omid2012

مشکل در کامپوننت تماس با ما خود جوملا

5 پست در این موضوع

با سلام به همه ی مهندسای عزیز.

آقا من سوالم اینه که کامپوننت تماس با ما خود جوملا وقتی که تو محیط فرانت اند یک تماس میدم تا امتحانش کنم اون تماس نمیدونم که کجا میره؟

البته من روی هاست لوکال نصبش کردم!

:33:

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

یعنی چی نمیدونم کجا میره ..یعنی وقتی ارسال میشه به مقصد یا همون ایمیل یا مدیریت جوملا نمیرسه ؟؟:33:

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام دوست عزیز:

آره. یعنی اون تماسی که مشتری داشته نمی دونم تو قسمت مدیریت کجا میره؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

خوب تو خود جوملا اگه دقت کنید بالا یه آیکون هست آیکون صندوق پیام اگه پیامی بیاد اون به تعدادی پیامی که اومده نشون میده مثلا 1-2 و .... نه اگه از سرور تغییر دادین واسه ایمیل که ارسال میشه به ایملتون و مدیریت جوملا ....

توتظیمات اصلی و در سرور و در تنظیمات نامه .نامه رسان رو روی تابع ایمیل بذارید ..

ویرایش شده در توسط sornagostar

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری