزار مربوط به سایت خود بسازید. تمپلت*های طراحی سایت منبع باز برای سیستم*های مدیریت محتوایی بمانند وردپرس بسازید و پخش کنید. بنویسید که شما ان را طراحی کرده*اید. سمپل*های رایگان را با نظرات و فیدبک تعویض کنید. اکستنشن فایرفاکس بسازید و لینک دانلود برایش قرار دهید. اجتماعی عکس*هایی از افراد مشهور و یا کنفرانس*های مشهور قرار دهید و توضیحاتی مبنی بر ان بگذارید. محاصبه*های این افراد بمانند اتش شعله*ور در نت پخش می*شوند. روش*های تخریب*گر! فرستادن سایت به مسیر*های گران*بها که هیچ ترافیکی رو برای شما ارسال نمی*کنن! اسپم فوروم پست*ها را فقط زمانیکه می*توانید لینک ضمیمه کنید بفرستید. درباره*ی اینکه چه کسی بهترین ویجت را می*سازد، این سوال را خود می*پرسید و توسط IP دیگر به ان جواب می*دهید که سایت خودتان بهترین را می*سازد. ۶۲٫این ترفند را در ۲۰ فوروم مختلف انجام دهید. پروفایل بر روی فوروم*هایی که هرگز نمی*خواستید وارد شوید ایجاد کنید. بجای گذاردن نام خود در کامنت*های بلاگ، نامی اسپمی بنویسید. در اولین کامنت خود، شدیدا از سایت خوب تعریف و بازاریابی کنید. و مطالبی که در سایت گذاشتید را لینک کنید. کاری کنید که تصور کنند Bot ان را انجام داده. ۳۰ لینک اماده کنید و توسط اتومات Bot انها را مورد حمله قرار دهید. پینگ را افرادی که درباره*ی مطلبی صحبت می*کنند بفرستید. به سایت*هایی که دارید پینگ میفرستید، لینک ندهید. تقاضای مبادله*ی لینک انجام دهید و رتبه*ی انها را قید کنید. ایمیل*های مبادله*ی لینک بفرستید به طوری که شبیه به روبات یا همان Bot باشد. یهنی هیچ کاستومایزیشن و نام شخصی در ان وجود نداشته باشد. به کنفرانس*ها رفته و از ثروت خود سخن بگید! و بگید که دوستانتان چقدر از سایت شما پول در میارن. بجای پرسیدن نام شخص، URL انها را بپرسید و اگر به سایت شما لینک نشده وی را ترقیب کنید. در هر پست در سایت، به وب مستر هشدار بفرستید. هر روز برای وب مستر ایمیل بزنید و از انها تقاضا کنید به سایت شما لینک شوند. اینکار را با ایمیل*ها و اکانت*های مختلف انجام دهید. منبع: ****