ManJo1

ثبت نشدن بعضی تیکت ها در rs tickets

3 پست در این موضوع

سلام وقتتون به خیر

من چند دپارتمان از قبل در rsticket ساخته بودم که الان هیچ مشکلی ندارن ... اما الان هرچی دپارتمان جدید میسازم تیکت ها داخلش ثبت نمیشه! یعنی کاربر که وارد سایت میشه با یوزر و پسورد و تیکت ثبت میکنه پیام موفقیت آمیز بودن نشون میده و داخل تیکت های ثبت شده به خود کاربر نشون میده ولی توی کنترل پنل به من اون تیکت نشون داده نمیشه .... این موضوع اتفاقی امروز به من گزارش شد توسط یکی از کاربر ها !

اما هنوز دپارتمان های قبلی کار میکنن سالم

کامپوننتم هم آخرین ورژن هست جوملا 3.9

 

لطفا راهنمایی کنید که مشکل چیه

تشکر

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

سلام

یه بار دیگه کامپوننت رو نصب کن

1 کاربر پسند دیده است

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری