alirezazare

رفع خطای jfolder و حلقه بینهایت هنگام نصب افزونه

5 پست در این موضوع

سلام

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران بعد از انتقال سایت خود از لوکال به هاست و یا از یک هاست به هاست دیگر با آن روبرو هستند خطای jfolder ، حلقه بی نهایت و ... هست که در هنگام نصب افزونه نمایش داده میشود . علت این خطا تغیر مسیر پوشه tmp و تفاوت در نوع آدرس دهی هاست ها میباشد. با توجه به تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند لازم شد تا آموزش رفع این مشکل را به صورت کامل در این تاپیک قرار دهم.

دو روش برای حل این مشکل وجود دارد و روش اول در اکثر مواقع جوابگو بوده و نیازی به روش دوم نیست .

روش اول :

همانطور که عرض شد ریشه این مشکل مسیر پوشه tmp است . پس لازم است در اولین قدم مسیر درست را پیدا کنیم . برای این کار فایل پیوست را در روت سایت خود آپلود کنید . سپس در آدرس بار مرورگر خود فایل را اجرا کنید .

http:// yourdomain/test.php

پس از اجرا ، مسیر صحیح پوشه tmp به شما نمایش داده خواهد . این مسیر را کپی کنید و در مدیریت جوملا – تنظیمات کلی – تب سرور آن paste نمایید. حالا در روت سایت خود در هاست کد زیر به فایل .htaccess اضافه کنید.

php_value open_basedir NULL

روش دوم :

مسیر مدیریت جوملا – تنظیمات کلی – تب سرور را دنبال کنید مسیر tmp را به شکل زیر وارد نمایید.

/tmp

حالا در هاست خود این مسیر را دنبال کنید .

libraries → joomla → filesystem → folder.php

در فایل folder.php کد زیر پیدا کنید

$obd = ini_get('open_basedir'); 

و با این کد جایگزین کنید

//$obd = ini_get('open_basedir');

نکته آخر : هر مسیری برای tmp قرار دادید همان را برای logs بزارید و فقط به جای واژه tmp واژه logs را جایگزین کنید.

همواره موفق باشید

2 کاربر پسند شده

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket
در در 3/26/2015 در 00:16، alirezazare گفته است :

سلام

یکی از مشکلاتی که اکثر کاربران بعد از انتقال سایت خود از لوکال به هاست و یا از یک هاست به هاست دیگر با آن روبرو هستند خطای jfolder ، حلقه بی نهایت و ... هست که در هنگام نصب افزونه نمایش داده میشود . علت این خطا تغیر مسیر پوشه tmp و تفاوت در نوع آدرس دهی هاست ها میباشد. با توجه به تعداد کاربرانی که با این مشکل مواجه هستند لازم شد تا آموزش رفع این مشکل را به صورت کامل در این تاپیک قرار دهم.

دو روش برای حل این مشکل وجود دارد و روش اول در اکثر مواقع جوابگو بوده و نیازی به روش دوم نیست .

روش اول :

همانطور که عرض شد ریشه این مشکل مسیر پوشه tmp است . پس لازم است در اولین قدم مسیر درست را پیدا کنیم . برای این کار فایل پیوست را در روت سایت خود آپلود کنید . سپس در آدرس بار مرورگر خود فایل را اجرا کنید .

 

http:// yourdomain/test.php

 

 

پس از اجرا ، مسیر صحیح پوشه tmp به شما نمایش داده خواهد . این مسیر را کپی کنید و در مدیریت جوملا – تنظیمات کلی – تب سرور آن paste نمایید. حالا در روت سایت خود در هاست کد زیر به فایل .htaccess اضافه کنید.

 


php_value open_basedir NULL
 

 

روش دوم :

مسیر مدیریت جوملا – تنظیمات کلی – تب سرور را دنبال کنید مسیر tmp را به شکل زیر وارد نمایید.

 

/tmp

 

 

حالا در هاست خود این مسیر را دنبال کنید .

 

libraries → joomla → filesystem → folder.php

 

 

در فایل folder.php کد زیر پیدا کنید

 


$obd = ini_get('open_basedir'); 
 

 

و با این کد جایگزین کنید

 


//$obd = ini_get('open_basedir');
 

 

نکته آخر : هر مسیری برای tmp قرار دادید همان را برای logs بزارید و فقط به جای واژه tmp واژه logs را جایگزین کنید.

همواره موفق باشید

من این راه را رفتم و نشد، فایل کانفیگ، آدرس لاگ و تمپ هم بررسی کردم و نشد!! راهنمایی کنید لطفا، وقتی فایلم رو آپلود می کنم، این خطا را می دهد: حلقه بینهایت، فایل شما آپلود نشد

Share this post


Link to post
Share on other sites
در هم اکنون، mosayebi_it گفته است :

من این راه را رفتم و نشد، فایل کانفیگ، آدرس لاگ و تمپ هم بررسی کردم و نشد!! راهنمایی کنید لطفا، وقتی فایلم رو آپلود می کنم، این خطا را می دهد: حلقه بینهایت، فایل شما آپلود نشد

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام

دو نکته اول اینکه مسیر فایلهایtmp و logs در هاست سی پنل و دایرکت ادمین متفاوت است. شما هاستتون چیه و چه مسیر رو براشون تنظیم کردید.

نکته دوم چک کنید از مدیری جوملا که تنظیمات اف تی پی تون فعال هستش اگر اینگونه ست میبایست غیرفعالش کنید..

موفق باشید و سربلند

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری