hoseyn007

درخواست افزونه پرسش و پاسخ easydiscuss برای جوملا 2.5

17 پست در این موضوع

با سلام

افزونه پرسش و پاسخ easydiscuss برای جوملا 2.5 نسخه فارسیش رو کسی داره

ممنون میشم اگر هست معرفی کنید.

این سایت ازش استفاده می کنه

http://arasdesign.ir/support.html

Share this post


Link to post
Share on other sites
آموزش ووکامرس قالب جوملا قالب وردپرس قالب رایگان وردپرس قالب رایگان جوملا هاست نامحدود هاست جوملا هاست لاراول هاست وردپرس هاست ارزان هاست ربات تلگرام خرید دامنه آموزش ساخت ربات تلگرام با php آموزش لاراول آموزش cPanel آموزش php آموزش فرم ساز RSform آموزش ساخت ربات جذب ممبر آموزش ساخت ربات دوستیابی آموزش ساخت ربات فروشگاهی برای ووکامرس آموزش طراحی سایت داینامیک با php آموزش بخش پشتیبانی با rsticket

ارسال شده در (ویرایش شده)

نه منتشرش نکردن

پایینش زده...

البته این بزودی تو ایران نمیشه فهمید که یک هفته اس یک ماهه یا یک سال:21:

دریافت افزونه :

بزودی ...:128fs318181:

اینجا یکی هست اینو چک کنید ببینید معتبره?

البته خودش نصب کرده

گذاشتن لینک دانلود محصول تجاری ممنوع است

ویرایش شده در توسط saber
تجاری بودن لینک دانلود

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

من اینو دارم قرارش میدم ولی اینکه تجاریه راستی کپی رایتشم پاک کردم که دیگه دو قبضه بد بشه :128fs318181:

لینک حذف شد...شما که میدونید تجاریه دوست عزیز

ویرایش شده در توسط saber

Share this post


Link to post
Share on other sites

یه افزونه تیکت دهی توسایت من نصبه یادم نیست ازکجا دانلودکردم ولی ببین اگه خوشت اومدبگولینک دانلودشوبرات بزارم.ستون سمت راست سایت منوی ارسال تیکت وپشتیبانی

http://www.gilangraphic.ir

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

مدیران سایتها به خوبی بر این موضوع اشراف دارند که داشتن بخش پشتیبانی در سایت امری لازم و حیاتی است و کسب کارهایی موفق ترند که بتوانند پشتیبانی خوبی ارائه دهند.مخصوصا در این مقطع زمانی که اصل رضایت مندی مشتری و مشتری مداری جز لاینفک بقای یک وب سایت یا یک شرکت و سازمان میباشد.

در دنیای کنونی وب در صورتی که سایتی بخش پشتیبانی نداشته باشد از نظر همه ما آن سایت اعتباری نخواهد داشت به علاوه اینکه احساس ناخوشایندی برای مخاطبان خواهد داشت.

برای این لحظه به جرات میتوان گفت که قویترین افزونه پشتیبانی از طریق تیکت را برای شما کاربران گرامی تهیه نموده ایم که میتوانید با نصب آن بر روی وب سایت خود بخش پشتیبانی حرفه ای وب سایتتان را راه اندازی نموده و با دادن اطمینان خاطر به مخاطبانتان از یک پشتیبانی بی نقص و حرفه ای ، رضایت آنان را جلب و در توسعه و پیشرفت کار خود نیز به بهترین شکل ممکن تاثیرات جالبی را مشاهده و کسب نمایید.

سیستم تیکت دهی فوق حرفه ای RS Ticket نسخه 2.0 rev6 با ترجمه عالی و بهینه سازی شده توسط دوست گرامی محمد عزیز تهیه و منتشر شده است که با تصمیم ایشان به صورت رایگان در پی سی جوملا برای کاربران جوملای ایران منتشر میشود

این افزونه به مبالغ بالایی در برخی وب سایت ها به فروش میرسد البته با ترجمه ناقص !

لینک دانلود

http://jupload.ir/do.php?downf=joomlaforum.ir_13304385832.zip

نکته: توضیحات زیر هم توسط نگارنده برای من ارسال شده که نشان میدهد برای بهینه سازی افزونه ار اس تیکت زحمت زیادی کشیده شده است:

بخش کاربری را باید بر اساس عرض قالب ست کنید.

در نسخه اصلی زمانی که کاربر میرفت لیست تمام تیکت ها را مشاهد کنه .9 عدد ستون وجود داشت .که این یک ضعف بزرگ بود .و نیاز به عرض بالایی برای سایت بود

ما اومدیم این ضعف را تا جایی که امکان داشت برداشتیم .و از 9 ستون به 4 ستون کاهش دادیم .دقت کرده باشید در عکس rs-8 ما اومدیم .تاریخ ها را در یک ستون گذاشتیم .و همینطور 2 تا ستونی که + بینشون هست را اومدیم در واقع تلفیق کردیم .فقط کاربران برای نمایش لیست تیکت ها باید توجه داشته باشند .که اگر می خواهند مثل عکس rs-8 خوب نمایش داده بشه .باید ستونهای left و right را در قسمت نمایش تیکت ها بردارند .

اگر عرض سایتشون کم باشه باعث میشه جداول جمع بشن و از زیبایی و قشنگی در بیاد.

کمتر کسی از کاربران جوملا یافت میشود که قابلیتهای سیستم تیکت دهی RS Ticket Pro را نداند ولی جهت اشنایی بیشتر برخی قابلیت های این سیستم را برای شما بازگو میکنیم:

برخی از ویژگی های این افزونه عبارتند از :

1-قابل نصب بر روی تمام دامنه ها

2- دارای محیط کاملا فارسی و تاریخ کاملا شمسی

3- امکان ایجاد بخش دانشنامه

4- ارسال پرسش توسط کاربران سایت و دریافت پاسخ بصورت آنلاین

5- امکان ایجاد دسته بندی موضوعی

6- تعریف و دسته بندی تیم پشتیبانی به همراه اعمال سطوح دسترسی

7- ثبت و نگهداری تمامی تیکت های ارسال شده توسط کاربر

8- امکان ارجاع تیکت به واحد یا کارشناس دیگر به همراه توضیحات

9- فعال و غیر فعال کردن دسترسی به سیستم تیکت برای کاربران توسط مدیر سایت

10- قراردادن امضای کارشناس پشتیبانی در انتهای پاسخ، بصورت خودکار

11- امکان ارسال تیکت به همراه فایل های ضمیمه توسط کاربر

12- امکان مشخص نمودن وضعیت پرسش و همچنین دسته بندی بر حسب دپارتمان و الویت

13- امکان جستجو در تیکت ها و ذخیره سازی نتایج

14- امکان ایجاد پاسخ های سریع توسط مدیر سایت

15- امکان تعریف فیلدهای اضافی جهت دریافت اطلاعات کامل تر از کاربران برای هر یک از دپارتمان ها

16- ارسال ایمیل های اتوماتیک جهت آگاه سازی مدیر و کاربر سایت

17- ارسال ایمیل های آگاه سازی به صورت HTML

18- امکان افزودن کارشناس برای پاسخگویی به تیکت ها بر اساس سطوح دسترسی و همچنین دپارتمان ها

19- دارای کد امنیتی برای تشخیص کاربر انسانی از روبوت ها

20- امکان ایجاد دپارتمان های متفاوت برای کاربران سایت

21- مرتب سازی تیکت ها بر اساس تاریخ، مشتری یا اولویت

ویرایش شده در توسط snm

Share this post


Link to post
Share on other sites

اینی که فرمودین هم یه سری مشکلات داره

بعد یک مدت امکان پاسخ دهیش غیر فعال میشه.

ممنون

Share this post


Link to post
Share on other sites

نه عزیز من الان 8 ماهه که من دارم با این کامپونت کارمی کنم هیچیش غیرفعال نشده / هیچ مشکلی هم نداره / مشکل شما ازچیزدیگه ای است /این کامپونت مشکل نداره/اینو چون باهاش کارکردم ومطمئنم که مشکل ندارزه به شمامعرفی کردم اگه نه افزونه های مشابه زیاده/یاحق

Share this post


Link to post
Share on other sites

اینم چیز خوبیه /باهاش کارنکردم ولی تعریفشوزیادشنیدم /یه چک بکن ضررنداره/

دانلود کامپوننت ارسال تیکت RSTickets Pro (ویژه جوملا 2.5)

چنانچه موسسه ، سازمان و یا شرکت شما دارای وضعیتی است که نیاز به ایجاد یک مرکز پرسش و پاسخ مکانیزه دارد. شما می توانید پاسخ به سوالات ارباب رجوع خود را از طریق پورتال موسسه با سازمان پاسخ دهید.در واقع شما میتوانید طی مدتی کوتاه یک بانک پرسش و پاسخ ایجاد کنید.یکی از ویژگیهای اصلی این کامپوننت ایجاد دانشنامه می باشد. توسط دانشنامه شما میتوانید سوالات عمومی و آموزش های ابتدایی را که سوال بیشتر کاربران و ارباب رجوع های شما می باشد را در این دانشنامه قرار دهید. تا از تکرار و پرسیدن سوالات تکراری جلوگیری شود. کامپوننت ارسال تیکت (ویژه جوملای 2.5) چندی پیش توسط ما بفروش میرسید. و در حال حاضر به عنوان هدیه نیمه شعبان به شما عزیزان بصورت کاملا کد باز و رایگان عرضه میشود. لینک دانلود فقط برای اعضاء سایت نمایش داده میشود. جهت دانلود می توانید ثبت نام نمایید.

http://pastelco.ir/fa

Share this post


Link to post
Share on other sites

من مال پاستل کو رو نصب کردم و این مشکلو داره اگه تو انجمن سرچ کنی این موضوع از طرف چندین نفر مطرح شده

تشکر

در ضمن هر دوی اینا یکی هستند

هم اینی که لینکشو برا دانلود گذاشتی هم مال پاستل کو

Share this post


Link to post
Share on other sites

آره همون بود ببخشید / من مال خودمو پیدا کردم یادم نیست فکرکنم ازجومینا دانلود کردم /مطمئن باش مشکل نداره

لینک دانلود

لینک مستقیم سرورگیلان گرافیک

http://bit.ly/ShCjz9

Share this post


Link to post
Share on other sites

ارسال شده در (ویرایش شده)

اوکی

امیدوارم مشکلی به وجود نیاره

ممنون

راستی نمی دونی از چی م یتونه باشه

http://joomlaforum.ir/showthread.php/7723-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D8%B1-%DA%86%DB%8C%D9%87%D8%9F%D9%84%D8%B7%D9%81%D8%A7-%DA%A9%D9%85%DA%A9-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D8%AF?p=45918#post45918

در ضمن افزونه ای که تو لینکت گذاشتی مال همون پاستل کو هست.

ویرایش شده در توسط hoseyn007

Share this post


Link to post
Share on other sites

دقیقا مشکلت چیه ؟ این افزونه اگرمشکل داشت برای من هم باید مشکل پیش میومد / شاید مشکل ازجای دیگه است /دقیقا بگو مشکلش چیه لینک دمو رو هم بزار.

Share this post


Link to post
Share on other sites

راستی یه چیز دیگه هم امکان داره مثلا من خودم یه لینک توسایتم میزارم بعدازیه مدت کاربرام نظر میدن میگن مشکل داره / بررسی میکنم مشکل وحل می کنم ودوباره لینک صحیح وبی مشکل رو جای گزین لینک قبلی می کنم .اینم شاید مشکلشو برطرف کردن ولینک وعوض کردن .درهرحال این لینک آخری روکه برات فرستادم مدتها پیش خودم نصب کردم وتاالان که مشکلی پیش نیومده /حالانصب کن پناه برخدا

Share this post


Link to post
Share on other sites

با عرض سلام و احترام من این کامپونت نسخه تجاریشو نصب کردم و خریدم توی سایتم که نصب می کنم بهش منو اختصاص می دم وقتی که داخل سایت کلیک می کنم و واردش میشم

Fatal error: Cannot redeclare class JSimpleXML in /home/shinagas/public_html/modules/mod_icemegamenu/libs/simplexml.php on line 0

این ارور را میده این آدرس سیات من هستش اگر دوستان محبت کنند بررسی کنند ممنون می شم با تشکر

این آدر سایت : shinagasht.com

Share this post


Link to post
Share on other sites
با عرض سلام و احترام من این کامپونت نسخه تجاریشو نصب کردم و خریدم توی سایتم که نصب می کنم بهش منو اختصاص می دم وقتی که داخل سایت کلیک می کنم و واردش میشم

Fatal error: Cannot redeclare class JSimpleXML in /home/shinagas/public_html/modules/mod_icemegamenu/libs/simplexml.php on line 0

این ارور را میده این آدرس سیات من هستش اگر دوستان محبت کنند بررسی کنند ممنون می شم با تشکر

این آدر سایت : shinagasht.com

درود

ایرادی که داره از شما میگیره مربوط به ماژول ice_megamenu هست . از ازونه خریداری شده ایرادی نمیگیره

Share this post


Link to post
Share on other sites

برای ارسال نظر یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید نظر ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در انجمن ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری