npco

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره npco

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. در طراحی سایت صفحه "تماس با ما" همانند صفحه درباره شرکت، از اهمیت بسیاری برخوردار است. در حقیقت صفحه تماس با ما می تواند مهم ترین صفحه یک وب سایت باشد. اهمیت اطلاعات ارتباطی به قدری است که حتی اگر تمامی صفحات و قسمت های سایت، شما را به رسیدن به اهداف کمک کنند، ولی اطلاعات ارتباطی، ناقص باشد و کاربران قادر نباشند با شما ارتباط برقرار کنند، شما تمام اعتبارات خود را از دست خواهید داد. دسترس پذیری بازدیدکنندگان سایت باید قادر باشند تا به راحتی لینکی از صفحه تماس با ما در سایت شما پیدا کنند. این لینک باید در تمامی صفحات آشکار و قابل رؤیت باشد؛ به هیچ عنوان آن ها را برای به دست آوردن اطلاعات ارتباطی مجبور به جستجو نکنید، این اطلاعات باید به راحتی در دسترس باشد. گزینه های مختلف ارتباطی کسب و کارهای بزرگتر در طراحی سایت خود باید اطلاعات ارتباطی هر بخش و هر دپارتمان را در خود جای دهند. همانند بخش های خدمات مشتریان، پشتیبانی تکنولوژی، سؤالات، اطلاعات کلی، عضویت و غیره. همچنین شما باید اطلاعات ارتباطی افراد خاص مثل مدیر عامل، افسر ارشد اطلاعات و .... را هم در این لیست قرار دهید. تبلیغات ممنوع در طراحی سایت خود در صفحه ارتباط با ما هرگز تبلیغ نکنید. این صفحه باید خالی از هر گونه تبلیغات باشد، این صفحه باید توجه و تمرکز کاربران را به اطلاعات ارتباطی داخل آن محدود نماید. محتوای فرم ارتباطی فرم ارتباطی شما باید حداقل اطلاعات ضروری مورد نیاز را داشته باشد. هرگز نباید صفحه ارتباط با ما را با اطلاعات بیش از اندازه و غیر ضروری پر کنید، هر چه ساده تر باشد بهتر است. اطلاعاتی را ارائه دهید که بازدیدکنندگان سایت به آن نیاز دارند و همه گزینه های ضروری را شامل شود. این امر تضمین می کند که صفحه تماس با ما در سایت شما به شکل کارآمدتر با مشتریان و بازدیدکنندگان ارتباط برقرار می کند. موارد ذکر شده، شما را در امر طراحی سایت و همچنین ارتباط مناسب با بازدید کنندگان یاری می کند.
  2. هنگامی که بسیاری از چیزها ابزار و سرگرمی برای روزهای تعطیل در دنیای اینترنت است، سایت های رسانه های اجتماعی مانند paypal، فیس بوک و LinkedIn تبدیل به مرکز جدید و قدرتمند اقتصادی می شوند. جایی که صدها سال جنگ و دیپلماسی شکست خورده، بازاریابی شبکه های اجتماعی موفق شده افراد را در سراسر دنیا برای ایجاد منافع و علایق مشترک و ایجاد بازار در اینترنت گردهم آورد. بازاریابی رسانه های اجتماعی مکانی است برای ترویج نام های تجاری موفق و همچنین پیدا کردن ترکیب درستی از ابزارهای مناسب برای استفاده از مزایای آنها و امروزه تبدیل به موضوع مورد بحث نام های تجاری مدرن شده است. هنگامی که افراد به سمت ابزارهای SMM (بازاریابی شبکه های اجتماعی) روی می آورند، در مورد برنامه های کاربردی که در زمان واقعی بازخوردهای طولانی مدت ایجاد می کند و عملکرد شبکه های اجنماعی بحث و تبادل نظر می کنند. این نوع از اطلاعات معمولاً فراتر از رویکرد صرفاً مکانیستی سئو و عملکرد وب سایت ها است و در حال حرکت به سمت عرصه مهندسی اجتماعی واقعی است. ابزارهای بازاریابی شبکه های اجتماعی حتی می توانند تعداد دفعاتی که یک نام تجاری در سراسر هر شبکه یادآوری و ذکر می شود را بررسی و ردیابی نماید. این ابزارها قادرند محل شروع و مسیر آن را نیز ردیابی نمایند و از فیس بوک تشکر کنند! شناختن و تمرکز بر روی هر یک از این ابزارها و بهترین روش استفاده از آنها، کلیدی برای بدست آوردن و تحت کنترل در آوردن تمامی قدرت آن است. استفاده از آنها می تواند کمکی به ترویج نام تجاری شما و استفاده کامل از پتانسیل آن می باشد. TweetDeck این ابزار پلت فرمی بسیار عالی برای برندهای تجاری می باشد که نیاز به مدیریت شبکه های اجتماعی خود دارند. این ابزار ساده و کارآمدی است که all-in-one بوده و این رویکرد باعث شده است که این ابزار در به روز رسانی با سرعت بسیار بالا در نقاط مختلف شبکه بسیار مفید و کارآمد شود. Tweetdeck شبکه های اجتماعی فیس بوک، تویتر، MySpace- googleBUZZ- LinkedIn-و foursquare را پشتیبانی می کند و دسترسی آسان به تمامی شبکه های بزرگ را برای کاربران فراهم می نماید. کاربران می توانند status update (بهروز رسانی های) خود را برای هر یک و یا همه و در یک زمان ارسال نمایند. می توانید پیغام های یکسان در یک مرحله برای همه و بدون فراموش کردن حتی یک نفر ارسال نمایید. با این حال این ابزار دارای محدودیت هایی نیز می باشد. ترافیک و حجم بسیار سنگین به حساب های کاربری مختلف می تواند سرعت کارآیی های آن را کاهش دهد. این ابزار برای راه حل های نسبی راه اندازی شده و برای راه کارهای طولانی مدت مناسب نمی باشد. Hootsuite این ابزار شبیه TweetDeck بوده و کسب و کارهای کوچکتر را مورد هدف قرار داده است. Hootsuite ابزار جایگزینی است که اجازهء انجام سطوح مختلف customization را به کاربران می دهد. برای شروع package اولیه کاملاً رایگان می باشد و پنج شبکه اجتماعی به انتخاب کاربر را پشتیبانی می نماید. در حال حاضر سیستم عامل این ابزار شبکه های اجتماعی تویتر، فیس بوک، wordpress-linkedIn-MySpace-foursquare و pingFm را پشتیبانی می نماید. عضویت و اشتراک (پولی) آن به شما اجازه می دهد تا شبکه های اجتماعی دیگری نیز به آن اضافه نماید. Hootsuite واقعاً در این زمینه می درخشد زیرا که به صورت پابت "جریانی" از اطلاعات مربوط به هر یک از کاربران شبکه های اجتماعی را به شما ارائه می نماید. اجازهء بررسی و نظارت بر زمان واقعی و پر ترافیک صفحهء شما را به شما می دهد. اگر یک شبکه خاص ضعیف عمل نماید و یا برعکس عملکرد خوبی داشته باشد، توجه کاربر و مدیر سایت را به خود جلب خواهد کرد. علاوه بر این Hootsuite برای کاربران، Bios و لینک های پروفایل های کاربران دیگر شبکه های اجتماعی را فراهم می نماید. به برندهای تجاری اجازه می دهد تا محتوای مناسب برای تاثیر بیشتر بر نیاز بازار خود را ارائه کنند. این اطلاعات در package های پیش فرض کمی محدودتر می باشد اما با شارژ اشتراک ماهیانه 5/99 دلار، جزئیات بیشتری در دست خواهید داشت. Engage121 برای کسب و کارهای بزرگتر که به دنبال نشان دادن مارک خود در شبکه های اجتماعی سراسر دنیا هستند، ابزار Engage121 گزینه های قوی تری به آنها ارائه می نماید.این برنامه برای مدیران حرفه ای بازاریابی شبکه های اجتماعی است. زیرا برای نیازهای مختلف کسب و کارها کاملاً قابل تنظیم می باشد. به طور مثال یکی از این ویژگی های خاص، توانایی بررسی و اصلاح و تصویب پیغام هایی است که از شعب مرکزی شرکت ها ارسال می شود. یک پیغام عمومی و محلی است که با دستور شرکت برای افراد در شبکه های مختلف اجتماعی ارسال می شود. در حالی که این ابزار به شما اجازه می دهد پیغام ها بر اساس نوع ارتباط با موضوعات خاصشان تغییر کرده و یا حذف و اضافه شوند. مثلاً فروشگاه های بزرگ زنجیره ای لباس، وقت خود را برای ارسال پیام های مربوط به مدل های جدید مایوی شنا برای کاربران خود در آلاسکا اتلاف نمی کنند. همچنین باید تاکید کنیم که ابزار Engage121 برای مبتدیان در امر بازاریابی شبکه های اجتماعی مناسب نیست. تعداد زیادی از گزینه های آن برای مدیران بی تجربه می تواند کمی دلهره آور باشد.این ابزار بهترین گزینه برای شخصی است که از مهارت های زیادی در زمینه بازاریابی رسانه های اجتماعی داشته و برنامه های خاصی برای استفاده از این ابزارها در سر دارد. افکار و نظرات عمومی به عنوان یک ایده گسترده تر باید بگوییم که هیچ دلیلی برای محدود کردن افراد و یا هر یک از رقبا در استفاده از این برنامه ها وجود ندارد. در واقع استراتژی استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی (SMM)، استفاده از چند برنامه به صورت همزمان، دستیابی به منابع متعدد اطلاعاتی و یا آزمایش روش های مختلف در آن جهت دستیابی به بهترین روش برای رفع نیازهای تجاری می باشد. پس از تمام این مراحل هنگامی که نام تجاری رشد کرد و نیاز به افزایش مدیریت و بازاریابی شبکه های اجتماعی آن داشت، مدیر می تواند برای رفع نیازهای شرکت خود از نرم افزارهای قوی تری با برنامه های کاربردی بیشتر استفاده نماید. مهمتر از همه باید به یاد داشته باشید که بدیهی است این ابزار بر اساس نیاز ترویج ارتباطات بین نام های تجاری و مخاطبین شکل گرفته است. این امر بدان معنی نیست که با استفاده از تجزیه و تحلیل داده های کاربران، مخاطبین شبکه ء شما کاهش یابد. – کاربران افرادی هستند که به شخصه افکار خود و برنامه های خاص خود را دارند که اگر احساس خوبی کنند و عملکرد های شما را مفید بدانند، پاسخ های محبت آمیزی به درخواست های شما خواهند داد.
  3. کسانی که در حرفه طراحی وب سایت کار می کنند برای اینکه سایتهای خوبی داشته باشند باید با برخی از حقایق ضروری آشنا باشند. طراحی وب سایت شغلی است که به صورت مداوم تغییر می کند، اما با وجود این، شما با رعایت یکسری اصول ساده می توانید یک وب سایت خیلی خوب پیاده سازی نمایید. اول از همه همیشه به یاد داشته باشید چیزی که شما از پروژه طراحی وب سایت می بینید متفاوت از دیگران است. زیرا شما آن را در مرورگر خودتان امتحان می نمایید. همانطور که شما می دانید کیفیت نمایش یک سایت وابسته به مرورگر مورد استفاده است؛ در نتیجه همیشه دیگران را در ذهن داشته باشید و پروژه طراحی سایت را در مرورگرهای مختلف تست نمایید. یکی دیگر از عناصر مهم طراحی وب سایت، html آن می باشد. بسیاری از طراحان وب تصور می کنند که html فقط یک زبان توصیفی صفحه است در صورتیکه، یک زبان ساختاری نشانه گذاری است. بنابراین بسیاری کارشناسان طراحی وب سایت از html در راه اشتباه استفاده می کنند که این باعث می شود روی کل سایتشان تأثیر بگذارد. گرافیک سایت نیز یکی از عوامل تأثیر گذار بر روی سایت است. اگرچه عوامل گرافیکی فریبنده و جذاب به نظر می رسند، اما معمولاً برای فروش موثر نیستند و در صورت استفاده زیاد ممکن است نتیجه برعکس ایجاد کند. همچنین استفاده زیاد از عناصرهای گرافیکی سرعت لود سایت را کاهش می دهد و ممکن است ذهن بینندگان طراحی وب سایت را از هدف اصلی دور نماید. اگر لازم است که از عوامل گرافیکی استفاده کنید باید تصاویر مناسب انتخاب نمایید و سایز آنها را تا حد ممکن کوچک کنید. مهمترین نکته که در طراحی وب سایت باید به خاطر داشت محتوای سایت می باشد. زیرا یکی از فاکتورهای کلیدی در بهینه سازی سایت است و رتبه سایت را در موتورهای جستجو افزایش می دهد.
  4. رابط کاربری مترو را می شناسید؟ چیزی که ظاهر ویندوز 8 را از آن دسکتاپ قدیمی به یک محیط زیبای تشکیل شده از مستطیل های مختلف تغییر داد، تا در نمایشگرهای لمسی راحت تر بتوان با این سیستم عامل کار کرد. البته این طراحی در واقع از زمان ویندوز فون 7 و Zune به وجود آمده و بعدا در ویندوز 8 نیز مورد استفاده قرار گرفت. اما حالا مایکروسافت اسم این رابط کاربری را عوض کرده و نام آن دیگر «مترو» نیست. اما چرا این شرکت نام رابط کاربری اش را عوض کرده است؟ به نظر می رسد این شرکت با این اسم یک مشکل کپی رایت داشته و اجازه استفاده از این اسم را نداشته است. حالا این شرکت به خاطر مسایل حقوقی مجبور به تغییر نام شده. مایکروسافت در ابتدا تصمیم گرفت نام را به Windows 8 style interface تغییر بدهد. اما حالا آن را Windows 8 interface می نامد. اما این نام احتمالا مشکلات مختلفی ایجاد می کند. چرا که این رابط کاربری در کنسول ایکس باکس و تلفن های ویندوز فون 7.8 هم استفاده می شود و اگر در آنجا بخواهیم این رابط کاربری را رابط ویندوز 8 صدا کنیم کمی عجیب به نظر می آید. سایت The Verge می گوید خود کارمندان مایکروسافت یک اسم جدید برای مترو گذاشته اند و آن را Modern UI می نامند. هم اکنون این اسم را در چند صفحه از لیست های مایکروسافت پیدا می کنید. اما از آنجایی که نام مترو بین کاربران جا افتاده، احتمالا در آینده مردم همچنان آن را مترو می نامند حتی اگر مایکروسافت یک اسم جدید دیگر برای آن پیدا کند. منبع: نارنجی
  5. آیا صفحه طرفداران "fan page" برای کسب و کار اینترنتی خود و بازاریابی شبکه های اجتماعی در فیس بوک ایجاد کرده اید! آیا می دانید که چگونه افراد را جذب کرده تا صفحهء تجاری شما را "like" کنند؟ اصلاً ناراحت نباشید چون شما تنها نیستید! بسیاری از افراد به همین صورت به دنبال راه حلی برای جذب طرفدار هستند. در اینجا 10 روش و متد برای بدست آوردن طرفداران خود در صفحه تجاری تان به شما ارائه می کنیم. 1- ایجاد یک صفحهء خوش آمدگویی سفارشی ساخت یک صفحهء منحصر به فرد خوش آمدگویی به مخاطبین راه بسیار عالی برای افزایش طرفداران شما در فیس بوک می باشد. آمارها نشان می دهد که این امر کمک می کند که 72٪ از بازدیدکنندگان به طرفداران صفحهء تجاری شما تبدیل شوند. شما برای ساخت یک صفحهء سفارشی می توانید از نرم افزارهای فیس بوک و Tab هایی با زبان های HTML iFrame استاتیک استفاده نمایید. اگر با کدهای HTML آشنایی ندارید می توانید به وب سایت رایگان Pagemod.com بروید و قالب آماده برای خود بسازید. تمام کاری که باید انجام دهید این است که یک قالب انتخاب نمایید. همچنین وب سایت woobox.com وجود دارد که در آن شما می توانید قرعه کشی و مسابقات و... را در صفحهء طرفداران خود اضافه نمایید. 2- لیستی از ایمیل مشتریان فعلی خود تهیه و آنها را دعوت به عضویت در صفحهء تجاری تان نمایید شما می توانیدیک ایمیل خوب برای مشتریان فعلی خود ارسال نمایید تا در مورد صفحهء تجای تان بیشتر بدانند؛ همراه با جملاتی شبیه به "افتخار ما خواهد بود اگر ما را like کرده و به جمع طرفداران و اعضای ما بپیوندید" البته مطمئن شوید که در پایین صفحه، آدرس لینک fan page تان وجود دارد. 3- لینک هایی در پروفایل های رسانه های اجتماعی خود مانند تویتر، LinkedIn و یا پروفایل شخصی خود در فیس بوک ارسال نمایید به طور مثال در بیوگرافی پروفایل شخصی فیس بوک تان می توانید چیزهایی مانند: در صفحهء فیس بوک من با من همراه شوید، آدرس_______/facebook.com در بیوگرافی تویتر و یا LinkedIn می توانید جمله ی "با ما در فیس بوک به آدرس _______/facebook.com در تماس باشید" را تایپ نمایید. 4- از فیس بوک به عنوان صفحهء خود استفاده نمایید هنگامی که به صفحهء فیس بوک وارد می شوید، می توانید فلش رو به پایین در گوشه سمت راست بالای صفحه نزدیک "Home" را کلیک کرده و سپس "Use facebook as page" را کلیک نمایید. هنگامی که بر روی آن کلیک کردید، شما به عنوان یک صفحه با افراد در تعامل خواهید بود. (نه به عنوان یک شخص) بنابراین استراتژی که به شما کمک خواهد کرد تا طرفداران بیشتری در فیس بوک داشته باشید همین کلیک کردن بر روی گزینه "Use facebook as page" می باشد و بعد از آن ارسال نظرات در دیگر صفحات فیس بود تاثیرگذار خواهد بود. 5- استفاده از تبلیغات فیس بوک همیشه می توانید از تبلیغات در فیس برای هدایت ترافیک به صفحهء طرفداران تان استفاده نمایید. اگر از این استراتژی استفاده می کنید، مطمئن شوید که آگهی های مناسب و کوچکی را برای شروع مورد هدف قرار می دهید. تنها با صرف چند دلار در روز و آزمایش تبلیغات مختلف می توانید شروع کنید، سپس می توانید تشخیص دهید که کدام یک از آنها برای شما مناسب تر است. (البته قبل از این که مقدار زیادی پول صرف این کار نمایید) 6- اضافه کردن like Box فیس بوک در وب سایت تان هنگامی که این کادر را به وب سایت تان اضافه می کنید، افراد به راحتی روی Like کلیک کرده و به جرگهء طرفداران شما می پیوندند. (مستقیماً از طریق وب سایت شما) هنگامی که افراد به وب سایت شما می آیند و می بینند که تعداد زیادی طرفدار در فیس بوک دارید، مطمئناً در نظر آنها معتبرتر جلوه خواهید کرد. 7- از دوستان خود بخواهید که صفحهء شما را به اشتراک بگذارند تمامی fan page ها دارای لینک "share" یا اشتراک گذاری در سمت چپ صفحه هستند. می توانید از دوستان خود بخواهید که بر روی این لینک "اشتراک گذاری" کلیک کرده تا از این طریق صفحه شما برای دیگران به اشتراک گذاشته شود. 8- لینک صفحهء طرفداران خود را در پایین ایمیل خود اضافه نمایید هنگامی که این کار را انجام دادید، هرگاه ایمیل برای اشخاص ارسال می کنید، آنها لینک fan page شما را پایین ایمیل تان می بینند و به راحتی و با یک کلیک به صفحه شمادسترسی پیدا می کنند. 9- دعوت از دوستان در سمت راست هر صفحه Fan page لینکی به نام دعوت از دوستان "Invite Friends" وجود دارد که با کلیک بر روی لینک به منظور دعوت از افراد مختلف و دوستان برای تبدیل شدن به طرفداران تان می توانید عمل نمایید. 10- راه اندازی بخش رویدادها در صفحه تان شما می توانید بخش Event یا رویدادها و چیزی شبیه به Launch of the _______page راه اندازی نمایید. هنگامی که "رویداد" را ایجاد کردید، در بخش اطلاعات بیشتر، شما می توانید یک جمله دربارهء صفحهء طرفداران خود تایپ نمایید. مثلاً: بسیار مفتخر می شویم که به صفحهء طرفداران ما بپیوندید و ما را like نمایید _______/facebook.com (همیشه لینکی به صفحهء خود داشته باشید، اگر لینکی وجود نداشته باشد افراد ممکن است ندانند که چگونه به صفحهء شما دسترسی پیدا کنند) هنگامی که در حال انتخاب میهمان برای دعوت به رویدادهایتان هستید، لینکی را مشاهده می کنید که در آن نوشته "Add a personal message" یا ارسال پیام شخصی؛ توصیه می شود که بر روی این لینک کلیک نمایید و همان جمله قبلی را تایپ کنید. جملاتی شبیه به: خوشحال می شویم که ما را like کرده و به طرفداران ما در فیس بوک بپیوندید ______/facebook.com اگر در این دو مکان لینک صفحهء طرفداران فیس بوک خود را قرار دهید، شانس بیشتری برای این خواهید داشت که دوستان شما بر روی آن کلیک کرده و تبدیل به هوادار شما شوند.