استقبال گسترده سازمان*ها از محصول فارسی ساز مایکروسافت داینامیک CRM که دلایل آن در مقاله "نرم افزار مایکروسافت CRM فارسی، فارسی ساز نیست"، به تفصیل بیان شد، سبب شده است که با طیف وسیعی از محصولاتی روبرو باشیم که با آغاز ورود MS CRM به ایران، به بازار عرضه و روز به روز بر تعداد آن افزوده شده است. در این*جا قصد نداریم به نقد و بررسی تک تک این محصولات بپردازیم؛ تنها به ذکر این نکته اشاره می*کنیم که اکثر این محصولات، مشابه سایر Language Packها و تقویم*هایی که توسط خود شرکت مایکروسافت عرضه می*شوند، نبوده و ضعف*های بسیار بزرگی را به همراه دارند. هدف اصلی یک نرم افزار فارسی ساز، فارسی کردن زبان و شمسی کردن تقویم است، اما یک فارسی ساز خوب برای نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM، چه ویژگی*هایی باید داشته باشد....
ادامه مطلب