ehem

کاربران
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی ارسال های ehem

  1. سلام. ماژول هایی مثل html دلخواه رو چه طوری از طریق منو آدرس دهی کنیم که بهترین حالت نمایش را داشته باشد ؟؟!
  2. سلام. من یک قالب رو از html به جوملا تبدیل کردم صفحه اول به درستی کار می کنه و مشکلی نیست اما وقتی مطلبی ارسال می کنم و به عنوان مثال به اون ادامه مطلب میدم وقتی به آدرس مطلب میرم باز همون صفحه اصلی نمایش داده میشه چه طوری میشه صفحه ای برای این کارها ایجاد کرد با تشکر
  3. سلام. خیر,تمام تنظیمات رو هم چک کردم اما باز همان طور هست -------- استایل مطالب را از کجا می توان تغییر یا ایجاد کرد ؟
  4. سلام. خیلی ممنون حل شد یک سئوال دیگه ربطی به این تایپیک نداره اما واسه اینکه اسپم نشه همینجا می پرسم من k2 رو نصب کردم مشکلی هم نداره اما وقتی یک مطلب رو با k2 ارسال می کنم توی لیست مطالب k2 نشون نمیده اما داخل صفحه اصلی مدیریت که منوی k2 هست اونجا نشون میده مشکل از کجاست ؟
  5. سلام. ممنون جهت راهنمایی تا حدودی متوجه شدم اما یک سئوال دیگه دارم مثلا من در صفحه اصلی سایتم چند جا دارم مثلا 3 جا در وسط صفحه محصولات رو به طور خلاصه معرفی کردم پایین آن مثلا درباره ما به طور خلاصه و یک اسلایدر در بالا هست حالا وقتی می خوام مثلا صفحه ای مثل تماس با ما یا معرفی محصولات بسازم چه جوری اون محتوایات صفحه اول رو حذف کنم ؟!