mazbabaei

مشکل در سیستم تیکتینگ rstickets pro

6 پست در این موضوع

من سیستم تیکتینگ rstickets pro رو از سایت پاستل و از لینک http://www.pastelco.ir/fa/index.php?...pro&Itemid=289 گرفته و نصب کرده ام . تنظیمات رو هم به درستی انجام داده ام.

الان کاربر به درستی میتونه تیکت بفرسته و مدیر هم تیکت ها رو میبینه و میتونه جواب بده و دوباره کاربر جواب مدیر رو میبینه. ایمیل ها هم، هم ایمیل اعلام دریافت و هم ایمیل اعلام پاسخ به درستی برای کاربر ارسال می شود.

اما مشکل این است که کاربر نمی تواند به پاسخ ارسالی مدیر پاسخ دهد یعنی دکمه "برای پاسخ دادن کلیک کنید" برای کاربر در سایت کار نمی کند و پس از کلیک هیچ کاری انجام نمی دهد چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

عجب

همیشه کسی نیست جواب بده

یک سوال هم من میکنم تا کلا این تاپیک قفل بشه

چطوری میشه به این سیستم قالب اختصاص داد

Share this post


Link to post
Share on other sites
من سیستم تیکتینگ rstickets pro رو از سایت پاستل و از لینک http://www.pastelco.ir/fa/index.php?...pro&Itemid=289 گرفته و نصب کرده ام . تنظیمات رو هم به درستی انجام داده ام.

الان کاربر به درستی میتونه تیکت بفرسته و مدیر هم تیکت ها رو میبینه و میتونه جواب بده و دوباره کاربر جواب مدیر رو میبینه. ایمیل ها هم، هم ایمیل اعلام دریافت و هم ایمیل اعلام پاسخ به درستی برای کاربر ارسال می شود.

اما مشکل این است که کاربر نمی تواند به پاسخ ارسالی مدیر پاسخ دهد یعنی دکمه "برای پاسخ دادن کلیک کنید" برای کاربر در سایت کار نمی کند و پس از کلیک هیچ کاری انجام نمی دهد چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟

برای تست قالب پیش فرض جوملا را فعال کنید و ببنید باز هم همین مشکل را دارید؟ یا روی یک جوملا روی لوکال تست بزنید ببنید مشکل بر طرف می شه یا نه

Share this post


Link to post
Share on other sites
عجب

همیشه کسی نیست جواب بده

یک سوال هم من میکنم تا کلا این تاپیک قفل بشه

چطوری میشه به این سیستم قالب اختصاص داد

ایجاد قالب هم ساده هست کافیه default.php را در مسیر مشابه site\views\dashboard\tmp در فایل افزونه تغییر بدید و بعد از ان css های مورد نظرتون را اعمال کنید. مطلبی که من گفتم مربوط به اعمال روی داشبورد هست . این مطلب را مطالعه کنید مربوط به اعمال قالب روی قسمت دانشنامه هست http://www.rsjoomla.com/support/documentation/view-article/534-knowledgebase-template-overwrite.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

سلام

من هم دقیقا همین مشکل را دارم

سیستم تیکتینگ rstickets pro رو از سایت پاستل گرفته و نصب کرده ام . تنظیمات رو هم به درستی انجام داده ام.

الان کاربر به درستی میتونه تیکت بفرسته و مدیر هم تیکت ها رو میبینه و میتونه جواب بده و دوباره کاربر جواب مدیر رو میبینه،اما مشکل این است که کاربر نمی تواند به پاسخ ارسالی مدیر پاسخ دهد یعنی دکمه "برای پاسخ دادن کلیک کنید" برای کاربر در سایت کار نمی کند و پس از کلیک هیچ کاری انجام نمی دهد چگونه می توان این مشکل را حل کرد؟

دکمه ارسال سریع پاسخ روی بقیه قالبها کار میکند ولی روی قالب من کار نمیکند

قالب مورد نظظر من قالب کالیاس است که از سایت p30joomla خرید کرده ام!لطفا راهنمایی کنید باید چیگار کنم؟خیلی روی قالب کار کردم و قالب را نمیتونم عوضش کنم!

ممنونم،موفق و پیروز باشید

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری