farhad6169

ساخت کاتالوگ محصولاتی که سئوی خوبی باید داشته باشه

5 پست در این موضوع

با سلام و خسته نباشید

من یک سایت باید بسازم که حدود 300 تا محصول رو باید بصورت کاتالوگ در سایت نمایش بدم و حتما هم باید سئوی خوبی داشته باشه. در ضمن باید از جوملا 3 استفاده کنم.

یک سری کامپوننت پیدا کردم برای انجام این کار مثل:

DJCatalog 2 که سرچ خوبی برای محصولاتش گذاشته سئوش رو هم میشه کمی برای تایتل ها overwrite کرد و تایتل ها رو ارزشمند تر کرد اما دستم زیاد باز نیست.

listbingo که زیاد ازش خوشم نیومد. ظاهرا خیلی پیچیده است اما زیاد باهاش کار نکردم و سئوش رو هم چک نکردم.

SP Portfolio که بازم زیاد دستم باز نبود و سئوش رو هم چک نکردم.

اومدم و با کمک دوستان کامپوننت های جوم شاپینگ و ویرچومارت رو تونستم بصورت کاتالوگ ازش استفاده کنم. یعنی تبدیلشون کردم به کاتالوگ ساز و برای محصولات دیگه قیمت و سبد خرید نشون نداد.

موقعی که داشتم محصول وارد می کردم دیدم که در جوم شاپینگ امکان وارد کردن META title - META description - META keywords به راحتی وجود داره و برای عکس ها هم یک کادری هست که وقتی تایتل عکس رو در اون قسمت وارد می کنی اون نوشته هم برای تگ alt و هم برای تگ title استفاده میشه. تایتل محتوا هم با تگ H1 هستش. تا اینجا که من چک کردم مشکلی برای سئو ندیدم. اگر موردی از قلم افتاده دوستان همراهی کنند.

در مورد ویرچومارت هم مواردی که برای جوم شاپینگ گفتم صادق بود.

یکی دیگه از دوستان هم نظرشون اینه که میگه، اگه سئوی خوبی می خای با K2 کار کن. در مورد K2 کمی سرچ کردم ، یه ماژول خوب برای سرچ محصولاتش داشت بنام K2 Filter خوب بود.

اما خودم حدود 2 ماه پیش با خود جوملا3 یک سایت طراحی کردم که فقط با خود جوملا بود و خیلی زود رتبه خیلی خوبی تو گوگل کرفت و همچنان هم رتبه بالایی داره اما بدیش اینه که برای کاتالوگ اگه بخوای از جوملا استفاده کنی باید خودت برای تحتوا شروع کنی به دایو زدن و ساخت صفحه محصول و کلاس دادنها و این حرفا که خسته کننده است.

دوستان با توجه به این موارد نظرتون خیلی برام ارزش داره. ممنون میشم که بخوبی راهنمایی کنید که بهتره با کدوم روش این سایت رو راه بندازم تا هم سئو خوبی داشته باشه و هم شکلی زیبا بتونم براش بسازم و دستم برای هرکاری باز باشه.

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

در ضمن فراموش کردم این رو بگم که از یکی از دوستان شنیده بودم که ویرچومارت سنگینه. اما این موضوع برای یک سال پیشه و العان که ورژن مربوط به جوملا 3 اون منتشر شده رو دیگه شما نظر بدید لطفا.

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

k2 استفاده کنید...

نکته: مورد اولتون صرفاً کاتالوگ ساز

مورد دوم دایرکتوریه و مناسب برای سایتهای آگهی

مورد سوم به قول معرفو نمایش نمونه کار ه و امکانات یک کاتالوگ ساز رو نداره جز اینکه بخواید دستی اینکار رو انجام بدیدموفق باشید و سربلند

Share this post


Link to post
Share on other sites

با تشكر از جناب مردانه زاده.

دوستان لطفا نظرتون رو راجعبه جومشاپينگ با مواردي كه گفتم چيه؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری