parmis

کدام نوع لینک برای سئو مناسب تر است؟

7 پست در این موضوع

در جوملای 2.5 وقتی تنظیمات را برای بهینه کردن لینک ها انجام می دهیم لینک به این صورت در می آید:

تست-تست-تست.html

در حالی که وقتی از طریق acf تنظیمات لینک ها را انجام می دهیم لینک به این صورت در می آید:

تست تست تست

در واقع در خود جوملا با اضافه کردن خط تیره بجای هر فاصله و قرار دادن پسوند، خروجی می دهد اما در acf فاصله ها را رعایت می شود (خط تیره نمی گذارد) و پسوند html هم قرار نمی دهد

حالا سوال این است که از نظر (خصوصا)گوگل و موتورهای دیگر کدام لینک مطلوب است و چرا؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

دوست گرامی تا جایی که بنده توی سئو تجربه دارم و کار کردم، به چند نکته و اصل رسیدم که بهتون میگم امیدوارم استفاده کنید و در بین اونها جوابتون هم داده بشه.

  1. از لینک هایی استفاده کنید که در انتهای اونها پسوند وجود نداشته باشه
  2. لینکهای کوتاه و انگلیسی استفاده کنید (از معادل دقیق انگلیسی اونها استفاده کنید)

  3. در عناوینی که قرار است به عنوان لینک در سایت استفاده شود از کارکترهای خاص و اعداد کمتر استفاده کنید

موفق باشید.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ممنون

یعنی مثلا برای لینک طراحی سایت معادل انگلیسی قرار بدیم؟! و وقتی کاربر، طراحی سایت (فارسی) را سرچ می کنه گوگل اول در بانکش معادل انگلیسی اون را جستجو می کنه بعد فارسیش را؟

Share this post


Link to post
Share on other sites

با سلام...

با احترام به گفته های آقای یوسفی...

ولی باید عرض کنم که ؛

در قیاس چگونگی نام مستعار لینک ها ، مابین، انگلیسی، فینگلیش و فارسی ، شـــــک نکنیــــــــــد؛ که فارسی 100% بهتر از انگلیسی و فینگلیشه...

حتی یک درصد هم شک نداشته باشید.

برای موضوعی هم که مطرح کردین. پیشنهاد میکن، م اصلا از آسیف و... استفاده نکنین... شما خودتون براحتی با کار بروی محتوای خو دتون ، بطور دستی غنای کلمات کلیدی سایتتون رو ببرین بالا...

موفق و سربلند و پایدار باشید

یا حق

Share this post


Link to post
Share on other sites
ممنون

یعنی مثلا برای لینک طراحی سایت معادل انگلیسی قرار بدیم؟! و وقتی کاربر، طراحی سایت (فارسی) را سرچ می کنه گوگل اول در بانکش معادل انگلیسی اون را جستجو می کنه بعد فارسیش را؟

ضمن تشکر از جناب مردانه زاده، و تایید نظر ایشون

عرض کردم که این مطالبی که براتون نوشتم فقط یک توصیه است و تجربه بنده است و خود بنده از این موارد برای سئو سایتها استفاده میکنم ولی خوب بسیاری از سایت ها رو هم دیدیم که با تگ ها و لینک های فارسی در بالاترین رتبه ها هستند و این مورد که فارسی بهتره فقط در مورد سایت های پربازدید مثل دانلود و فیلم و انجمن ها قبول دارم چرا که برخی لینک ها واقعا بلند هستند ولی خوب فقط لینک در سئو ملاک نیست و به قول استاد مردانه زاده غنای مطالب و محتواتون عامل مهمتر و تاثیر گذار تر هستش

اما یه نکته رو مورد توجه قرار بدید و اون هم اینه که روبوتهای گوگل از بالا شروع خواندن و بررسی سایت می کنن که به این شکل میشه

  1. نام یا title سایت
  2. توضیحات یا Describtion
  3. کلمات کلیدی یا Keywords
  4. در برخی موارد هم متن رو ارجحتر قرار میده و اون هم ابتدا و انتهای مطالب رو

باز هم پیشنهاد میکنم به تاپیک تیم سئو و بهینه سازی که آقای مرادی دارند زحمت مدیریتش رو میکشن سری بزنید

Share this post


Link to post
Share on other sites

ممنون از هر دو بزرگوار که به موارد مهمی اشاره کردند.

جناب مرانه زاده چرا از افزونه ها استفاده نکنیم؟

با توجه به اینکه گوگل و نه هیچ موتور دیگه ای الگوریتم خود را فاش نمی کنه و از طرفی طی یکسال گذشته گوگل رویه توجه به محتوی را برگزیده و هوشمندانه و منصفانه ایندکس می کنه اهمیت لینک های اصلی و فرعی در چه حدی است و چه درصدی از سئو را به خود اختصاص می دهد؟

تجربه شخصی من در سئو (گوگل) به این صورت است که :

1: محتوای خوب(گوگل هوشمند و منصف شده هر چند که هنوز فریب می خوره)

2: کلمات کلیدی به صورت لینک در متن (نه کیورد)

3: کیورد

3: توضیحات Describtion

4: تایتل ثابت برای کل سایت (نه متغیر)

سوال:

1:ترتیب جایگاه لینک های منوهای سایت کجاست؟ (چه شماره ای؟)

2:چه نوع لینکی؟ (با پسوند و خط تیره یا بدون پسوند و با فاصله)

(جوملا از 1.7 نوع با پسوند و خط تیره را در لینک ها انتخاب کرده است!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
محتوای خوب(گوگل هوشمند و منصف شده هر چند که هنوز فریب می خوره)
تایتل ثابت برای کل سایت (نه متغیر)

سلام برای این دو موضوع محتوای کپی شده فقط شسته و رفته شده برای گوگل مهمه حالا تو 100 جا دیکه هم باشه براش مهم نیست فقط اگه اون مطلب لینک جایی رو داشته باشه بهش گیر میده.

راجب هر صفحه باید مجزا باشد و متغییر این 100% تاثیر پذیری دارد چون علاوه بر اون وان که تغییر میکنه باید key, des اون صفحه متناسب با خودش باشه و نه کل سایت این رو هم میتونید از هم سایت ببنید.

تاثیر بسزای H1,H2,H3 و h1,h2,h3 و Robots ها رو خیلی خوب میشه دید در سئو. و خیلی موارد دیگه.

جایگاه لینک ها کلیه سایت ها به ترتیب و غیره: از این سایت میتونید ببینید: لینک سایت

نوع لینک: بهتر است با پسوند و - باشد. چون گوگل و بینگ نوع رو بر اساس تفکیک بررسی مینمایند. شما میتوانید در گوگل آنالیز قسمت فایل های توضیحاتی که یک سایت رو میگذارید اونجا بهت میگه چگونه بهتره.

و نوع و ترتیب این ها رو برای لینک و کیورد گذاشته همچنین به تعداد کلمات کیورد و توضیحات عمومی هر صفحه باید دقت کرد.

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری