pejvak_1

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در انجمن

10 خوب

درباره pejvak_1

  • درجه
    کاربر معمولی
  • تاریخ تولد
  1. سلام . دنبال یه ماژول می گردم که مثه بخش چند رسانه ای سایت خبر آنلاین بشه توش هم عکس گذاشت و هم فیلم. و تو صفحه اول نشون بده. برای فیلم ها هم همونجا عکس play روش باشه که معلوم باشه فیلمه. بخش چند رسانه ای در پایین سایت خبر آنلاین را ببینید: صفحه نخست - خبرآنلاین
  2. سلام. من با کامپوننت community builder کار میکنم. ثبت نام کاربران با استفاده از این کامپوننت انجام می شود. "پارامترهای کاربر در بخش کاربری" از طریق تنظیمات مدیریت کاربران هسته جوملا قابل دسترسی است و می توان آن را در هنگام ثبت نام کاربر نمایش داد یا مخفی کرد: فایل 1 پیوست را ببینید. مشکل اینه که وقتی اینو فعال می کنی در هنگام ثبت نام فیلد هایی اضافه بهت میده که برای کاربر عادی مورد نیاز نیست. مثلا قالب مدیریت سایت یا زبان مدیریت سایت رو نشون میده که کاملا بی فایدست. برای من فقط فیلد منطقه زمانی و زبان مورد استفاده برای خود سایت مهمه که باشه و کاربر اونارو خودش انتخاب کنه. چطوری میتونم بقیه ی این فیلد ها رو حذف کنم که نباشن؟ اینم عکسش که زمان ثبت نام چیا میاد: فایل 2 پیوست را ببینید.
  3. سلام من تمام این کارا رو کردم. جوملای ورژن 2.5 دارم. این "فهرست اصلی - همه" که به عنوان صفحه پیشفرض برای همه زبان ها باید باشه مشکل ایجاد میکنه و چه تو صفحه انگلیسی و چه تو صفحه فارسیه من باعث میشه فقط این منو نمایش داده بشه. و منوهایی که برای زبان فارسی و انگلیسی جداگانه مطابق دستورات بالا ساختم نمایش داده نمیشه. چرا؟