amir603

رویدادی جالب و متفاوت در زمینه IT در تهران : Start up Weekend

1 پست در این موضوع

استارتاپ ویکند چیست؟

استارتاپ ویکند چیست؟

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی در سراسر دنیاست که در انتهای یک هفته برگزار می گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارت آپ، بازاریاب های حرفه ای و طراحان گرافیک گرد هم می آیند تا انتهای هفته طی ۵۴ ساعت پروژه هایی را آماده نمایند.

در این برنامه جهانی تا بحال بیش از ۴۵ هزار نفر در بیش از ۵۰۰۰ تیم شرکت نموده اند.

در استارتاپ ویکند ایده های زیادی مطرح می شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت دارد فقط سه چیز است. اجرا، اجرا و فقط اجرا!

اگر شما ایده ای در ذهن دارید که به نظر شما بسیار ناب است و ارزش زیادی دارد یا در این برنامه شرکت نکنید و یا ایده خود را در این برنامه مطرح نکنید. ما به ایده ها ارزشی نمی دهیم.

این برنامه از ساعت ۶ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۸ شب جمعه ادامه دارد. در این برنامه شرکت کنندگان (۷۰ الی ۱۵۰ نفر در ۶ الی ۹ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می گیرند.

نحوه برگزاری برنامه

در برنامه استارتاپ ویکند، برنامه نویس ها، طراحان، بازاریاب ها، مدیران محصول و مشتاقان کارآفرینی گرد هم آمده و ایده هایشان را به اشتراک گذاشته، تشکیل تیم می دهند و محصولی را ساخته و تجارت نوپایی را آغاز می نمایند.

این برنامه با معرفی ایده های شرکت کنندگان در 60 ثانیه آغاز و افراد با انتخاب ایده های برتر، بهترین تیم ها را تشکیل می دهند. آنها در انتهای هفته بر روی توسعه مشتریان، بررسی ایده و ساخت پایلوت با استفاده از تجربه مربیان حرفه ای فعالیت می نمایند و در بعدازظهر جمعه با ارائه دموی محصول خود بازخوردهای ارزنده ای را از هیئت داوران مجرب کسب و کار دریافت می نمایند.

در این برنامه سعی می شود که طی آن یک پروژه بطور کامل به حالت پایلوت درآمده و آمده بهره برداری گردد. با این حال ممکن است زمان برای این کار در برخی پروژه ها کافی نباشد. با این حال رقابت بین تیم ها این موضوع را به یک هدف حیاتی تبدیل می نماید.

استارتاپ ویکند تهران

این برنامه برای اولین بار در کشور در تاریخ ۸ شهریور ۹۱ در تهران برگزار خواهد شد. برای مشاهده وب سایت اصلی استارتاپ ویکند تهران به اینجا بروید. برای دریافت آخرین اخبار مربوط به استارتاپ ویکند در خبرنامه باشگاه عضو شوید.

جدول زمانی

زمان

چهارشنبه

زمان

پنجشنبه

زمان

جمعه

14:00

پذیرش شرکت کنندگان

08:00

پذیرایی صبحانه

08:00

پذیرایی صبحانه

18:00

آغاز برنامه

09:00

ادامه فعالیت تیم ها

09:00

ادامه فعالیت تیم ها

18:30

سخنرانی کلیدی

13:00

پذیرایی نهار

13:00

پذیرایی نهار

19:00

معرفی ایده ها

14:00

ادامه فعالیت تیم ها

14:00

آمادگی برای ارائه کارها

20:00

رای گیری ایده ها

17:00

سخنرانی کلیدی

17:00

ارائه کارها به داوران

20:30

آغاز تشکیل تیم ها

17:30

ادامه فعالیت تیم ها

19:00

اعلام و تقدیر از برندگان

21:00

شروع کار تیم ها

20:00

پذیرایی شام

20:30

پذیرایی شام

22:00

پذیرایی شام

21:00

ادامه فعالیت تیم ها

22:00

خداحافظی!

ثبت نام در استارتاپ ویکند تهران

در حال حاضر مرحله پیش ثبت نام در استارتاپ ویکند تهران فعال می باشد. با توجه به ظرفیت محدود و متقاضیان فراوان شرکت در اولین رویداد استارتاپ ویکند لازم است افراد پس از تکمیل فرم و اعلام تمایل به شرکت در لیست پیش ثبت نام قرار بگیرند. کمیته ثبت نام در زمان مقتضی در تیرماه با متقاضیان تماس گرفته تا تکمیل ثبت نام برای آنها انجام شود. برای مشاهده فرم به اینجا بروید.

تاریخچه

این ایده در سال ۲۰۰۷ در TechStars توسط Danny Newman و Stan James پرورش یافت و پس از آن با همکاری David Cohen و Joe Scharf به اجرا درآمد.

حامیان

این رویداد در سطح جهانی توسط برندهای معتبری همچون گوگل، پارک تجاری مایکروسافت و آمازون مورد حمایت قرارگرفته است و رویدادهای محلی در شهرها نیز به کمک حامیان محلی با موفقیت برگزار می گردد. در صورت تمایل به حمایت به این صفحه بروید.

هدف

هدف استارتاپ ویکند آموزش و ترویج کارآفرینی در کشورهای جهان است. ما بعنوان یک نهاد غیر انتفاعی با تکیه بر همکاران بر رشد استارتاپ ویکند در سراسر جهان ادامه خواهیم داد. شما با پیوستن به حامیان ما، می تواند نفوذ خوبی بر روی جامعه هدف و افراد کلیدی داشته باشید.محصولات و خدمات شما به شرکت کنندگان استارتاپ ویکند شناسانده می شود.ارزش واقعی در استارتاپ ویکند تعداد کسب و کارهای ایجاد شده نیست بلکه آموزش و تجربه انتقال یافته و دایره ارتباطاتی است که تلاش همگانی برای ساخت آن صورت می پذیرد. استارتاپ ویکند جایی برای یافتن شرکای مشتاق، بررسی ایده ها و تجربه یک محیط بدون ریسک و برای بسیاری هم اولین گام در مسیر بلند کارآفرینی است.

مخاطبین

جامعه ما، بزرگترین شبکه ترویج کارآفرینی در جهان است. اکثریت این جامعه را افراد متخصص تشکیل می دهند. بیش از 53% آنها مهندسین نرم افزار هستند. شرکت کنندگان ما افرادی به شدت خلاق، تاثیرگذار و راهبر می باشند.

بیش از 45.000 شرکت کننده از سال 2011

جامعه هوشمند – 82% از فعالان جامعه فنی

جامعه تحصیل کرده – 84% دارای مدرک لیسانس به بالا

جامعه متعهد – 79/8% فعالیت خود را پس از رویداد ادامه داده اند و 85 % تماس خود را با اعضای دیگر حفظ کرده اند.

محل های برگزاری:

71 شهر در قاره امریکا

60 شهر در اروپا

38 شهر در آسیا

8 شهر در خاورمیانه

16 شهر در آفریقا

آمار رویدادها:

بیش از 250 رویداد

در بیش از 200 شهر

در بیش از 70 کشور

متوسط 93 شرکت کننده در هر برنامه (حداکثر 250 نفر)

بیش از 10 استارتاپ موفق در جهان

سایت اصلی

http://tehran.startupweekend.org/

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری