negin00

فوايد دستگاه حضور و غياب

2 پست در این موضوع

قابل توجه خریداران دستگاه حضوروغیاب

به طور کلی خرید دستگاه حضوروغیاب برای مدیران صرفه بسیاری دارد ، زیرا این سیستم با کنترل دقیق ورود و خروج درصد خطای محاسبات حقوق در پایان ماه را به صفر میرساند و با توجه به میزان کارکرد پرسنل ، مدیران میتوانند آمار کاملی از مدت زمان کسر کار ، اضافه کار و ... پرسنل خود را داشته باشند . از جمله مواردی که مدیران را به خرید دستگاه حضوروغیاب ترغیب میکند عبارتند از :

مواردی که مدیران را ترغیب به خرید دستگاه حضوروغیاب میکند

• کنترل دقیق ورود و خروج پرسنل

• عدم دخالت افراد غیر مسئول

• کنترل دقیق اضافه کار و کسر کار

• برگشت هزینه دستگاه پس از 120 روز (تعداد پرسنل 10 نفر)

• برگشت هزینه دستگاه پس از 23 روز (تعداد پرسنل 50 نفر)

• سهولت در محاسبه حقوق و دستمزد پرسنل

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

خیلی از دوستان می پرسند بعضی از شرکت ها چطور سئو می کنند . و چطور روی یک کلمه بالا بیایم . اینجا هست که یکی از روش های اینی هست که اینجا می بینید. خیلی ساده/ یکم بیشتر باز کنیم. ببنیم:

فوايد دستگاه حضور و غياب

فوايد دستگاه حضور و غياب

فوايد دستگاه حضور و غياب

خوب حالا چطور می شه؟ بینید گوگل فکر می کنه که این سایت ارجاعات زیادی داره و خیلی کاربرا به اهمیت دادند. این تکنیک لینک بیلدینگ هست. (البته فقط به لینک بیلدینگ توجه نکنید و یک دستی هم به سایت مشتری بکشید.)

اگرچه می شه با این تکنیک روی چند کلمه بالا امد ولی فقط روی چند کلمه بالا می یایید. و کل سایت سئو نشده . فقط اگر شرکت هستید می تونید به مشتری پز بدید که بله من سایت شما را صفحه ی اول گوگل اوردم.

البته اگر شما هم می خواهید پروژه سئو بگیرید. می تونید از نظر دهی در سایت ها و استفاده از شبکه های اجتماعی هم استفاده کنید که نتیجه سریع تری می گیرید و نیازی به ساخت اکانت هم ندارید:دی . فقط حواستان باشه که خیلی از وب مسترهای سایت های بزرگ نظیر مهندس طالبی خودمون به این مسئله توجه دارند و لینک هایی که از این سایت ها می گیرید no follow هست و ارزشی نداره.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری