shamimi

سیستم تیکت دهی با کد رندم

11 پست در این موضوع

آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

جدی نداریم سیستم تیکت دهی فارسی یا قابلیت کد پیگیری برای جوملا ؟:21::21::13::image170:

Share this post


Link to post
Share on other sites

rsticket pro هست .دارای دو نوع کد رهگیری هم هست .هم رندوم .هم متوالی.

نسخه فارسیش در سایت pastelco.ir هست .

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

شما نتونستی پیدا کنی .

به قسمت دپارتمان برو . در حالت پیش فرض خود افزونه 4 تا دپارتمان گذاشته .روی هر کدام که کلیک کنید .وارد قسمتی میشی که 4 تا تب داره .تب دوم (تیکت ها) نوشته .داخلش گزینه دوم نوشته (نحوه شماره گذاری تیکت ها).

اگر روی متوالی بزاری بصورت .پشت سر هم شماره گذاری میکنه .مثلا تیکت اول رو میده 1 .تیکت دوم که ارسال میشه میده 2 .ولی اگر روی تصادفی قرار بدی .یک کد 6 رقمی برای هر تیکت تولید میکنه .

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

اقا یافتم قبل اینکه بگید

ولی مشکل اینه تو بخش کاربری نشون نمیده جواب تیکت :-(

Share this post


Link to post
Share on other sites

این سیستم هم، همه ایتم های لینک مورد نظر شما را داره .تازه امکانات بیشتری هم داره .که جالب تر هست .

این سیستم یکی از معروف ترین سیستم های تیکت دهی جوملا هست .در واقع این سیستم داره با قیمت های بالا فروخته میشه .

با انتشار این سیستم بصورت رایگان مشکل تیکت کاملا رفع شده است .

ولی من همچنان متوجه منظور شما درباره این جمله ای که گفتید نشدم. (ولی مشکل اینه تو بخش کاربری نشون نمیده جواب تیکت

Share this post


Link to post
Share on other sites

ببینید .اول از همه باید کاربر ثبت نام کنه تا بتونه تیکت خودش را رهگیری کنه .

بعد از اینکه تیکت را ارسال کرد .تیکت در وضعیت بررسی قرار میگیره .و زمانی که مسئول پشتیبانی جواب تیکت را داد وضعیت تیکت را عوض میکنه بصورت باز یا پاسخ داده یا هر چیزی که شما تعریف کردی.

بعد کاربر زمانی که به بخش نمایش تیکت ها میره .میبینه تیکت خودش در اونجا هست .اگر وضعیت تیکت تغییر کرده باشه .روی نمایش تیکت کلیک میکنه . و پاسخ مسئول مورد نظر را میبینه.

شما برای دیدن پاسخ حتما باید وارد تیکت بشی تا ببینی تیکت پاسخ داده شده است یا نه.

من دقیقا همین نسخه را نصب کردم .و بدون مشکل دارم ازش استفاده میکنم.

موفق باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری