foadg

ایجاد حساب کاربری پیشرفته

9 پست در این موضوع

سلام

دنبال کامپونتی هستم که بتواند یک حساب کاربری برای مشتری ایجاد کند

مشتری بتواند درخواست بدهد (تیکت بزند) جواب درخواست بگیرد و همچنین ارسال فایل انجام بدهد یا فایل نیز دریافت کند.

یک مدیریت حساب کامل باشد

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی
سلام

دنبال کامپونتی هستم که بتواند یک حساب کاربری برای مشتری ایجاد کند

مشتری بتواند درخواست بدهد (تیکت بزند) جواب درخواست بگیرد و همچنین ارسال فایل انجام بدهد یا فایل نیز دریافت کند.

یک مدیریت حساب کامل باشد

با درود خدمت شما،در اصل شما یک سیستم پشتیبانی میخواین برای اینکار شما میتوانید از کامپوننت RSTicket استفاده کنید،براش دپارتمان تعریف کنید،فایل ضمیمه کنید،البته تجاریه

Share this post


Link to post
Share on other sites

تشکراین RSTicket امکان ثبت نام مشتری و ایجاد پروفایل دقیق داره؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
تشکراین rsticket امکان ثبت نام مشتری و ایجاد پروفایل دقیق داره؟

نیاز به کامپوننت واسه ثبت نام نیست همین پیش فرض جوملا که ثبت نام کنه کاربر میتونه دپارتمان مورد نظر رو انتخاب کنه سپس پیام تقریبا مشابه اسکریپت whmcs

Share this post


Link to post
Share on other sites

مورد خاصی نداره . شما نصب کنید متوجه میشید . این امکان رو به شما میده که چند گروه تعریف کنید .مثلا پشتیبانی / مدیریت / فروش

کاربر گروه رو انتخاب کرده و تیکت خودش رو ازسال میکنه . کارشناس شما پس از بررسی پاسخ تیکت رو می ده که اربر می تونه تو قسمت تیکت ها پاسخ رو ببینه . یک سری قابلیت ها از جمله امتیاز دادن به پاسخ و بستن و باز کردن تیکت ها هم داره

Share this post


Link to post
Share on other sites

افزونه rsticketspro به زبان فارسی برای جوملا 3 هست؟

دارین؟

از کجا میتونم بگیرم؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
افزونه rsticketspro به زبان فارسی برای جوملا 3 هست؟

دارین؟

از کجا میتونم بگیرم؟

درود

بصورت رایگان نیست مگر اینکه تو نت هم جستجو کنید شاید گیرتون بیاد و بیشتر نسخه هایی که توی نت هست تست شده و روی جوملا 3 نصب نمیشه . ولی افزونه akeeba ticket فارسی رو اگه بگردید پیدا می کنید و با جوملا 3 سازگاره و تقریبا امکانات مشابهب به شما میده

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری