srfarzad

معرفی انجمن برنامه*نویسی p30droid

1 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

با توجه به گسترش روزافزون استفاده از ابزارهای محاسباتی همراه مانند موبایل ها و تبلت ها، بازار برنامه نویسی موبایل نیز به نحو چشمگیری گسترش یافته و دوره های آموزشی، کارگاه ها و سمینارهای معرفی و هم اندیشی و مسابقات متعدد برنامه نویسی موبایل، در سراسر دنیا برگزار می شود.

برنامه نویسان تلاشگر و به روز کشور ما نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همگام با رشد علم در سراسر جهان، به توسعه دانش برنامه نویسی و ارائه نرم افزارهای کاربردی برای دستگاه های همراه می پردازند. انجمن برنامه نویسی اندروید p30droid توسط گروهی از همین جوانان، با هدف آموزش رایگان برنامه*نویسی به زبان آندروئید و ترویج این دانش تشکیل شده است.

در این انجمن، مباحث مربوط به برنامه نویسی اندروید، از مفاهیم پایه گرفته تا مباحث حرفه ای و تخصصی، به صورت کاملاً رایگان، با بیانی شیوا و آسان، توسط مدیران و اساتید به اشتراک گذاشته شده و آموزش داده می شود.

p30droid.png

مدیران این انجمن از تمامی افرادی که به یادگیری برنامه نویسی آندروئید علاقه مند هستند یا توان آموزش این تخصص به دیگران را دارند یا به هر نحو دیگر مایل به همکاری هستند دعوت می کند که به این گروه ملحق شده و از مزایای حضور در این انجمن بهره*مند شوند. علاوه*براین، انجمن p30droid با نیروهایی متخصص آماده پاسخگویی به تمام سوالات کاربران خواهد بود.

ویرایش شده در توسط srfarzad

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری