kianesfahan

مشکل مهم و عجیب در ار اس تیکت

11 پست در این موضوع

با عرض سلام خدمت دوستان .

من ار اس تیکت را در سایتم نصب کردم . که هر وقت هر کاربری در سایت عضو شد بتونه تیکت ارسال کنه . تیکت های قبلی را مشاهده کنه و در تیکت ها جستجو کنه .

خود وقتی کاربر وارد شد م یتونه این سه گزینه را مشاهده کنه و تیکت هم ارسال می کنه و من هم از قسمت مدیریت می توانم مشاهده کنم و پاسخ می دهم . اما وقتی کاربر میره روی درخواست های من که تیکتش را مشاهده کنه دیگه اون تیکت نمایش داده نمیشه !!!!

اما در مدیریت سایت اون تیکت وجود دارد و حذف نشده است !!!!!

در صورتی که تا چند وقت پیش اینطوری نبوده است . !!!!

مشکل از چیست ؟

دوستان لطفا راهنمایی کنید .

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

درود .

دوست عزیز Mohammad Deljou با هاتون تماس گرفتم اما بازم درست نشد !!!!!

باید چیکارش کنم ؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

مرسی

لطفا جهت تشکر از دکمه تشکر زیر پست ها استفاده نمایید .

علت پیش امدن مشکل این دوست عزیز وجود اشکالاتی در css بود .

زمانی که تغییراتی در css افزونه ایجاد کنید . و این تغییرات اصولی نباشد . یا اگر تگی باز بمونه. باعث ایجاد اختلال میشود . و این مسئله باعث بهم خوردگی محتوای سایت یا باعث محو شدن محتوا افزونه خواهد شد.

مثلا تغییرات در css این کامپوننت باعث تغییر موقعیت این کامپوننت شده بود. البته گاهی اوقات ممکن هست تغییراتی که در css قالب ایجاد میشود باعث ایجاد اختلال در موقعیت کامپوننت ها بشود .

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام .

دوست عزیز مشکل از Css نبوده . من در منو ام تنظیم اشتباه انجام داده بودم . بر روی تنها درخواست های اختصاص داده شده به کاربر وارد شده را نمایش بده مشکل حل شد .

دوست عزیز پاسخ سوال زیر را میدهید ؟:

در تنظیمات در قسمت بستن اتوماتیک ، فعال کردن بستن اتوماتیک را بله قرار میدم و درخواست هایی را که برای بستن اتوماتیک انتخاب شده اند را چک کن هر (دقیقه) را 10 میذارم اما تا حالا هیچ درخواستی را نبسته !!!!

میخوام جوری باشه مثلا هر 3 روز یک بار درخواست هایی که از سمت ما پاسخ داده شده و مشتری در طول این 3 روز بهش پاسخ نداده ببنده ولی هر موقع مشتری خواست بتونه باز کنه . چه طور میتونم این کار را انجام بدم ؟

در ضمن یک سوال هم پرسیدم که لطفا پیغام خصوصی پاسخ دهید .

بازم تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
سلام .

دوست عزیز مشکل از Css نبوده . من در منو ام تنظیم اشتباه انجام داده بودم . بر روی تنها درخواست های اختصاص داده شده به کاربر وارد شده را نمایش بده مشکل حل شد .

دوست عزیز پاسخ سوال زیر را میدهید ؟:

در تنظیمات در قسمت بستن اتوماتیک ، فعال کردن بستن اتوماتیک را بله قرار میدم و درخواست هایی را که برای بستن اتوماتیک انتخاب شده اند را چک کن هر (دقیقه) را 10 میذارم اما تا حالا هیچ درخواستی را نبسته !!!!

میخوام جوری باشه مثلا هر 3 روز یک بار درخواست هایی که از سمت ما پاسخ داده شده و مشتری در طول این 3 روز بهش پاسخ نداده ببنده ولی هر موقع مشتری خواست بتونه باز کنه . چه طور میتونم این کار را انجام بدم ؟

در ضمن یک سوال هم پرسیدم که لطفا پیغام خصوصی پاسخ دهید .

بازم تشکر

درود

خوب چون شما گفته بودید که تمام تنظیمات درست هست . و همه را بررسی کردم . به همین دلیل یه مسئله میموند اونم css بود .

در مورد سوالی هم که روی پیام خصوصی پرسیده بودید . از فایرباگ فایرفاکس استفاده کن . و معایب را پیدا کن.البته اگر کار خودتان هست . کار تمیز و خوبی هست و اگر صفر تا صد را خودتان نوشتید باز هم میشه کلمه عالی را استفاده کرد .

در مورد سوال اخرتون بلاخره می خواهید در 10 دقیقه ببنده یا در 3 روز ؟

و برای اینکه کاربر بتونه تیکت خود را باز کنه به بخش پیکربندی و تب سوم "تیکت ها" مراجعه کرد و گزینه "اجازه به کاربر براي دوباره باز کردن تيکت هاي بسته " را روی بله قرار بدید.

برای بستن خودکار در 3 روز به بخش پیکربندی مراجعه کنید و به تب بستن خودکار رفته و گزینه سوم یعنی "تعداد روزها براي بستن خودکار تيکت هاي بي پاسخ " را به عدد 3 تغییر دهید.

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام .

درود .

حق با شماست . فکر نمی کنم از اون قسمت باشه .

می خواهم وقتی پاسخ کاربر را دادیم . و تیکت را در حالت پاسخ داده قرار دادیم اگر در مدت 3 روز کاربر به این تیکت پاسخ نداد خود به خود تیکت بسته شود و برای کاربر یک ایمیل مبنی بر اینکه شما 3 روز هست به این تیکت پاسخ نداید و ایت تیکت بسته شده است ارسال بشه . چه طور میتونم این کار را انجام بدم ؟

در ضمن میشه قسمتی ایجاد کرد که کاربر محصولاتی که خریده در ار اس تیکت قرار بدم و وقتی مهلتش داره تموم میشه برای کاربر ایمیل بده ؟

ار اس تیکت را میشه به سامانه پیامک متصل کرد ؟

سایت کار خودمه . خوشحالم که شما به کارم عالی گفتید و خیلی ها هم مانند شما فکر کردند و گفتند عالی هست اما مشکلی که دارم خیلی از سایت ها دارن از مطالب و طرحهای سایت من کپی می کنند و این منو ازار میده .

حتی باکس های منو با همان اسم سایت من که روی باکس هاشون هست گذاشتند روی سایتشون . واقعا این اخر نامردیه .

شما نیم دانید چه طوری میشه حالشون را گرفت ؟

تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

در ضمن قسمت " باز کردن درخواست توسط کاربر " را روی بله قرار دادم اما وقتی یک تیکت را می بندم مینویسه " این درخواست مشخص بسته شده است شما حق ارسال پاسخ را ندارید " چرا ؟

باید چیکار کنم ؟

تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

ببینید در ار اس تیکت به دو صورت تعریف شده. یکی کاربران . یکی مدیران

و ارتباط بین این دو گروه میونه به حالت ضربدری عمل کنه میتونه بصورت موازی عمل کنه . که بسته به تنظیمات شما داره

یعنی ممکنه شما اجازه را به کاربر بدی . ولی با یوزر خودت که مدیر هستی بری و اجازه نداشته باشی .

منظورم اینه که برای اینکار دقیقا با یوزر یک کاربر معمولی تست بگیر .و تنظیمات را بر اساس یک یوزر فعال و غیر فعال کن .

و شما کاملا تنظیمات دپارتمان و تنظیمات کارشناسان و تنظیمات گروه های کارشناسی و تنظیمات اصلی را باید با دقت انجام بدیدی. که باعث ایجاد اختلال در کار همدیگر نشوند.

قطعا در گوشه ایی از تنظیمات گزینه ای را غیر فعال یا فعال کردی که باعث این اتفاق شده است.

موفق پایدار

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری