CO-2014

راهنمایی در مورد انتخاب و استفاده از یک فروشگاه ساز مناسب برای تازه وارد های جوملا

6 پست در این موضوع

سلام به همه

قبل از هر چیز تشکر میکنم از تمام مدیران و بنیانگذاران این انجمن مخصوصا آقایان طالبی و خوشحالم از عضویت در بهترین و قویترین انجمن جوملا در ایران.

من یک دوره کلاس جوملا 2.5 رو در خدمت استاد طالبی بودم و تقریبا مشکلی با خود جوملا ندارم امابه محض اینکه کار با یه قالب رو شروع میکنم دچار مشکل شده و کلا گیج و سردرگم میشم. این هم به دلیل اینه که هر قالب از یه سری از افزونه ها و پلاگین های مخصوص به خودش استفاده میکنه و ... همچنین در چیدمان و طراحی قالب همانند نسخه دمو ( بعد از پاک کردن اطلاعات نمونه ) با یه صفحه خالی روبرو میشم و نمیدونم از کجا باید شروع کنم !

تا بحال چند قالب تهیه کردم و آخرین اونها هم قالب جار sj jare هست ولی خوب مشکلاتیکه در بالاعنوان شد و همچنین کمبود وقت مانع از این شده که به نتیجه برسم.[ATTACH=CONFIG]6332[/ATTACH]

با قالب ستاره شهر هم بعد از جلسه خصوصی در خدمت آقای طالبی تونستم کار کنم ولی متاسفانه مشکلات این بسته زیاده و تا اومدن نسخه جدید هم نمیتونم صبر کنم. برنامه نویسی php , html رو هم بلد نیستم.

قصد ایجاد یه فروشگاه کوچک و ساده رو دارم البته با ظاهر جذاب و کاربر پسند ولی در بخش فنی چون فقط یه تیپ محصول داریم زیاد کار پیچیده ای لازم نیست. میخوام با همین شروع کنم و اگر کار رونق بیشتری گرفت اون وقت سفارش طراحی دو تا سایت حرفه ای رو بدیم. یک فروشگاه و یک سایت تبلیغات تخصصی با یه سبک متفاوت از سایتهای آگهی و تبلیغات.


الان بین چند انتخاب : استفاده از بسته های نصبی رایگان مثل قاصدک و دی جی کالا و استفاده از قالبهای خریداری شده از پی سی تمپلیت مثل sj information و یا sj jare بد جوری گیر کردم !! لطفا در این زمینه راهنمایی فرمایید. اگر بسته های نصبی ارائه شده دارای مشکلاتی هست، (هر چند کوچک) قالبهای دارای لایسنس این مشکلات رو ندارن ؟ به رهنمودهای شما نیاز دارم تا از یه جایی شروع کنم.

این رو هم باید بگم که نسخه ویرایش شده قالب قاصدک توسط دوستمون آقای amirparvaneh خیلی چشم نواز شده و امیدوارم باگ زیاد نداشته باشه مثل مشکل صدور فاکتور که مجبور شیم از یه افزونه دیگه استفاده کنیم.

همچنین از اساتید خبره و کاربران حرفه ای خواهش میکنم ترتیب و اصول فراگیری دانش وب رو به بنده و تمام تازه کاران جوملا پیشنهاد بدن و ما از تجربیات ارزنده به بهره نگذارند.

ارادتمند همه دوستان

رضا عزیزی :1dco2x0p1lilzhfpg1t

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

از دوستان حرفه ای التماس دعا داریم !!

لطفا راهنمایی فرمایید :hooom:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام

اگر می خواهید تنها یک فروشگاه داشته باشید خودتون رو با جوملا خسته نکنید!

نظر من فروشگاه ساز OpenCart ( opencart دات ir هست.

اینطور نوشتم چون لینک رو نشون نمیداد انجمن!

چیزی در موردش نمیگم فقط اینکه بدونید نیازتون رو برطرف میکنه.آموزش ها و... در سایت موجود هست.فروشگاه سازهای خوب قدیمی دیگه ای هم هستن که الآن خاطرم نیست دوستان معرفی می کنند.

در مورد قالب اگر اصراری به استفاده از قالب های حرفه ای ندارید از قالب های رایگان استفاده کنید و یا قالبی که بتونید به راحتی باهاش کار کنید و موقعیت هاش رو بشناسید،بنده هم شروع کار 1 هفته ای با آرتیستر کار کردم از بر که شدم قالب هامو با اون درست میکردم بعد اگر نیاز به ویرایش بود در کدها ویرایش میکردم،شاید بگن آرتیستر قالب هاش سادست فلانه بمانه ...اما خوب مهمترین و بهترین ویژگیش سادگیشه و اشراف کامل به موقعیت هاش.

نحوه چیدمان محصولات رو میتونید با سایر افزونه ها به شکل دلخواه در بیارید هر چند از نظر من نیازی نیست،قسمت تنظیمات مطالب رو 3 یا 4 ستونه قرار میدیم و برای هر محصول یک مطلب ایجاد می کنیم.بعد هم یک ماژول پرداخت آنلاین خریداری می کنید و تنظیمات ماژول و تمام.

قبلا" گفتم الآنم میگم جوملا نیاز به کلاس خصوصی و دوره های آموزشی نداره.

این نصیحت هم دوستانه بهت می کنم بشین html,css کامل یاد بگیر،سادست و کاربردیه در جوملا بیشتر از خود php به کارت میاد،انشالله یاد گرفتی برو یا php کامل یادبگیر یا asp.net،جوملا به تنهایی آینده ای نداره.

موفق باشی.

ویرایش شده در توسط Payam.Hayati

Share this post


Link to post
Share on other sites

درود! دوست عزیز بهترین فروشگاه ساز برای جوملا هدیه فروشگاه ساز فوق حرفه ای قاصدک نسخه باران :: اختصاصی انجمن جوملای ایران

هستش ! درسته پولیه اما ارزشش رو داره و قیمتش هم مناسبه

یا حق

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

سلام و تشکر بابت راهنماییتون

من نسخه 3 باران رو پیدا نمیکنم اونی هم که در سایت eshopcms فروشگاه ساز رایگان و سیستم های تبلیغاتی رایگان هست نسخه رایگانشه ! ت توضیحاتش هم استاد طالبی عنوان کرده اند نسخه طلایی (3) با 7000 ماژول !!!

دقت کنید :

[ATTACH=CONFIG]6335[/ATTACH]

تو سایت eshopcms فروشگاه ساز رایگان و سیستم های تبلیغاتی رایگان کلا پنج تا بسته نصبی هست دوتای اول دیجی کالا - دوتای دوم میجوشاپ و باران ( رایگان) - و آخری قاصدک هست. حالا نسخه طلایی کجاست ؟ قیمتش چقدره ؟ لطفا آدرس دموی اون رو هم قرار بدید.

ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.

ویرایش شده در توسط CO-2014

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری