Ali_tx

سیستم تیکت دهی

2 پست در این موضوع

با سلام خدمت اساتید و کاربران محترم

من از سیستم تیکت دهی Rstiket در جوملا 2.5 استفاده میکنم چطور میتونم اجبار ورود به محیط کاربری رو وقتی یک کاربر میخواد تیکت ارسالی خودش رو مشاهده کنه بردارم

در حال حاظر وقتی کاربری تیکتی میزنه و جواب اون براش ارسال میشه و از طریق لینک پیگیری تیکت میخواد وارد تیکتت ارسالی خودش بشه باید فرم ورود رو پر کنه چطور میشه

که این رو بردارم و کاربر از طریق لینک ارسالی مستقیم وارد تیکت خودش بشه ؟؟؟؟

لطفا من رو راهنمایی کنید .ممنون

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

نمیتونید این کار رو کنید . چون که رهگیری تیکت ها بر اساس نام کاربری صورت میگیره . من این مشکل رو با تیم خودشون پارسال مطرح کردم و جواب همین بود .

وقتی که کاربر بخواد نتیجه تیکت رو ببینه باید عضو باشه تا بدونه پاسخ هم بده و اختلال ایجاد نشه .

در وافع تمام سیستم ها همین هستند . مثلا Osticket که معروفترین هست ، نام کاربری رو برای شما میسازه و پسوورد هم بهتون میده . ولی شما عضو نمیشید . اتومات عضویت شما ایجاد میشه تا بتونید وارد سیستم بشید و رهگیری رو انجام بدید .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری