mina137888

کاربران اخراجی
  • تعداد ارسال ها

    2
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره mina137888

  • درجه
    اخراج شده
  • تاریخ تولد
  1. استقبال گسترده سازمان*ها از محصول فارسی ساز مایکروسافت داینامیک CRM که دلایل آن در مقاله "نرم افزار مایکروسافت CRM فارسی، فارسی ساز نیست"، به تفصیل بیان شد، سبب شده است که با طیف وسیعی از محصولاتی روبرو باشیم که با آغاز ورود MS CRM به ایران، به بازار عرضه و روز به روز بر تعداد آن افزوده شده است. در این*جا قصد نداریم به نقد و بررسی تک تک این محصولات بپردازیم؛ تنها به ذکر این نکته اشاره می*کنیم که اکثر این محصولات، مشابه سایر Language Packها و تقویم*هایی که توسط خود شرکت مایکروسافت عرضه می*شوند، نبوده و ضعف*های بسیار بزرگی را به همراه دارند. هدف اصلی یک نرم افزار فارسی ساز، فارسی کردن زبان و شمسی کردن تقویم است، اما یک فارسی ساز خوب برای نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM، چه ویژگی*هایی باید داشته باشد.... ادامه مطلب
  2. در نسخه Microsoft Dynamics CRM 2015، ویژگی*ها و قابلیت*های متفاوت و جذابی اضافه شده است که یکی از مهم*ترین آنها، توافق*نامه سطح خدمات (Service Level Agreement) و به اختصار SLA می*باشد. در واقع مایکروسافت داینامیک 2015CRM، منجر به ایجاد فرصت بیشتر برای مدیریت بهتر فعالیت*ها و خدمات می*شود. یک SLA، سطوح مختلف یک سرویس و خدمت را برای مشتری مشخص می *کند. هر یک از این سطوح سرویس می*توانند وابسته به مجموعه*ای از عوامل مختلف باشند. در یک سازمان، به واسطه تعریف SLA، شما می*توانید از روند ارائه خدمات به مشتریان خود اطلاع پیدا کنید و در جهت هر چه بهتر کردن آن، برنامه*ریزی نمائید. در مقابل SLA، فرصتیرا برای سازمان شما فراهم می*کند که اگر سطح انتظارات شما به خوبی محقق نشود، از طریق بستر ایجاد شده امکان نظارت مستمر و پیدا کردن نقاط ضعف تسهیل یابد. یکی از نقاط قوت مایکروسافت Dynamics CRM 2015 در تعریف SLAهای چند گانه ...