در نسخه Microsoft Dynamics CRM 2015، ویژگی*ها و قابلیت*های متفاوت و جذابی اضافه شده است که یکی از مهم*ترین آنها، توافق*نامه سطح خدمات (Service Level Agreement) و به اختصار SLA می*باشد. در واقع مایکروسافت داینامیک 2015CRM، منجر به ایجاد فرصت بیشتر برای مدیریت بهتر فعالیت*ها و خدمات می*شود. یک SLA، سطوح مختلف یک سرویس و خدمت را برای مشتری مشخص می *کند. هر یک از این سطوح سرویس می*توانند وابسته به مجموعه*ای از عوامل مختلف باشند. در یک سازمان، به واسطه تعریف SLA، شما می*توانید از روند ارائه خدمات به مشتریان خود اطلاع پیدا کنید و در جهت هر چه بهتر کردن آن، برنامه*ریزی نمائید. در مقابل SLA، فرصتیرا برای سازمان شما فراهم می*کند که اگر سطح انتظارات شما به خوبی محقق نشود، از طریق بستر ایجاد شده امکان نظارت مستمر و پیدا کردن نقاط ضعف تسهیل یابد.
یکی از نقاط قوت مایکروسافت Dynamics CRM 2015 در تعریف SLAهای چند گانه ...