Phantom Wolf مهمان

پلیس فتا پیگیری می کند/سریال ارسال ایمیلهای مشکوک قبولی به داوطلبان کنکور دانشگاه

1 پست در این موضوع

پس از عدم تأیید مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص ارسال پست الکترونیک به داوطلبان کنکورهای این دانشگاه، تا صبح امروز همچنان ایمیل مشترکی به برخی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 89 این دانشگاه ارسال می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی چندی پیش با انتشار اطلاعیه هایی اعلام کرد که هیچگونه پست الکترونیک یا پیامکی برای داوطلبان کنکورهای این دانشگاه ارسال نمی کند و در اخبار پی در پی این موضوع را به شدت تکذیب و اعلام کرد که اطلاع رسانی در خصوص جزئیات کنکورهای دانشگاه آزاد تنها از طریق مراجع رسمی صورت می گیرد.

با این حال، شخص یا اشخاصی با سوء استفاده از نام دانشگاه آزاد تا صبح امروز شنبه 6 خردادماه اقدام به ارسال پست الکترونیکی به داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 89 این دانشگاه می کنند که متن نمونه ای از این ایمیلها در تصویر پيوست مشاهده می شود.

روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد امروز بار دیگر پس از پیگیری خبرنگار مهر، اعلام کرد که سوءاستفاده از نام مرکز آزمون دانشگاه آزاد و ارسال پست الکترونیک مشکوک به داوطلبان در پلیس فتا هم اکنون در دست بررسی و پیگیری است.

به گزارش مهر، علیرغم اظهار بی اطلاعی دانشگاه آزاد از دلیل ارسال این پیام ها و هویت ارسال کنندگان ایمیلهای جعلی، این پرسش ها باقی می مانند که چرا باید آدرس ایمیلهای داوطلبان کنکور ارشد دانشگاه آزاد در دسترس این افراد ناشناس قرار گیرد. همچنین چرا این ایمیلها با محتوایی یکسان و تنها در خصوص کنکور سال 89 دانشگاه آزاد ارسال می شود و پرسش دیگر اینکه چرا این ایمیل برای داوطلبانی ارسال شده است که در کنکور قبول نشده اند.

منبع: بخش خبرگذاری سایت آشیانه

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری