Mohammad Moradi

آموزش طراحی بنرهای متحرک

27 پست در این موضوع

قسمت دوم آموزش طراحي بنر شماره 3

بعد از ایجاد صفحه جدید باید پنل انیمیشن را از مسیر Window = > Animation فعال کنید تا کادر تنظیمات آن در پایین صفحه ظاهر شود .

Flash_Banner_ASARAYAN2.gifFlash_Banner_ASARAYAN3.gif

3. در پایین صفحه کادر انیمیشن را مشاهده می کنید . این پنل تشکیل شده است از : قسمت فریم ها / قسمت Forever و قسمت Playes Animation

Flash_Banner_ASARAYAN4.gif

در قسمت راست پنل انیمیشن پایین صفحه روی آیکون Convert To Frame Animation کلیک کنید تا اولین فریم ساخته شود .

Flash_Banner_ASARAYAN5.gifFlash_Banner_ASARAYAN6.gif

4. حالا به ترتیب من ابزار تایپ Horizantal Type Tool را انتخاب میکنم و سه متن را به دلخواه در قسمت های مختلف کادر در لایه های مستقل تایپ میکنم . در لایه های مستقل(برای اینکه بهتر متوجه بشوید مرحله به مرحله عکس برای شما قرار میدهم )

درصد رنگ متن : c8e5fb

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN4.gifFlash_Banner_XVISION_ASARAYAN5.gifFlash_Banner_XVISION_ASARAYAN6.gif

5. بعد از تایپ 3 متن باید تصویر دستگاه ایکس ویژن به همراه 2 بعلاوه و لوگو گارانتی را در قسمت پایانی آموزش دانلود کرده و همانند تصویر زیر در لایه های مستقل قرار دهید . متن ارسال رایگان را هم تایپ کنید .

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN7.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش html و css آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش سئو وردپرس آموزش امنیت وردپرس آموزش وردپرس آموزش فرم ساز RSform آموزش سئو جوملا آموزش فروشگاه ساز Hikashop آموزش فروشگاه ساز ویرچومارت آموزش طراحی سایت آگهی تبلیغاتی آموزش امنیت جوملا آموزش طراحی سایت فروش فایل آموزش طراحی قالب ریسپانسیو با Helix آموزش جوملا 3 آموزش ساخت ربات دکمه ی شیشه ای آموزش ساخت ربات همکاری در فروش آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات ضد اسپم آموزش ساخت ربات پیوست فایل سورس ربات مدیر گروه | ربات مدیر گروه همسریابی

قسمت سوم از آموزش طراحي بنر شماره 3

6. در مرحله پایانی هم باید 2 متن دیگر را تایپ کنیم .(در لایه های مستقل)

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN8.gifFlash_Banner_XVISION_ASARAYAN9.gif

ایجاد انیمیشن بر روی متنها :

7. شما الان باید 6 لایه مستقل متن تایپ شده داشته باشید . به تصویر زیر دقت کنید . روش قرار گیری لایه ها نیز مهم می باشد

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN10.gif

به غیر از لایه ارسال رایگان یک کپی از 5 لایه متن با زدن کلیدهای Ctrl+J بگیرید .(هر لایه را انتخاب و یکبار کلیدهای مورد نظر را از روی صفحه کلید بفشارید )

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN11.gif

8.یک فریم با زمان 2 صدم ثانیه ایجاد کنید . سپس لایه کپی متن اول را فعال کرده و فیلتر Blur =>Motion Blur را با تنظیمات مشخص شده بر روی لایه کپی متن اول اعمال کنید.(لایه کپی متن اول )

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN12.gifFlash_Banner_XVISION_ASARAYAN13.gifFlash_Banner_XVISION_ASARAYAN14.gifFlash_Banner_XVISION_ASARAYAN15.gif

9. در مرحله اول یک فریم ایجاد کنید . فریم سوم را انتخاب کنید فقط اینبار لایه اصلی متن اول را انتخاب کرده و لایه کپی را غیر فعال کنید . زمان را هم برابر با 2 ثانیه قرار دهید .

Flash_Banner_XVISION_ASARAYAN16.gif

پس مراحل کار به این صورت میشه که لایه کپی را با زمان 2صدم ثانیه با فیلتر Motion Blur در یک فریم ایجاد کرده سپس یک فریم دیگه ایجاد میکنیم و لایه کپی را غیر فعال و لایه اصلی را را با زمان 2 ثانیه بدون هیچ فیلتری در یک فریم جدید ایجاد میکنیم .

در صورتیکه متوجه نشدید مراحل بالا را یکبار دیگر انجام دهید .

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری