kianesfahan

مشکل با ارسال ایمیل در ار اس تیکت

4 پست در این موضوع

با سلام خدمت دوستان .

مشکلی که داریم این هست که وقتی پاسخ تیکت مشتری را ارسال می کنیم پاسخ تیکت به ایمیل مشتری ارسال نمیشه !!!!

وقتی که مشتری تیکت ارسال میکنه اولش یک ایمیل اطلاع رسانی ارسال میشه اما بعدش هر چی پاسخ ارسال می کنیم ایمیل نمیشه . در جوملا 1.5 اینطور نبود . !!!!!

به مدیریت دپارتمان ها هم رفتم و تک تک دپارتمان ها در تب ایمیل استفاده از تنظيمات افزونه روی بلی است و ارسال ايميل به کاربران،هنگام درج پاسخ نیز روی بلی است اما باز ایمیل ارسال نمی کنه .

در تنظیمات هم تست کردم اما بازم نشد !!!

دوستان لطفا راهنمایی فرمائید .

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

من هم این مشکل رو بر خوردم بهش و حدسم اینه که بخاطر نال بودن دارای این مشکله ... البته اگه تو انجمن پشتیبانیشون یه سرچی هم بکنید بد نیست شاید مشکل تو نسخه اصلی هم باشه و کسی گزارش کرده باشه ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

باید با آزمون و خطا دنبال اشکال گشت و توابع مربوط به ارسال ایمیل رو یک بار بررسی کرد که کار زمانبریه... به نظرم از rsjoomla پیگیری کنید مشکل رو سریعتر نتیجه میگیرید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری