fp42001

مرغ مگس خوار گوگل

2 پست در این موضوع

مرغ مگس خوار گوگل

مرغ مگس خوار گوگل، بنا بر اعلانات گوگل، نتایج جستجوی گوگل را بهینه سازی نموده است و همچنین در آن قابلیت جستجوی موبایل و جستجو توسط صدا سازگاری شده است. مرغ مگس خوار گوگل بزرگترین به روز رسانی موتور جستجوی گوگل در این ۱۲ سال اخیر بوده است. آن از گراف دانش Knowledge Graph گوگل استفاده می نماید و نتایج گوگل را محاوره ای تر، معنایی تر و درک کننده تر می نماید. و این به این معنا است که کسانی که کار بیشتری نمایند، بیشتر نتیجه می گیرند که منافاتی با سئو ندارد

Google-Hummingbird1.jpg

گراف دانش Knowledge Gragh

گراف دانش گوگل یکی از پروژه های گوگل می باشد که در برخی زمان ها فعال می باشد، و برخی جستجو کنندگان خاص از آن استفاده می نمایند. آن بین مردم، گروه ها ، مکان ها و سایر موارد ارتباط بر قرار می نمایید تا نتیجه جستجوی بهتری ارائه نماید. و به طور خاص جستجوی پیچیده تر و علمی تری را ارائه می نماید، پاسخی که شما از یک انسان دریافت می نمایید تا از نتیجه جستجو. گوگل گراف موردی نیست که اکثر جستجو کنندگان گوگل از آن استفاده نمایند، اما امکانی است که برخی جستجو کنندگان حرفه ای تر از آن استفاده می نمایند. نویسندگان، فروشندگان و محققان می توانند از آن برای رسیدن به نتایج عمیق تر استفاده نمایند.

به روز رسانی مرغ مگس خوار

می توان گفت به روز رسانی مرغ مگس خوار گوگل از گراف دانش گوگل گرفته شده. که نتایج عادی جستجوی گوگل را با گراف دانش گوگل تلفیق می نماید. جدا از یافتن کلمات کلیدی مهم در متن جستجو شده توسط کاربران، آن تمام جمله را در نظر می گیرد و نزدیکترین نتایج را معرفی می نماید. جستجوهای گوگل به نتایجی ختم می شوند که موضوع مورد نظر را بیشتر تحت پوشش قرار داده باشند.

کلمات کلیدی بلند و جستجوهای محاوره ای

مرغ مگس خوار بر کل جمله تمرکز می نماید تا تمرکز بر روی کلمات و این به آن معناست که از این پس صفحاتی که برای کلمات کلیدی بلند طراحی شده اند رنک بهتری می گیرند. کلمات کلیدی بلند بسیار مهم می باشند زیرا دارای رنک بالایی از بازدید کنندگان خاصی هستند. مرغ مگس خوار به کل کلمات توجه می نمایند تا تک کلمات و کلمات را به صورت جدا به جدا بررسی نمی نماید. کلمات کلیدی بلند، که به صورت طبیعی به صفحات وب سایت در روند ایجاد مقاله با کیفیت اضافه می شوند، ترافیک بیشتری برای وب سایت در آینده به ارمغان می آورند.

اعتبار

گوگل به اعتبار یک صفحه بسیار توجه می نماید، و حتی اعتبار نویسنده یک مطلب بسیار مهم می باشد. تقریبا اعتبار نویسنده یک مطلب از سایر المان های مطلب مهم تر است. مرغ مگس خوار به گوگل کمک می نماید تا کاربران به صفحات مناسب از وب سایت انتقال داده شوند تا صفحه اصلی وب سایت. و در نتیجه هر صفحه می بایست برای کاربر مختص به خود بهینه سازی شده باشد. این تنها به رنک کلی وب سایت کمک نمی نماید بلکه به بدست آوردن بازدید کننده بیشتر از سایت منجر می شود.

طراحی سایت

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری