sajadszm

مشکل در نصب جوملا بر روی هاست

6 پست در این موضوع

با درود فراوان متاسفانه در هنگام نصب جوملا بر روی هاستم با مشکل روبرو هستم و هنگامی که بسته ی زیپ را بر روی هاست آپلود می کنم پیغام Unable to connect to backend ظاهر می شود.باید چیکار کنم.

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی
از نرم افزار cutftp برای آپلود استفاده کنید.ببینید باز هم پیغام میده

معذرت می خوام این دیگه چیه

Share this post


Link to post
Share on other sites

اگه از خود هاست آپلود می کنید امکان داره که آپلود به درستی انجام نشه.در هنگام آپلود بسته هر دقیقه باید یه چپ کلیک داخل صفحه بکنید تا آپلود قطع نشه،به خاطر همین این اخطار رو میده.یا بهترین کار اینه که شما از این نرم افزار برای آپلود سایت به هاست استفاده کنید

دانلود نرم افزار

چنانچه با این نرم افزار آشنایی ندارید اطلاع بدید تا راهنمایی کنم

Share this post


Link to post
Share on other sites
اگه از خود هاست آپلود می کنید امکان داره که آپلود به درستی انجام نشه.در هنگام آپلود بسته هر دقیقه باید یه چپ کلیک داخل صفحه بکنید تا آپلود قطع نشه،به خاطر همین این اخطار رو میده.یا بهترین کار اینه که شما از این نرم افزار برای آپلود سایت به هاست استفاده کنید

دانلود نرم افزار

چنانچه با این نرم افزار آشنایی ندارید اطلاع بدید تا راهنمایی کنم

نه متاسفانه اطلاع کافی ندارم و احتیاج به راهنمایی کافی دارم البته نرم افزار رو دانلود کرده ام پس راهنمایی کار با نرم افزار رو لطفا بزارید

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوست گرامی خودم یه آموزش پیدا کرم واقعا ممنون تا اینجا این آموزش رو هم میذارم تابقیه هم استفاده کنند:

آموزش نحوه کار با CuteFTP

آشنایی با پروتکل FTP

کار با FTP همانند کار با فایل های ذخیره شده در هارد دیسک شما است با این تفاوت که فایل ها بدون تفسیر شدن ابتدا از کامپیوتر راه دور که در آن ذخیره شده اند دانلود و سپس در کامپیوتر شما تفسیر می شوند. این نکته بسیار اهمیت دارد چرا که در پروتکل های دیگر که شایع ترین آنها HTTP هست، فایل ها ابتدا بایستی در سرور (Server) راه دور تفسیر و سپس به کامپیوتر شما ارسال شوند. (البته صاحبان سرور می توانند طوری FTP را تنظیم کنند که در سرور یک سری تصمیماتی راجع به فایل گرفته شود، مثلا یک سری فایل ها غیر مجاز باشند یا حتی فایل های PHP قابل دانلود نباشند و پس از تفسیر دانلود شوند). مبحث پروتکل ها خیلی پیچیده هستند که اینجا جای توضیح آنها نیست.

عضویت در یک سایت ارائه دهنده FTP

ابتدا بایستی عضو یا صاحب یک سایت باشید و یا سایت مورد نظر شما بازدید عمومی از سایت خود را بلامانع کرده باشد که بدیهی است در این حالت امکان فرستادن فایل وجود ندارد و فقط قادرید فایلها را دانلود کنید. من فقط برای آشنایی شما با CuteFTP این مطلب رو می نویسم. ولی لازم است بدانید که برای آپلود فایل توسط پروتکل FTP نیاز است تا صاحب یک سایت باشید و یا حداقل فضایی را در اینترنت خریداری کرده باشید ولی با کمی جستجو می توانید سایت های زیادی را بیابید که فضای رایگان به همراه قابلیت FTP ارائه می دهند. من بعنوان مثال سایت آلمانی زیر را به شما معرفی می کنم (نگران نباشید، محیط سایت انگلیسی زبان است) برای عضویت در آن کمترین زحمت لازم و در ضمن نیازی به داشتن ثبت نام های سخت رایج که حتما بایستی آدرس پست الکترونیکی خودتان را ارائه کنید و باقی ماجرا نیست ! فقط کافیست یک کلمه تولید شده تصادفی را بنویسید و نام عبور شما قبلا ثبت نشده باشد. نحوه عضویت به قدری ساده است که نیازی به توضیح بیشتر نمی بینم:

xthos.info

پس از عضویت در سایت مذکور اگر اشتباه نکنم به شما فضای دو گیگابایت رایگان اختصاص پیدا می کند.(احتمالا تا کنون بیشتر شده) دقت کنید که نام کاربری و رمزی که سرور بطور تصادفی برای شما ایجاد کرده یاد داشت کنید چرا که هیچ راهی برای بازیافت اون نیست. توصیه می کنم رمز خودتون رو عوض کنید.

البته روز به روز به خاطر پیشرفت فناوری و ایجاد رقابت خدمات رایگان این چنینی بیشتر می شوند. مثلا مایکروسافت 25 گیگابایت فضای رایگان در اختیار مشترکان خودش قرار می دهد که بایک برنامه که خودش ارائه کرده می توانید از اون در ویندوز و در قسمت My Computer بعنوان یک درایو استفاده کنید.

استفاده از برنامه CuteFTP

برنامه CuteFTP را اجرا کنید و سپس مطمئن شوید بدرستی به اینترنت متصل هستید. محیط برنامه پس از برقراری تماس با سرور به شکل زیر است:

cuteFTP

تصویر شماره 1 – محیط برنامه cuteFTP

شما بایستی به موارد زیر توجه کامل داشته باشید و مراحل را بدقت دنبال کنید:

· میزبان (HOST شماره 1 در تصویر شماره 1)

پس از عضویت یا خریدن فضا از نام میزبان FTP مطلع شوید. دقت کنید که اکثر موارد نام میزبان با نام سایت شما یکی است ولی این یک قانون نیست و نام میزبان FTP می تواند کاملا متفاوت باشد.

· نام کاربری و رمز عبور (شماره 2 و 3 در تصویر شماره 1)

به این مساله هم توجه داشته باشید که در اغلب موارد نام کاربری و کلمه عبور با نام کاربری CMS (سیستم مدیریت محتوا) یکی است ولی این هم یک قانون نیست. به دنبال نام کاربری و رمز عبور مشخص شده برای FTP باشید.

· پورت (port شماره 4 در تصویر شماره 1)

بطور پیش فرض پورت پروتکل FTP بر روی 21 تنظیم می شود ولی این هم یک قانون نیست و صاحبان سرور می توانند آن را تغییر دهند. ولی بندرت پیش می آید که یک پروتکل از پورتی غیر استاندارد استفاده کند.

· ریشه سایت یا Site root (شماره 5 و 6 در تصویر شماره 1)

پس از وارد کردن اطلاعات مذکور (شماره 1 و 2 و3 و4 در تصویر شماره 1) دکمه Connect یا کلید Enter را بزنید تا تماس برقرار شود و لیست فایل ها را در بخش فایل های سرور ببینید.(شماره 6 درتصویر شماره 1) توجه کنید که هرقدر تماس می توانید برقرار کنید و هر تماس در سمت راست با یک زبانه (TAB) قابل دسترس است. ریشه سایت معمولا با "/" نشان داده می شود. همانطور که در ویندوز ریشه پوشه ها با "\" نشان داده می شود. ولی دقت کنید که این یک قانون نیست. بنا به نوع سرور یا سیستم عامل یا سرویس دهی ممکن است ریشه سایت شما یک پوشه باشد. (منظور من از ریشه سایت، آدرس اصلی دسترسی به سایت شماست که از طریق پروتکل HTTP انجام می شود) در مثال ما ریشه سایت مشخص است. سرور دسترسی از طریق HTTP را بصورت زیر تعریف کرده:

XT Host - Free Webhosting 30MB Webspace, No Ads, Instant Signup

mer30hamid نام کاربری است. شما فایل های آپلود شده را می توانید از طریق HTTP در اختیار دیگران قرار دهید.

· بی نیازی شما از نوشتن دستورات FTP

برنامه دستورات FTP را برای شما اجرا می کند و شما فقط با یک محیط گرافیکی ساده در عین حال قدرتمند روبرو هستید. نیازی به آشنایی با دستورات FTP نیست، ولی اگر با دستورات و کار با FTP آشنا باشید قسمتی از برنامه به نمایش رویداد ها و اجرای دستورات FTP اختصاص دارد (شماره 7 در تصویر شماره 1) که می تواند کمک کننده باشد.

· نحوه انتقال فایل ها و پوشه ها به سرور

در سمت چپ برنامه لیست فایل های شما در کامپیوترتان قابل دسترسی است. (شماره 8 در تصویر شماره 1) می توانید با وارد کردن آدرس مورد نظرتان (شماره 9 در تصویر شماره 1) در کامپیوتر خود به فایل یا پوشه هایی که مایلید اصطلاحا UPLOAD کنید دسترسی پیدا کنید. نحوه کار خیلی ساده است. فایل ها یا پوشه هایی که قرار است به سرور بارگذاری (آپلود) شوند را انتخاب و به بخشی که فایل های سرور لیست شده اند ( شماره 6 در تصویر شماره 1) بکشید و رها کنید یا کپی کنید و بچسبانید. فکر کنید کامپیوتر خودتان است و تعارف نکنید! داخل پوشه های قرار گرفته در سرور شوید (با دابل کلیک) و برای پا ک کردن دکمه Delete برای تغییر نام دکمه F2 را بزیند. در مجموع مدیریت فایل ها و پوشه ها بسیار شبیه به مدیریت فایل ها و پوشه ها در محیط ویندوز است. (بار راست کلیک کردن روی آن ها انتخاب های جالبی در اختیار شما قرار می گیرند که آنقدر ساده وگویا هستند که بجز CHMOD نیازی به توضیح اون ها نمی بینم)

نکته بسیار مهم:

به بزرگ و کوچک بودن حروف در نام فایل ها و پوشه ها دقت کنید. چرا که مثلا در مثال ما

XT Host - Free Webhosting 30MB Webspace, No Ads, Instant Signup

قابل دریافت نیست (می توانید امتحان کنید) ولی

XT Host - Free Webhosting 30MB Webspace, No Ads, Instant Signup

قابل دریافت است. (به تصویر شماره 1 دقت کنید)

با راست کلیک کردن و گزینه New Folder پوشه بسازید. پوشه ای که می سازید بصورت یک زیر شاخه از سایت شما ظاهر می شود. در مثال ما پوشه dontstop بصورت زیر قابل دسترسی است:

XT Host - Free Webhosting 30MB Webspace, No Ads, Instant Signup

(به شکل شماره 1 دقت کنید)

مثلا اگر داخل dontstop پوشه ای با نام w3g بسازیم آدرس HTTP آن بصورت زیر می شود:

XT Host - Free Webhosting 30MB Webspace, No Ads, Instant Signup

نکته ناامید کننده این است که در کشور ما سرعت آپلود با توجه به سرعت کلی اینترنت که پایین است، ناچیز بوده و این یک قاعده کلی در اتصال به اینترنت است که سرعت دریافت بیشتراز سرعت ارسال باشد. پس باید صبور باشید تا پروسه های آپلود که در پایین برنامه (شماره 10 در تصویر شماره 1) نشان داده شده کامل شوند.

· تعیین قوانین دسترسی به فایل ها و پوشه ها در سرور و تغییر مشخصات آنها

بر روی هرکدام از فایل های لیست شده در سرور (شماره 6 در تصویر شماره 1) که کلیک کنید آخرین گزینه properties/CHMOD خواهد بود که با زدن آن نوع دسترسی به فایل ها و پوشه ها و خصوصیات فایل را تعیین می کنید. این گزینه از اهمیت بالایی برخوردار است. عدد CHMOD یک عدد سه رقمی مبنای 8 بوده و در قسمت permissions مشخص می شود. (به تصویر شماره 2 دقت کنید)

CHMOD

تصویر شماره 2 – تنضیمات CHMOD

نحوه محاسبه این عدد به صورت زیر است:

رقم اول از سمت چپ مربوط به صاحب سایت یا owner است که از سه سطح "خواندن" یا Read، "نوشتن" یا Write، "اجرا" یا Execute پیروی می کند. برای این سه حالت یا 0 داریم یا 1 پس رقم اولی یک عدد بین 0 تا 7 می شود (در مبنای دو حساب کنید مثلا 111 عدد 7 وقتی تمامی سطوح انتخاب شده اند را نشان می دهد). به همین ترتیب رقم دوم مربوط به گروه (group) و رقم سوم مربوط به دسترسی عموم(public) است. وقتی می گویند CHMOD یک پوشه یا فایل را روی 777 قرار دهید یعنی تمامی سطوح به تمامی سه دسته مذکور تعلق بگیرند. البته شما در برنامه CuteFTP نیازی به محاسبه آن ندارید و فقط با تیک زدن گزینه ها عدد CHMOD برای شما محاسبه می شود. توجه کنید که دسترسی به CHMOD و خصوصیات فایل (همانند آنچه که در ویندوز است) و تغییر آنها فقط با اجازه سرور امکان پذیر است. در مثال ما امکان دسترسی به خصوصیات فایل نیست.

در این مقاله با FTP و نحوه کار با آن توسط برنامه CuteFTP آشنا شدید. من اطمینان دارم که باقی قسمت های این برنامه را بخوبی فرا خواهید گرفت. قسمت های حساس همانهایی بودند که توضیح دادم (در شکل 1 مشخص شده) من لینک دانلود این برنامه را ندارم و اگر هم داشتم قرار نمی دادم چرا که این برنامه نیاز به خریداری دارد و در ضمن کمی برای دانلود حجیم است. (بدیهی است لینک دانلود آن از کار می افتد !) ولی با اندکی جستجو می توانید یک نسخه قدیمی از آن را بیابید که رایگان باشد. من خیلی وقت پیش یکی از آن ها را که رایگان و کم حجم بود از اینترنت دریافت و نصب کردم (برنامه CuteFTP) و عالی عمل می کرد. معمولا سایت های ارائه دهنده FTP شما را درتهیه یک برنامه برای کار با FTP راهنمایی می کنند. می توانید به سایت سازندگان این برنامه هم سری بزنید:

http://www.globalscape.com/

مبانی کار همین بود که گفتم به همین دلیل می توانید از برنامه هایی غیر از CuteFTP استفاده کنید ولی این برنامه بدلیل امکانات فراوان و راحتی زیاد بسیار پر طرفدار است.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری