Morteza Fard Saffari

کامپوننت سامانه پشتیبانی تیکتی ATS برای جوملای 3.x

33 پست در این موضوع

ارسال شده در (ویرایش شده)

do.php?imgf=joomlaforum.ir_13952994001.jpg

سلام و عرض تبریک عید سال نو

بالاخره زحمت ما هم از بی خوابی کشیدن دیشب تموم شد و یه کامپوننت خوب که برای جوملای ورژن 3 کمبودش حس میشد آماده انتشار شد.

در اکثر سایت ها بودن یه سامانه پشتیبانی بسیار مهم و ضروری هست با اینکه برای جوملای 2.5 انواع و اقسام این نوع سامانه ها به رایگان وجود داشت ولی تو نسخه 3 جوملا سامانه پشتیبانی تیکتی رایگان فارسی وجود نداشت که به همین منظور و برای رفاه حال اونایی که میخوان امسال با انرژی شروع کنن به عنوان هدیه ویژمون این کامپوننت رو تقدیم تموم جوملا کارها بخصوص بچه های انجمن جوملا ایران (بچه های خودمون) میکنم.

کامپوننت ساخته شرکت آکیبا هست که اسمش هم Akeeba Ticket System هست. این نسخه که ما ترجمه کردیم آخرین نسخه یعنی 1.4.1 هست که با آخرین نسخه جوملای 3 هم سازگاری کامل داره البته به جوملای 2.5 هم سازگار هست. این کامپوننت در دو نسخه رایگان و تجاری ارائه میشه که البته رایگانش هم امکانات کمی نداره ولی تجاریش یه چیز دیگه هست.

برخی از ویژگی های نسخه رایگان :

1- قابلیت ثبت مجموعه یا دپارتمان های چندگانه

2- قابلیت ارسال تیکت خصوصی و عمومی

3- ارسال و پاسخگویی به تیکت از طریق وبسایت

4- قابیت باز، بسته و در انتظار نگه داشتن تیکت

5- قابلیت درج هزینه برای ارسال انواع تیکت خصوصی و عمومی و ارسال پاسخ و ...

6- قابلیت درج یادداشت های مدیریتی و قابل مشاهده برای کارمندان

4- روبوت پاسخگوی خودکار البته باید جواب ها و متا های عنوان رو وارد کنید تا درست جواب ارسال کنه

5- قابلیت مدیریت تیکت ها از طریق مدیریت

6- آمار بسیار کامل و دقیق در بخش مدیریت

7- چنتا ماژول و منو هم داره و ...

کلا امکاناتش کم نیست و برای کار های عادی و وبسایت های مختلف کفاف کار رو میده نسخه رایگان

سایر ویژگی ها و فرق دو نسخه رو میتونید اینجا ببینید

Akeeba Ticket System Core vs. Professional - AkeebaBackup.com

دمو »» سایت سازنده خودش داره از همین اسکریپت استفاده میکنه بنابر این میتونید وبسایت خودشون رو بررسی کنید.

اطلاعات بیشتر هم به این شرح هست :

سایت سازنده : Akeeba Ticket System - AkeebaBackup.com

سایت مترجم : 404 - خطا: 404

انجمن پشتیبانی : آی تی فروم Database Error

اما دانلود :

لینک دانلود کامپوننت فارسی شده از سرور جوملا فروم : دانلود

لینک دانلود کامپوننت فارسی شده از سرور آپلود بوی : دانلود

لینک دانلود فقط فایل های ترجمه از سرور لاهیج سرور : .zip"]دانلود

اگر مشکلی دیدید گزارش بدید تا رفع بشه

خیلی ممنون که این پست رو دنبال کردید.

ویرایش شده در توسط Morteza Fard Saffari

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

والا باید اسپم بدم اینبار

کارت عالیه خیلی دنبالش بودم

:78::78::78:[dasdas][dasdas][dasdas][dasdas][dasdas][dasdas][dasdas]:ad54ad::ad54ad::ad54ad::ooof::ooof::ooof::ooof:

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام و تشکر

دوست عزیز بهتر بود از مجیط فارسی شده اش هم تصویر میذاشتی!

یه سوال هم از خدمت همتون اینکه؛ فرق ،عیب،مزیتش نسبت به سیستم پشتیبانی کاربران هودوما چیه؟

من که ازش راضیم؟ولی تا ببینیم این چه امکاناتی داره!

بازهم دست گلتون درد نکنه امیدوارم سال خوب و خوشی رو آغاز کنید!

و همچنین امیدوارم امسال برای جوملای ایران سالی پر از پیشرفت و تعالی باشه!

Share this post


Link to post
Share on other sites
والا باید اسپم بدم اینبار

کارت عالیه خیلی دنبالش بودم

:78::78::78:[dasdas][dasdas][dasdas][dasdas][dasdas][dasdas][dasdas]:ad54ad::ad54ad::ad54ad::ooof::ooof::ooof::ooof:

خوشحالیم که به کارتون اومده

مرتضی جون گل کاشتی. انشالله سال خوبی داشته باشی:35:

خواهش میکنم. نظر لطف شماست. همچنین شما

سلام و تشکر

دوست عزیز بهتر بود از مجیط فارسی شده اش هم تصویر میذاشتی!

یه سوال هم از خدمت همتون اینکه؛ فرق ،عیب،مزیتش نسبت به سیستم پشتیبانی کاربران هودوما چیه؟

من که ازش راضیم؟ولی تا ببینیم این چه امکاناتی داره!

بازهم دست گلتون درد نکنه امیدوارم سال خوب و خوشی رو آغاز کنید!

و همچنین امیدوارم امسال برای جوملای ایران سالی پر از پیشرفت و تعالی باشه!

متاسفانه تا صبح روز عید بیدار بودم تا این افزونه رسید و آماده شد دیگه وقت نشد اسکرین شات بگیرم بذارم . استایل بندی فارسی و انگلیسی فرق آنچنانی با هم نداره فقط راست چین شده است و دموی انگلیسی کفایت میکنه

برای مورد دوم که گفتید چه فرقی داره

مهمترین اصل اینکه افزونه Hoduma برای جوملای 3 بهینه نشده ولی این مورد شده و این میتونه مهمترین فرق باشه. برای سایر فرق ها هم صفحه ویژگی های این افزونه رو که در بالا دادم با ویژگی های افزونه Hoduma مقایسه کن.

موفق باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام و تشکر از زحمت های شما دوست گرامی

من یک سوال داشتم، من این رو نصب کردم، اما هیج کاربری نمی تونه تیکت برای پشتیبانی ارسال کنه، هر چی گشتم نتونستم چیزی پیدا کنم،

لطفا راهنمایی کنید.

ممنونم

Share this post


Link to post
Share on other sites
با سلام و تشکر از زحمت های شما دوست گرامی

من یک سوال داشتم، من این رو نصب کردم، اما هیج کاربری نمی تونه تیکت برای پشتیبانی ارسال کنه، هر چی گشتم نتونستم چیزی پیدا کنم،

لطفا راهنمایی کنید.

ممنونم

سلام و درود

شما باید با منوی جدیدی برای اینکار استفاده کنید.

به بخش منو ها برید و در منوی مخصوص کاربر های سایت خودتون منوهای این کامپوننت را با سطح دسترسی های مختلف به عنوان مثال کاربر یا مدیر ایجاد کنید.

موفق باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites
سلام و درود

شما باید با منوی جدیدی برای اینکار استفاده کنید.

به بخش منو ها برید و در منوی مخصوص کاربر های سایت خودتون منوهای این کامپوننت را با سطح دسترسی های مختلف به عنوان مثال کاربر یا مدیر ایجاد کنید.

موفق باشید.

ممنونم دوست گرامی،

اما من این کار رو انجام دادم، یعنی

از بخش انتخاب منو،

نوع آیتم منو رو "سیستم تیکت آکیبا" و سپس یکی از موارد

  • بسته تیکت
  • تیکت های اختصاص داده شده
  • تیکت های فعال
  • تیکت های من
  • دپارتمان
  • دپارتمان ها

رو انتخاب کردم، در واقع همه رو امتحان کردم اما باز نشد، لطفا راهنمایی کنید کجا را اشتباه می کنم، یا راه حل ان چیزی دیگری است.

باز هم از وقتی که می گذارید ممنونم

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام و درود

این بسته متاسفانه موقع نصب بر روی جوملا 3 خطای انتقال نیافتن و نصب شدن میدهد . من از سایت اصلی این نسخه را دریافت کردم و از بسته زبان که دوستان زحمت کشیدن استفاده کردم و فارسی شد اما یک مشکل بزرگ دارم

در صورتی که موضوعات و در خواست ها انگلیسی ایجاد شود هیچ مشکلی وجود نداره و بخوبی کار میکنه اما اگر موضوع درخواست فارسی تایپ شود صفحه باز نمیشه

لطفا دوستان راهنمایی کنید چطور مشکلم حل کنم

ممنون از لطفتون

Share this post


Link to post
Share on other sites

پس از گذشت روزها همچنان منتظر جواب

کسی اینجا جواب نمیده ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

دوستان لطفا جواب بدید

من با یوزر ادمین و همچنین دیگر یوزرها همچنین ارور 403 دریافت میکنم . تیکتهای ارسال شده را نمایش نمیدهد لطفا راهنمایی کنید

Error: 403 - دسترسی ممنوع

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام ، گزینه ایجاد تیکت برای کاربر کدام گزینه هستش ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

ای کاش راهنمایی کاملی از این کامپوننت وجود داشت ؟!

Sent from my HUAWEI G610-U20

Share this post


Link to post
Share on other sites
لینک ها سالم هستند . از idm برای دانلود استفاده نکنید .

ممنون دانلود شد

فقط به یه مشکل خوردم

من روی جوملا ۳.۳ نصب کردم

برای یکی از کاربرام تیکت ایجاد کردم وقتی کاربر می خواد بره تیکت رو ببینه ارور میده

This webpage has a redirect loop

با چندتا سیستم مجزا هم تست کردم باز مشکل دارم

لطفا یه کمکی کنید

ممنون

Share this post


Link to post
Share on other sites
سلام و درود

این بسته متاسفانه موقع نصب بر روی جوملا 3 خطای انتقال نیافتن و نصب شدن میدهد . من از سایت اصلی این نسخه را دریافت کردم و از بسته زبان که دوستان زحمت کشیدن استفاده کردم و فارسی شد اما یک مشکل بزرگ دارم

در صورتی که موضوعات و در خواست ها انگلیسی ایجاد شود هیچ مشکلی وجود نداره و بخوبی کار میکنه اما اگر موضوع درخواست فارسی تایپ شود صفحه باز نمیشه

لطفا دوستان راهنمایی کنید چطور مشکلم حل کنم

ممنون از لطفتون

سلام

من هم این مشکل رو داشتم ولی تونستم حلش کنم

در قسمت تیکت ها فیلدی هست به نام "نام مستعار" داخل آن را به زبان انگلیسی تایپ کنید مشکلتون حل میشه و اگر هم عنوان فارسی باشه مشکلی پیش نمیاره

موفق باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

در قسمت ایجاد منو برای سایت و منوهای مربوط به این کامپوننت منوی ارسال تیکت وجود نداره

منوی تیکت های من و ... هست اما ارسال تیکت نیست

اساتید راهنمایی بفرمایین

Share this post


Link to post
Share on other sites

یک گزینه ای بنام دپارتمان هست باید اونو قرار بدید کاربر وقتی روی منو کلیک می کنه بعد از انتخاب دپارتمان تیکت جدید ارسال می کنه .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری