farhad6169

نصب زبان فارسی بجای زبان عربی

3 پست در این موضوع

با سلام

یکی از قالبهای اورجینال شرکت ZOO رو خریداری کردم. پکیج جوملا 3 رو که نصب می کنم خیلی خوب نصب میشه و بالا میاد و زبان عربی داره و انگلیسی.

وقتی عربی می کنم راست چین میشه و وقتی انگلیسی می کنم هم چپ چین. اون بالا قسمت آدرس بار هم EN/ و AR/ میاد در انتهای آدرس سایت قرار میگیره.

حالا می خام که زبان عربی رو از روش بردارم و فارسی بریزم سایت رو یک زبانه کنم. یعنی دیگه در قسمت آدرس بار لینک های EN/ و AR/ نباید باشند.

کاری که کردم از مدیریت افزونه ها پکیج زبان عربی رو پاک کردم و در قسمت پلاگین ها هم کلمه language رو سرچ کردم 2 تا پلاگین اومد System - Language Filter و System - Language Code که هردو رو غیر فعال کردم. و در انتها هم زبان مربوط به نسخه جوملا 3 که در اینجا 3.3.3 بود رو از جوملا جهانی گرفتم و نصب کردم.

قسمت مدیریت به راحتی فارسی شد اما وقتی وارد سایت میشم صفحه 404 باز میشه و ارور زیر میاد:

1054 - Unknown column 'name_fa-IR' in 'field list' SQL=SELECT manufacturer_id, manufacturer_url, manufacturer_logo, manufacturer_publish, `name_fa-IR` as name, `description_fa-IR` as description, `short_description_fa-IR` as short_description FROM `gu8ck_jshopping_manufacturers` WHERE manufacturer_publish = '1' ORDER BY manufacturer_id asc

وقتی هم که زبان کاربری رو انگلیسی می کنم سایت بخوبی بالا میاد.

درضمن قبلا این کار رو برای قالب های اسمارت انجام داده بودم و بدون مشکل سایت یک زبانه شده بود و بدون مشکل بالا آمده بود. و در حال حاضر هم کار می کنه ولی برای این قالب نمی دونم شاید یک کار خاصی رو انجام ندادم.

دوستان لطفا راهنمایی بفرمایند.

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

فایل زبان فارسی برای کامپوننت جومشاپینگ هم نصب کنید و مجدد تست کنید

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

وقتی که پکیج زبان فارسی رو نصب می کنم رفتم دیدم که در قسمت زبان جوم شاپینگ هم ، زبان فارسی اضافه شده، در صورتی که قبل از نصب در این قسمت زبان فارسی نبود.

در محصولات هم 3 تا تب فارسی و عربی و انگلیسی هستش که مطلب در هر سه زبان یکی هستش. احتمالا روی all هستش که در هر سه زبان یک مطلب رو نشون میده.

در قسمت Categories هم دیدم که هر 3 زبان وجود داشت.

اما باید بگم که بعد از کلی تلاش راهی که ظاهرا جواب داده و خدا کنه که درست باشه و دیگه اذیت نکنه رو بهتون بگم

با ومپ و زمپ هر دو تست زدم چندین راه رو رفتم نشد.

حدود 70 مگ فایلها رو ریختم رو هاست و از اونجا این کار رو انجام دادم. اول نصب کردم. بعد پکیج فارسی رو نصب کردم. بعد زبان سایت رو روی فارسی قرار دادم ولی باز انگلیسی نمایش داد. رفتم تو پلاگین ها و هر دو پلاگین زبان رو غیر فعال کردم تا بصورت فارسی و درست اومد بالا. ولی همچنان cssهای منو ایراد داشت.

ولی بالاخره اومد بالا. خدا کنه که کش و این حرفا نباشه و اوکی بشه.

فعلا که راه افتاد.

با تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری